Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Hong Kong Hostel

A2, 3/F, Block A, Paterson Building (door on G/F is unlocked, check-in on 3/F), 47 Paterson Street, Causeway Bay, Hong Kong (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Habitació Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel
Hong Kong Hostel Hong Kong - Recepció Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Restaurant Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotel Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul Hong Kong Hostel Hong Kong - Vestíbul
Àrea Causeway Bay Nombre d'habitacions: 30

Comoditat de l'habitació/Nivell
6,2
Menjar/menjador
5,4
Tots els comentaris (507)
Organitza per:
Francisco S. Famílies amb infants grans Spain, 13 d'abril de 2014
buena para precio HK pero nada parecido fotos

la ubicacion, cerca transporte el MTR al lado
5,7
Normal La persona nos enseñó la habitación no hablaba ingles sólo chino Nos dieron hab doble cuando habia pedido triple, y nos enseñaron una triple en la azotea que nos hizo subir 5 pisos andando, yo creo que la peor que tenian.Claro nos quedamos con la doble. Y las fotos de las hab publicadas nada que ver con las que son en realidad. Pero para los precios de HK es lo que hay.
Gemma S. Grups Spain, 25 de febrer de 2014
Fantastica

Excelente relación calidad-precio, personal atento y gran ubicación
Nuestra estancia en Hong Kong Hostel fue excelente. Se trata de un hostal de precio económico en una excelente ubicación. Las habitaciones que nos dieron no estaban del todo terminadas pero aun así nuestra estancia fue muy buena teniendo en cuenta el precio económico del alojamiento. El personal es muy atento y servicial y tanto el check-in como el check-out fueron rápidos y sin problemas. Fantástico.
Gemma S. Grups Spain, 25 de febrer de 2014
Fantastica

Excelente relación calidad-precio, personal atento y gran ubicación
La estancia fue excelente. El personal muy atento y servicial. Checkin y checkout comodos y rapidos. La habitación sin embargo estaba sin terminar, se ve que estan ampliando el hostal, y le faltaba la TV, etc. Sin embargo, tampoco era algo necesario y la habitación estaba limpia. Por lo cual, recomiendo este hostal ya que ofrece una excelente relación calidad-precio y la ubicación es excelente.
Victor J. Viatgers en solitari Spain, 25 de gener de 2013
Bien situado

Su situacion
Buena pension en una zona inmejorable de Hong Kong,cerca de todo tipo de tienas y con un perfecto transporte para moverse por toda la isla.
Vinzent T. Viatger de Negocis Philippines, 19 de setembre de 2014
Great

Place space clean
Great fast crisp clean center of location . Check in across the street
Tilmann P. Viatger de Negocis Germany, 31 d'agost de 2014
OK

I had 2 Rooms. One was awful the other nice (as in the picture on Agoda)
6,3
Nice staff.
Khan D. Grups Taiwan, 31 d'agost de 2014
Good location

Location , fast wifi connection, fast check out.
6,3
Not bad. You get what you pay.
Meng H. Grups United States of America, 10 d'agost de 2014
co-worker in hk

location, price
6,7
Andy L. Viatgers en solitari China, 31 de juliol de 2014
Good location

Good location, shopping, dinning
Overall was good,the room is s little old should need some new renovation.
Lourdes M. Viatger de Negocis Mexico, 27 de juliol de 2014
Excellent location in HK island

price, attentive front desk, location
Hostel is average but is right in causeway bay, hk island where everything else is overpriced, so this is a good option for a quick trip.

reserveu ara!

Afanyeu-vos, disponibilitat limitada!

Hong Kong Hostel Hong KongHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - HabitacióHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - RecepcióHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - RestaurantHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - Interior de l’hotelHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - VestíbulHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - BanyHong Kong Hostel Hong Kong - Bany

AS-AGWEB-3B05