Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Nostalgia Hotel

77 Tiong Bahru Road, Chinatown, Singapur 168727 (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Nostalgia Hotel Singapur - Cafeteria Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Bany Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats
Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Pub Nostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Vestíbul Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotel
Àrea Chinatown Nombre d'habitacions: 50

Comoditat de l'habitació/Nivell
8,0
Menjar/menjador
6,9
Tots els comentaris (433)
Organitza per:
Raquel G. Parelles Spain, 24 de febrer de 2015
Opcion perfecta

Ubicacion, comodidad, servicio al cliente
Reserve este hotel basado en recomendaciones encontradas en la web y fue un a ierto. Esta muy bien situado, con una parada de autobus justo en la puerta y estacion de tren muy cerca tambien. La habitacion es un poco pequeña aunque muy cuidada y comoda. Resaltar la atencion del personal, muy dispuesto a ayudar y remarcar que tuvimos un problema con la luz durante nuestra estancia, hubo un fallo electrico y la habitacion se quedo sin luz, el personal reacciono rapido e intento ayudarnos. El dia que haciamos check in, dejamos el equipaje en el hotel porque nuestro avion salia a ultima hora, despues de todo el dia pateando Singapur, le pedimos que nos dejaran darnos una ducha ya que debido al problema con la luz no habiamos podido por la mañna y sin ningun problema nos cedieron una habitacion durante un rato para prepararnos antes de partir al aeropuerto. En resumen, es una opcion muy buena.
Maitane L. Parelles Spain, 8 d'agost de 2014
Bien ubicado.

Ubicación, limpieza, personal.
Sólo estuvimos una noche en Singapur y la verdad es que estuvimos muy a gusto en este hotel. Está cerca de una estación de metro, donde además había muchos sitios para comer. La piscina nos gustó, aunque no pudimos aprovecharla del todo por que nos llovió un poquito... La habitación era pequeña (muy pequeña) pero estaba muy bien, tenía de todo, y el baño de 10.
Daniel S. Famílies amb infants petits Peru, 4 de març de 2012
comodo...

wifi gratuito
personal amable , buen ingles, wifi gratuito, y accesible pero habitaciones pequeñas y camas pequeñas para personas de menos de 1,80 mts
Chong H. Famílies amb infants grans Malaysia, 21 de maig de 2015
Pleasant Stay

Clean, comfortable and friendly
Sophea N. Grups Cambodia, 20 de maig de 2015
nice place to stay

bed is very comfortable, staffs are friendly, convenient location to restaurants, public transportation, and a local market
Liked it, room a bit small but arranged in a way that is comfortable to stay in. It's clean and reasonable priced.
Faith R. Parelles Philippines, 10 de maig de 2015
Satisfied

Cleanliness, value for money, practicality
Overall I am very satisfied in this hotel. You get for what you paid.
Peter H. Viatgers en solitari United Kingdom, 9 de maig de 2015
Friendliest Staff I have met

The staff, The location, The room
I enjoyed my stay at the Nostalgia Hotel. I have never met such friendly,helpful staff. Nothing was too much trouble. Very conveniently located with buses every few minutes.
Henny B. Parelles Indonesia, 30 d'abril de 2015
Nostalgia Hotel

Hotel staff, Cleanliness, location
Just okay
Pham D. Parelles Vietnam, 28 d'abril de 2015
wonderful locaton

service, location, price
we've stayed here for 3 days and I could say I could not complain anything about this hotel. Wonderful location, next to wet market so you could find many food stalls, 2 bus stop to Tiong Bahru MRT. Free and strong wifi, great staffs to help anytime. Definitely we will come back here.
Mark S. Parelles United Kingdom, 25 d'abril de 2015
good value hotel

friendly staff, rooftop pool, air conditioned
very good

reserveu ara!