or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Austria Classic Hotel Wien

Praterstrasse 72, 02. Leopoldstadt, Vienna, Austria 1020 (Show on map)

Book now!

Austria Classic Hotel Wien Vienna - Balcony/Terrace Austria Classic Hotel Wien Vienna - Balcony/Terrace Austria Classic Hotel Wien Vienna - Bathroom Austria Classic Hotel Wien Vienna - Buffet Austria Classic Hotel Wien Vienna - Buffet Austria Classic Hotel Wien Vienna - Double room classic Austria Classic Hotel Wien Vienna - Fitness Room Austria Classic Hotel Wien Vienna - Lobby Austria Classic Hotel Wien Vienna - Meeting Room Austria Classic Hotel Wien Vienna - Recreational Facilities Austria Classic Hotel Wien Vienna - Garden Austria Classic Hotel Wien Vienna - Coffee Shop/Cafe Austria Classic Hotel Wien Vienna - Entrance Austria Classic Hotel Wien Vienna - Breakfast room Austria Classic Hotel Wien Vienna - Breakfast room Austria Classic Hotel Wien Vienna - Exterior
Area: 02. Leopoldstadt Number of Rooms: 78

Groups (6)
Sort by:
Manjit B. Groups United Kingdom, June 5, 2012
Excellent service, great hotel

Friendly staff, nice room, clean, great breakfast, good location
9.3
really enjoyed the stay and would go back again. chris and other staff very helpful.
Sander V. Groups Netherlands, August 22, 2012
Geen leuk hotel en chagrijnige receptie

wij hebben niet genoten van dit hotel. telkens was er weer een financiële verassing en dat zijn wij niet gewend als we via agoda.nl boeken. de receptionist vonden wij alles behalve gastvrij. er werd bij aankomst direct een rekening voor de parkeerplaats en een upgrade naar een kamer met airco gepresenteerd. de manier waarop dat ging vonden wij irritant. wij hadden juist op agoda.nl gezocht naar gratis parkeren. uit principe hebben we geen upgrade genomen en kwamen op kleine kamer terecht met een badkamer die vergelijkbaar is met die van een caravan. de mini ventilator kon helaas niet voor voldoende koeling zorgen in de zomer. je betaald erg veel voor dit driesterren hotel en wij gaan hier niet meer terug. jammer.
Natthapha D. Groups Thailand, January 6, 2013
บริการดีเยี่ยมทำเลสะดวก

อาหารเช้าดีอร่อย
ทำเลสะดวก ใกล้รถไฟใต้ดิน และมีสถานที่ซื้อขิงใกล้ที่พัก อาหารเช้าอร่อยหลากหลาย ห้องสวยมาก สะอาดปลอดภัย เดินทางสะดวก ใกล้ๆมีสถานีรถไฟที่นี่ร้านค้าใหญ่เปิด
Hotel Feature Tip: อาหารเช้าอร่อย เดินทางสะดวก
Roger R. Groups Sweden, June 8, 2013
Jättetrevlig fotbollsresa

Rent,trevlig personal,bra läge
9.7
Vistelsen på hotellet var perfekt. Rent och fint hotell som ligger jättebra. Vi var och tittade på vm-kval i fotboll.Men även och tittade på spanska ridskolanmm. Det var gångavstånd till alltihop.Hotellet har verkligen ett perfekt läge. Går även tunnelbana till flygplatsen.
Roger R. Groups Sweden, June 8, 2013
Fotbollsresa

Rent,Läge och trevlig personal.
9.7
Mycket bra. Ett rent hotell som har en trevlig personal. Dessutom ett bra läge i stan. Närhet till tunnelbana.

Book now!

Sale ends soon!

Austria Classic Hotel Wien Vienna - Front viewAustria Classic Hotel Wien Vienna - Balcony/TerraceAustria Classic Hotel Wien Vienna - Balcony/TerraceAustria Classic Hotel Wien Vienna - BathroomAustria Classic Hotel Wien Vienna - BuffetAustria Classic Hotel Wien Vienna - BuffetAustria Classic Hotel Wien Vienna - Double room classicAustria Classic Hotel Wien Vienna - Fitness RoomAustria Classic Hotel Wien Vienna - LobbyAustria Classic Hotel Wien Vienna - Meeting RoomAustria Classic Hotel Wien Vienna - Recreational FacilitiesAustria Classic Hotel Wien Vienna - GardenAustria Classic Hotel Wien Vienna - Coffee Shop/CafeAustria Classic Hotel Wien Vienna - EntranceAustria Classic Hotel Wien Vienna - Breakfast roomAustria Classic Hotel Wien Vienna - Breakfast room Austria Classic Hotel Wien Vienna - ExteriorAustria Classic Hotel Wien Vienna - Fitness RoomAustria Classic Hotel Wien Vienna - Lobby