Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Amata Resort

189/29 Rat-U-Thit 200 Pee, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Suite Amata Resort Phuket - Suite Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Suite
Amata Resort Phuket - Restaurant Amata Resort Phuket - Reception Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Hotellet udefra Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Gæsteværelse Amata Resort Phuket - Swimmingpool Amata Resort Phuket - Swimmingpool
Beliggenhed: Patong Antal værelser: 213

Mad/spisning
6,6
Alle anmeldelser (2413)
Anne P. Par Denmark, 2. april 2014
Lad dig ikke narre af billeder!

4,7
Hotellet har svært ved at holde fast på 3 stjerner i den gamle hotelbygning. Vores 1. Værelse var deprimerende og vi bad om at blive flyttet. Det blev vi til ny bygning 8. Etage det var super. Vi var skuffet over morgenmaden og flere dage havde vi slet ikke lyst til at spise der. Der var nusset, vinduerne har ikke været pusset i meget lang tid. Udsigt til affald og baggård. maden var elendig. Salat ok men samme 2 slags frugt i 14 dg. Den ene pool havde stort set ikke sol og den anden på taget ingen parasoller og der var beskidt og rodet. Alt i alt var vi skuffet.
Jan T. Gruppe Denmark, 25. november 2013
Skønt deluxe værelse med komfortabel seng

Værelsesstandard og beliggenhed samt poolen på taget
8,3
Alt var i den skønneste orden så det var et dejligt ophold
Svend H. Rejsende alene Denmark, 24. maj 2013

5,7
Jan J. Familie med ældre børn Denmark, 16. marts 2013
dejligt ophold

pool,service,værelser
dejligt ophold tæt på strand by og masser af resturanter og barer
Soeren K. Par Denmark, 5. marts 2013
Rigtigt godt hotel.

God beliggenhed og fremragende service.
8,7
Meget font hotelværelse i høj kvalitet. Swimmingpoolen på taget var helt fantastisk. Personalet meget venlige og imødekommende. I det hele taget en rigtig god hoteloplevelse.
Martin S. Par Denmark, 7. februar 2012
Fin udsigt til poolen

Smilende og hjælpsom personale
5,3
Hotel til små penge. Værelserne ser ikke ud som på billederne, der var fugt på væggen til badeværelset, fordi den ikke er lukket ordenligt til. Rengøringen var okay, men prøvede og ligge 10 bath i kanten af et bord, og efter de havde været der, var den væk. Så pas på med og tabe penge på gulvet. Kiggede om de havde lagt den på bordet eller andre steder. Men nej. Poolen blev fin rengjort hver dag, men håndklæderne man får udleveret, var godt brugte og nogle mener jeg, man burde have smidt ud. Personalet var smilende og hjælpsomme. Men nogle af dem, snakker meget dårligt engelsk. Så det var svært nogle gange og bestille noget ved poolen. Mini-baren brugte jeg ikke, da 5 ud af 8 drikkevare, havde paseret sidste dato. 19/10-11 - 7/12-11 - 16/12-11, hed datoerne. 4 øl + 1 sodavand. Man kan kun få 1 nøgle udleveret til hvert værelse, så hvis man er par og gerne vil shoppe lidt forskelligt eller en gerne vil ud og en vil sove, så kan man ikke få en ekstra nøgle, men man kan spørge receptionen om man kan få dem til at lukke op. Pænt af dem, men ville gerne have haft muligheden, for at få min egen nøgle, hvis jeg gerne ville ud, så man ikke bruger tid på at vente på de finder den rette nøgle, da de ikke bruger system nøgler. Alt efter hvor kræsen man er, vil jeg kun anbefale dette hotel, hvis man er meget ude. Og kun skal bruge det til og sove. For hvis der er for mange ved poolen, er der ikke nok liggestole og så skal man sidde i kanten af poolen, og svært hvis man gerne vil have lidt sol. Men billigt hotel og sødt og hjælpsomt personale. Men er sikker på der er andre hoteller, der kan gøre det mindst ligeså godt og måske billigere. Men vil desværre ikke sætte mine ben på dette hotel igen.
Roszahan B. Familie med ældre børn Malaysia, 13. april 2014
nice,clean,Friendly Staff & good location

As above
great
Kyle J. Par Canada, 9. april 2014
nice hotel tucked away from the busy streets

location, pool, food
I found this hotel to be quite nice and a good break from the craziness that Patong beach has to offer. Nice pools and a short walk to lots of night life attraction and a few blocks to the beach.
David L. Par Australia, 9. april 2014
good hotel in heart of patong

location,price and pools
Nice clean hotel in the center of patong. Short walk to beach shopping and bars.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - RestaurantAmata Resort Phuket - ReceptionAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - Hotellet udefraAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - Swimmingpool

AS-AGWEB-3A08