or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Clarion Collection Hotel Temperance

Engelbrektsgatan 16, Malmo City Center, Malmo, Sweden 21133 (Show on map)

Book now!

All reviews (3)
Sort by:
Somsak V. Business travelers Thailand, October 11, 2010
good location, good staffs

nice room, good breakfast and also offer free dinner!
8.7
very nice hotel , nice staffs, good location, good breakfast, free buffet dinner. I love here!
Jonas A. Couples Sweden, December 1, 2013
Mysigt Hotell med bra käk

Buffén läge sängen
Tjusigt hotell med otroligt sköna sängar! Grym frukostbuffé och kvällsbuffé ingår! Vi trivdes väldigt bra, inte första och inte sista besöket.
Paw L. Couples Denmark, January 2, 2010
Nytår på Temperance i Malmø

Lækre omgivelser, venligt personale, flotte værelser. Meget konkurrencedygtige priser på alt fra drikkevarer, til værelsespris. Morgenmad og aftenbuffet inkluderet.
Til prisen absolut et godt hotel. Er ranget som et kategori **** hotel, hvilket jeg ikke forstår. Men prisen og de ting den inkluderer sat op i mod det, synes jeg absolut det er konkurrencedygtigt! Med beliggenhed i hjertet af Malmø er alting lige ude for døren, hvilket er rigtig dejligt på en lille storbyferie. Vi havde et dejligt nytår på Clarion Temperance i Malmø.
Sightseeing/Attractions Tip: Begge Malmø´s to store torge lige ude for døren, samt det store "Wheel of Malmø" som bestemt er en tur værd.

Book now!

Sale ends soon!