Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Aspery Hotel

7,4
Alle anmeldelser (3664)
Sortér efter:
Lars H. Familie med små børn Denmark, 14. september 2015
Bedste hotel jeg nogensinde har boet på

personale, lokalitet, pris
9,3
Vores ophold var perfekt. Hotellet ligger 15 minutters gang fra centrum. Men er dejligt stille og roligt. Alt personale med tilknytning fra hotellet inklusiv personalet hos de 3 massages ted erogenous frisører. Var utroligt flinke vores datter elskede dem og alle tog sig tid til at snakke og lege med hende. Straks ved ankomst blev vi opgraderet til et større værelse med den største seng vi nogensinde har set. Fordi vores oprindelige værelse lå på den modsatte side af gaden og det regnede udenfor. Samtaler med personaler der for en stor del bestod af folk fra Myanmar afslørede at deres chef var Thailandsk kvinde der tog sig rigtig godt af dem. Blandt andet gik de på sprogskole og kunne bo på hotellet. Hele atmosfæren var afslappet og positiv. Dette havde en god effekt på de gæster der boede på hotellet. Vi vender helt sikkert tilbage
Lennart R. Par Denmark, 22. november 2013
Det var fint

Aircondition ,køleskab, ro
6,3
Erik E. Rejsende alene Denmark, 8. november 2013
udmærket

elkedel, kaffepulver,
6,7
dårlig service ved turist bureauet på hotellet problemer med bruser varmt og koldt vand
Mikkel B. Par Denmark, 9. juni 2013
Font hotel til pengene

Værelset var rimelig stort
Aspery var et helt fint hotel. Kort afstand til Centrum og rigtig flinkt personale.
Margit B. Par Denmark, 15. marts 2013
Dejligt hotel til prisen.

God beliggenhed. Gode værelser. Ro ved poolen. Høflig personale.
7,3
Eli J. Par Denmark, 15. februar 2013
Udmærket hotel.

Placering tæt på stranden i forholdsvis rolige omgivelser
9,3
Værelset var nydeligt og havde hvad man havde brug for. Et lille irritationsmoment var at der på TV var mange kanaler kun på russisk, det ville være smart om man kunne vælge sprog. Et andet og større irritationsmoment var bruseren, der var umulig at indstille. Selv efter meget omhyggelig indstilling, var der kun 2 temperaturer, nemlig for koldt og for varmt. Bortset fra dette virkede alt tilfredsstillende. Rengøringen var ok. Morgenmaden bestod af en del thairetter, men vi savnede bacon og pølser til vores spejlæg. Kaffen var ikke god, the'en udmærket. I receptionen kunne vi låne nye håndklæder til strandbrug hver dag, en god ting. I receptionen var personalet venlige og hjælpsomme. Med venlig hilsen
Margit B. Par Denmark, 22. marts 2012
God beliggenhed i forhold til by og strand

Stort udvalg i morgenbuffet
7,3
Vi havde bestilt pick up transfer, idet vi kunne bestille dette samtidig med bestilling af hotel, men vi blev ikke hentet. Vi havde bestilt værelse om vand, det fik vi ej heller.
Tip om Shopping: Du kan købe de fleste ting billigere hos strandsælgerne, og du behøver derfor ikke gå på marked.
Erik M. Par Denmark, 21. februar 2012
Godt hotel til rimelig pris

Beliggende kun 3 min fra bedste strand
jeres kommentarer til følgende bedes tilsendt mig: jeres tilbud oplyste om ca. 50% rabat på hotelprisen og få værelser tilbage. jeg har også booked fra 21-25 februar, jvf. booking til en pris af dkr.1.653,-. derefter har jeg selv direlte booked yderligere 4 dage direkte på hotellet og der var værelser nok til en pris af dkr. 1,528,-, altså billigere end hos jer med påstået 50% rabat, og dette var hotellets normal pris nemlig bath pr. nat. jeg føler at i har ført falsk reklame og snyt mig med jeres tilbud. er alle jeres tilbud på samme vilkår? en forklaring imødeses snarest!!!
Tom H. Rejsende alene Denmark, 20. januar 2012
Rigtig godt hotel

god service
nok det bedste hotel jeg har boet på i tahiland hvad angår service og beliggenhed. tæt på alt og dog fredeligt. super super service a alle på hotellet, god morgen mad fin poll på tappen af hotellet. kan anbefales til både enlige og familier med børn.
Jan V. Rejsende alene Denmark, 17. december 2011
Godt hotel dejlige værelser

Tæt på strand
Bemærk må ikke tage en med på rummet uden merpris. Men var venlig at oplyse denne mulighed. Morgenmaden var ikke det store hit. Ligger super tæt på stranden og nattelivet. Bestemt et hotel jeg kan anbefale og kommer der helt sikket igen næste gang jeg skal til phuket.
1 - 10 af 12 anmeldelser
Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - SwimmingpoolAspery Hotel Phuket - LobbyAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - FaciliteterAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - Spa

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C04