Cada vegada que un client d'Agoda surt d'un hotel li enviem un correu per demanar-li que escrigui un comentari sobre la seva estada. Els comentaris només es poden enviar d'aquesta manera.Cada comentari ha de tenir l'aprovació del nostre equip de contingut abans de publicar-lo al web d'Agoda.Per tant, a diferència del que passa en molts altres webs de viatges, TOTS els comentaris d'Agoda estan acreditats i són autèntics.
Introduïu les vostres dates per veure la disponibilitat d'aquest hotel

Nostalgia Hotel

77 Tiong Bahru Road, Chinatown / Tiong Bahru, Singapur 168727 (Mostra el mapa)

reserveu ara!

Nostalgia Hotel Singapur - Cafeteria Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Bany Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats
Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Comoditats Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Pub Nostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Vestíbul Nostalgia Hotel Singapur - Habitació Nostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotel Nostalgia Hotel Singapur - Piscina Nostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotel
Àrea Chinatown / Tiong Bahru Nombre d'habitacions: 50

Comoditat de l'habitació/Nivell
8,0
Menjar/menjador
6,9
Tots els comentaris (418)
Organitza per:
Raquel G. Parelles Spain, 24 de febrer de 2015
Opcion perfecta

Ubicacion, comodidad, servicio al cliente
Reserve este hotel basado en recomendaciones encontradas en la web y fue un a ierto. Esta muy bien situado, con una parada de autobus justo en la puerta y estacion de tren muy cerca tambien. La habitacion es un poco pequeña aunque muy cuidada y comoda. Resaltar la atencion del personal, muy dispuesto a ayudar y remarcar que tuvimos un problema con la luz durante nuestra estancia, hubo un fallo electrico y la habitacion se quedo sin luz, el personal reacciono rapido e intento ayudarnos. El dia que haciamos check in, dejamos el equipaje en el hotel porque nuestro avion salia a ultima hora, despues de todo el dia pateando Singapur, le pedimos que nos dejaran darnos una ducha ya que debido al problema con la luz no habiamos podido por la mañna y sin ningun problema nos cedieron una habitacion durante un rato para prepararnos antes de partir al aeropuerto. En resumen, es una opcion muy buena.
Maitane L. Parelles Spain, 8 d'agost de 2014
Bien ubicado.

Ubicación, limpieza, personal.
Sólo estuvimos una noche en Singapur y la verdad es que estuvimos muy a gusto en este hotel. Está cerca de una estación de metro, donde además había muchos sitios para comer. La piscina nos gustó, aunque no pudimos aprovecharla del todo por que nos llovió un poquito... La habitación era pequeña (muy pequeña) pero estaba muy bien, tenía de todo, y el baño de 10.
Daniel S. Famílies amb infants petits Peru, 4 de març de 2012
comodo...

wifi gratuito
personal amable , buen ingles, wifi gratuito, y accesible pero habitaciones pequeñas y camas pequeñas para personas de menos de 1,80 mts
Natalie V. Parelles Australia, 23 de març de 2015
Good choice

Value for money. China Town
Excellent staff, very friendly and helpful
Vinnakota P. Parelles United Kingdom, 18 de març de 2015
Disappointing

Air conditioning
The room we booked was supposed to be superior room but it was very small for our liking.
Glynis B. Parelles United Kingdom, 12 de març de 2015
3 night stay

Good, competitively priced food. Very friendly and helpful staff. Organised trips and pick-up.
3,7
Overall a very good stay. Would go again.
John H. Viatgers en solitari United States of America, 11 de març de 2015

Decent Hotel

Location, Price
Garry B. Parelles Australia, 9 de març de 2015
nostalgia hotel stay

bus stop at front door, friendly staff ,great location
great,lovely staff,good clean rooms,because we flu out at 1.45 at night did not stay to enjoy breakfast so it was only to have a quick sleep and showers but the staff and room was great will be sure to stay there next time we go to Singapore also close to Chinatown.
Zi Q. Parelles Singapore, 6 de març de 2015
Improvement to be done

Good facilities in room, cosy and vintage
Great experience but the maintence of the room should be check more thoroughly as certain things are not functioning as it should be

reserveu ara!

Afanyeu-vos, disponibilitat limitada!

Nostalgia Hotel SingapurNostalgia Hotel Singapur - CafeteriaNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - PiscinaNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - PiscinaNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotelNostalgia Hotel Singapur - BanyNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - ComoditatsNostalgia Hotel Singapur - ComoditatsNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - ComoditatsNostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotelNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - PubNostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotelNostalgia Hotel Singapur - VestíbulNostalgia Hotel Singapur - HabitacióNostalgia Hotel Singapur - Exterior de l’hotelNostalgia Hotel Singapur - PiscinaNostalgia Hotel Singapur - Interior de l’hotelNostalgia Hotel Singapur - BanyNostalgia Hotel Singapur - BanyNostalgia Hotel Singapur - BanyNostalgia Hotel Singapur - Bany

AS-AGWEB-3A08