Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Amata Resort

Alle anmeldelser (3573)
Sortér efter:
Karin H. Par Denmark, 13. april 2016
Super beliggenhed
Dejligt centralt beliggenhed. Venligt personale . Front personalet, specielt service personalet, super hjælpsomme.
Phi T. Gruppe Denmark, 29. marts 2015
Dårlig strømforsyning i værelset

Pool, tæt på bangla Road
6,7
Opholdet var fint men vi havde en masse problemer med strøm i vores værelse - med dårlig strømforsyning da det fleste gange så kan man ikke lade end Tlf op
Jimmy H. Par Denmark, 14. juli 2014
dejligt hotel hvor vi har boet flere gange

god morgenmad god beligendhed søde og rare godt valg til prisen
9,3
som sidste gang dejligt sted med godt personale god basis morgenmad kan anbefales
Anne P. Par Denmark, 2. april 2014
Lad dig ikke narre af billeder!

4,7
Hotellet har svært ved at holde fast på 3 stjerner i den gamle hotelbygning. Vores 1. Værelse var deprimerende og vi bad om at blive flyttet. Det blev vi til ny bygning 8. Etage det var super. Vi var skuffet over morgenmaden og flere dage havde vi slet ikke lyst til at spise der. Der var nusset, vinduerne har ikke været pusset i meget lang tid. Udsigt til affald og baggård. maden var elendig. Salat ok men samme 2 slags frugt i 14 dg. Den ene pool havde stort set ikke sol og den anden på taget ingen parasoller og der var beskidt og rodet. Alt i alt var vi skuffet.
Jan T. Gruppe Denmark, 25. november 2013
Skønt deluxe værelse med komfortabel seng

Værelsesstandard og beliggenhed samt poolen på taget
8,3
Alt var i den skønneste orden så det var et dejligt ophold
Nicolai T. Par Denmark, 3. oktober 2013
Fint ophold

Beliggenheden var vigtigst for os, i de tre dage vi gæstede hotellet, kun for at ose, opleve natteliv, skræddersyet tøj. Ellers er der ingen klager til hotellet, til vores formål med opholdet.
Svend H. Rejsende alene Denmark, 24. maj 2013

5,7
Jan J. Familie med ældre børn Denmark, 16. marts 2013
dejligt ophold

pool,service,værelser
dejligt ophold tæt på strand by og masser af resturanter og barer
Soeren K. Par Denmark, 5. marts 2013
Rigtigt godt hotel.

God beliggenhed og fremragende service.
8,7
Meget font hotelværelse i høj kvalitet. Swimmingpoolen på taget var helt fantastisk. Personalet meget venlige og imødekommende. I det hele taget en rigtig god hoteloplevelse.
1 - 10 af 11 anmeldelser
Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - Hotellet udefraAmata Resort Phuket - Hotellet udefraAmata Resort Phuket - LobbyAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - SwimmingpoolAmata Resort Phuket - ButikkerAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - BadeværelseAmata Resort Phuket - Altan/TerrasseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - Altan/TerrasseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - KøkkenAmata Resort Phuket - BadeværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - BadeværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - KøkkenAmata Resort Phuket - KøkkenAmata Resort Phuket - BadeværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - GæsteværelseAmata Resort Phuket - BadeværelseAmata Resort Phuket - PlantegningerAmata Resort Phuket - LobbyAmata Resort Phuket - Lobby

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B08