Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Cosmo Hotel Hong Kong

375 - 377 Queen's Road East Wan Chai, Wanchai, Hong Kong (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Anteriorment : Cosmo Hotel
Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació suite Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació suite Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació suite Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació suite Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Bany Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Balcó/terrassa Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Balcó/terrassa
Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Pub Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Aliments i begudes Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Aliments i begudes Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Exterior de l’hotel Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació suite Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Interior de l’hotel Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Comoditats Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Habitació Cosmo Hotel Hong Kong Hong Kong - Bany
Àrea Wanchai Nombre d'habitacions: 142

Comoditat de l'habitació/Nivell
7,5
Menjar/menjador
6,2
Tots els comentaris (855)
Organitza per:
Omar V. Viatger de Negocis Peru, 23 d'octubre de 2012
Buen servicio, pero pidan cuanto con ventana que s

Barato y comodo
La pase bien, el precio fue muy modico , pero no me gusto su desayuno. El cuarto que me toco no podia abrirse la ventana y se sentia un olor a "cerrado"
Daniel C. Viatger de Negocis Ecuador, 16 d'abril de 2012
Buen Hotel, pero podria ser mejor

El transporte es uno de los fuertes del hotel
6,7
en mi opinion personal,les falta mejorar en el servicio al cliente. el servicio de internet, no es muy agradable. cada hora te cuesta $33hk, puede ser barato, pero hay hoteles con internet gratis. estoy hablando de alguien que va a hacer negocios y necesita el internet. el transporte buenisimo. para turistear, excelente, para negocios no lo recomiendo.
Luis R. Parelles Spain, 9 d'octubre de 2009
Volvere al Cosmo Hotel!

Me gusta mucho la decoracion, el ambiente y la localizacion. Su bar en la planta baja tiene un aire de modernidad y jovialidad que gusta.
El Hotel Cosmo tiene a su favor el buen servicio de su personal, una excelente atencion y siempre dispuestos a ayudar. Ya es la segunda vez que nos hospedamos en este hotel y aunque la primera vez tuvimos vistas al cementerio, esta ultima las tuvimos al Jockey Club. Es una lastima que no pudieramos ver ningun espectaculo! Lo recomiendo. Es una muy buena opcion para descansar o ir de negocios a Hong Kong.
Ying H. Viatger de Negocis Singapore, 26 de juny de 2015

Cosmo Hotel Hong Kong
Poor experience and below my expectation
Zjen F. Grups Malaysia, 22 de juny de 2015
Not bad

Free wifi, friendly staff, good location
Pleasant

Vanessa C. Viatgers en solitari Hong Kong, 17 de juny de 2015
Nice

Libby staff room
Oliver D. Parelles United Kingdom, 15 de juny de 2015
Ok, convenient for Happy Valley race course.

Location.
5,7
Ziqiao Q. Viatgers en solitari China, 14 de juny de 2015
Good living exoereince

Comfortable, clean, good facilities
Very valuable staying in the hotel. It's about 10-15 walk from wanchai metro. I very enjoyed staying there and will def choose the hotel again.
Angel L. Grups Singapore, 5 de juny de 2015
Good location

Location, cleanliness, shuttle service
Great location even though not near MTR station, shuttle services or tram (right outside hotel) will bring you to the busier areas of HK island. Clean rooms, very happy with the location and the stay. Helpful concierges too!

reserveu ara!

Afanyeu-vos, disponibilitat limitada!

Agoda.com forma part de The Priceline Group, líder al món en viatges en línia i serveis relacionats.

HK-AGWEB-2H05