or

Enter your dates to check availability and book this hotel

Clarion Sign Hotel

Ostra Jarnvagsgatan 35, City Center - Vasastaden, Stockholm, Sweden (Show on map)

Book now!

Clarion Sign Hotel Stockholm - Restaurant Clarion Sign Hotel Stockholm - Spa Clarion Sign Hotel Stockholm - Buffet Clarion Sign Hotel Stockholm - Restaurant Clarion Sign Hotel Stockholm - Interior Clarion Sign Hotel Stockholm - Guest Room Clarion Sign Hotel Stockholm - Guest Room Clarion Sign Hotel Stockholm - Restaurant Clarion Sign Hotel Stockholm - Spa Clarion Sign Hotel Stockholm - Buffet Clarion Sign Hotel Stockholm - Exterior Clarion Sign Hotel Stockholm - Exterior Clarion Sign Hotel Stockholm - Fitness Room Clarion Sign Hotel Stockholm - Lobby Clarion Sign Hotel Stockholm - Fitness Room
Area: City Center - Vasastaden Number of Rooms: 459

Hotel Condition/Cleanliness
Room Comfort/Standard
Food/Dining
6.0
Families with young children (1)
Sort by:
Evelina E. Families with young children Sweden, July 3, 2011

Läget och bra rum med skön säng. Även tyst och stillsamt.
7.7
När jag och min knappt tre åriga son bodde här två nätter var restauragng Aquavit abonnerad vid frukost båda mornarna så man fick som "vanlig gäst" bara sitta inne i stora frukostmatsalen utan fönster vilket jag inte räknat med då jag bokade. Städningen på rummet kontrollerade en kvinna och var absolut inte nöjd och skickade tillbaka städpersonalen men det blev bara lite bättre städat gång två. Det finns en pool på hotellet men det kostar extra, ganska mycket extra för att använda den och det tycker jag är dåligt med de priser man betalar för rummen. De rum som inte har nån utsikt har verkligen en tråkig vy över taket och rummen mitt emot. Personalen är dock mycket trevlig förutom frukost personalen som var lite butter.

Book now!

Sale ends soon!

Clarion Sign Hotel Stockholm - ExteriorClarion Sign Hotel Stockholm - RestaurantClarion Sign Hotel Stockholm - SpaClarion Sign Hotel Stockholm - BuffetClarion Sign Hotel Stockholm - RestaurantClarion Sign Hotel Stockholm - InteriorClarion Sign Hotel Stockholm - Guest RoomClarion Sign Hotel Stockholm - Guest RoomClarion Sign Hotel Stockholm - RestaurantClarion Sign Hotel Stockholm - SpaClarion Sign Hotel Stockholm - BuffetClarion Sign Hotel Stockholm - ExteriorClarion Sign Hotel Stockholm - ExteriorClarion Sign Hotel Stockholm - Fitness RoomClarion Sign Hotel Stockholm - LobbyClarion Sign Hotel Stockholm - Fitness Room