Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Hong Kong Hostel

A2, 3/F, Block A, Paterson Building (door on G/F is unlocked, check-in on 3/F), 47 Paterson Street, Causeway Bay, Hong Kong (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel
Hong Kong Hostel Hong Kong - Recepció Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Restaurant Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul
Àrea Causeway Bay Nombre d'habitacions: 30

Comoditat de l'habitació/Nivell
6,2
Menjar/menjador
5,4
Tots els comentaris (562)
Organitza per:
Francisco S. Famílies amb infants grans Spain, 13 d'abril de 2014
buena para precio HK pero nada parecido fotos

la ubicacion, cerca transporte el MTR al lado
5,7
Normal La persona nos enseñó la habitación no hablaba ingles sólo chino Nos dieron hab doble cuando habia pedido triple, y nos enseñaron una triple en la azotea que nos hizo subir 5 pisos andando, yo creo que la peor que tenian.Claro nos quedamos con la doble. Y las fotos de las hab publicadas nada que ver con las que son en realidad. Pero para los precios de HK es lo que hay.
Gemma S. Grups Spain, 25 de febrer de 2014
Fantastica

Excelente relación calidad-precio, personal atento y gran ubicación
Nuestra estancia en Hong Kong Hostel fue excelente. Se trata de un hostal de precio económico en una excelente ubicación. Las habitaciones que nos dieron no estaban del todo terminadas pero aun así nuestra estancia fue muy buena teniendo en cuenta el precio económico del alojamiento. El personal es muy atento y servicial y tanto el check-in como el check-out fueron rápidos y sin problemas. Fantástico.
Gemma S. Grups Spain, 25 de febrer de 2014
Fantastica

Excelente relación calidad-precio, personal atento y gran ubicación
La estancia fue excelente. El personal muy atento y servicial. Checkin y checkout comodos y rapidos. La habitación sin embargo estaba sin terminar, se ve que estan ampliando el hostal, y le faltaba la TV, etc. Sin embargo, tampoco era algo necesario y la habitación estaba limpia. Por lo cual, recomiendo este hostal ya que ofrece una excelente relación calidad-precio y la ubicación es excelente.
Victor J. Viatgers en solitari Spain, 25 de gener de 2013
Bien situado

Su situacion
Buena pension en una zona inmejorable de Hong Kong,cerca de todo tipo de tienas y con un perfecto transporte para moverse por toda la isla.
Benedikt A. Viatgers en solitari Germany, 16 de desembre de 2014
Most likely the best hostel in Hong Kong

location, atmosphere
I booked a double room although I was traveling alone. But the extra space is worth the few Dollars more. Most likely the best choice between low budget dorm and expencive hotel. Would go there again next time. Nice and helpful staff. Great location. Chance to meet many backpackers.
Chen Y. Viatgers en solitari Taiwan, 15 de desembre de 2014
Location is good, shower needs to be improved.

Location.
6,3
The picture on the website is not the same actual we lived. The location is good, but shower needs to be improved. We have to take shower within 10 mins, or the water will getting cold.
Lok S. Parelles Hong Kong, 13 de desembre de 2014
Budget hostel

Location price clean
Good stay
Coelho A. Viatgers en solitari Hong Kong, 10 de desembre de 2014
so far so good

Clean, Price resonable, Good location.
Lowi C. Viatger de Negocis Netherlands, 9 de novembre de 2014
Room report Hong Kong Hostel

Location, electric doors, elevator
4,3
It was ok, but not worth the money. We received not that much for what we payed.
Kong Y. Viatgers en solitari Malaysia, 1 de novembre de 2014
Don't bother to stay at this Hotel
3,3
Room condition bad. Not clean. No bathroom accessories.

reserveu ara!

Afanyeu-vos, disponibilitat limitada!

Hong Kong Hostel Hong KongHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - RecepcióHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - RestaurantHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - Bany

AS-AGWEB-3C04