Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Hanoi Old Centre Hotel

19 Hang Hanh, Districte de Hoan Kiem - Llac Hoan Kiem, Hanoi, Vietnam (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotel Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotel Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Comoditats Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació
Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotel Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bany Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Exterior de l’hotel Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Habitació Hanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliure
Àrea Districte de Hoan Kiem - Llac Hoan Kiem Nombre d'habitacions: 9

Comoditat de l'habitació/Nivell
8,8
Menjar/menjador
7,5
Tots els comentaris (146)
Organitza per:
Oihane R. Parelles Spain, 4 de setembre de 2012
Servicio excelente, muy amables.

Centrico, trabajadores siempre amables.
Pagamos unos euros x el Hotel porque cogimos con vistas, xo da a otro edificio quizas un poco caro para las precios que hay en Vietnam, xo de verdad q siento q nos salió barato. Pasamos una única noche aquí, xo el primer dia estabamos agotados, y x no buscar agencias, contratamos con ellos la excursiones a Sapa y a Halong. Entre ir y venir, paramos 2 veces más alli. Nos invitaron a 2 desayunos, uno el dia q llegamos y otro al venir d Sapa, que llegas a l s 5 am. Nos dejaron una habitación para dormir un rato, sabiendo q nos ibamos en avión a Heu esa trade. Nos llevaron a la estación de tren cuando fuimos a Sapa. A cada llegada al hotel nos dejaban ducharnos en su baño...se q se llevan comisión de la excursiones, pero fue el único hotel q nos hizo esto. Siempre atentos, sonrientes y amables, dispuedtos a ayudar. Además, hotel céntrico, limpio y bastante nuevo. Con ascensor. Lo recomiendo sin ninguna duda!
Sightseeing/Attractions Tip: A lado del lago Hoam Kiem, y del barrio antiguo. Zona tranquila, mada ruidosa.
Inma C. Parelles Spain, 4 d'agost de 2012
Excelente eleccion

Ubicación y personal
Situado en el corazón del Old Quarter muy próximo al lago. Las instalaciones muy buenas. Pero sin duda lo mejor, su personal, desde los recepcionistas al botones. Hicimos el tour de Sapa y el del Pagoda de Perfume con ellos, y todo fueron facilidades, no nos tuvimos que encargar de nada, todo lo tenían pensado.... De hecho, solo cogimos una noche por si no nos convencía, y he alargado mi estancia. Lo recomiendo a todo el mundo que visite Hanoi
Lucas A. Parelles Argentina, 31 de març de 2012
Buena alternativa para estar cerca de todo

Ubicacion y Precio
el hotel es una alternativa economica en una muy buena ubicacion en el old centre de hanoi. se encuentra cerca de todo permitiendo moverse de manera segura hasta entrada la noche. no esperen unas habitaciones modernas pero cumplen con su objetivo.
Michel R. Viatgers en solitari United Kingdom, 1 de desembre de 2014
Best budget hotel in Ha Noi

Staff, cleanliness, location
Stayed there 5 years ago and was impressed. Now it even better. You feel like you are invited in your friend's home. Attention to details, smiles galore, they will go out of their way to make you enjoy your stay.. May is a gem, so are all the others Nothing bad to say and I defy anyone to contradict me. Thank you. I will be back
Lee C. Famílies amb infants petits Malaysia, 22 de novembre de 2014
5 star hotel service for budget of 3 star hotel

1) Friendly staffs 2) Good Service 3) Room is big and clean
Receptionist are helpful, knowledgeable and welcome every guest will smile and warm greeting
Willem M. Parelles Netherlands, 11 de novembre de 2014
good stay

decent hotel, friendly staff, good location
Good stay, the room itself in the freshly renovated blue inn hanoi was much better
Robert G. Parelles Australia, 4 de novembre de 2014

Perfect!
Christine S. Parelles Germany, 30 d'octubre de 2014
Like home!

People, Rooms, Internetaccess
Familiar, cozy and quiet, what is not usual in this City!
Charlotte W. Viatgers en solitari Canada, 27 d'octubre de 2014
Great choice for small central hotel. Super staff.

Location, staff and price.
Very good.

reserveu ara!

Afanyeu-vos, disponibilitat limitada!

Hanoi Old Centre Hotel HanoiHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotelHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotelHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - ComoditatsHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Interior de l’hotelHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BanyHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Exterior de l’hotelHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Bufet lliureHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - HabitacióHanoi Old Centre Hotel Hanoi - BanyHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - RestaurantHanoi Old Centre Hotel Hanoi - Restaurant

AS-AGWEB-3C02