eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Aspery Hotel

5/41-51 Patong Beach Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Badeværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse
Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Gæsteværelse Aspery Hotel Phuket - Badeværelse Aspery Hotel Phuket - Badeværelse Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant
Område: Patong Antal værelser: 178

Erik E. Rejsende alene Denmark, 8. november 2013
udmærket

elkedel, kaffepulver,
6,7
dårlig service ved turist bureauet på hotellet problemer med bruser varmt og koldt vand
Mikkel B. Par Denmark, 9. juni 2013
Font hotel til pengene

Værelset var rimelig stort
Aspery var et helt fint hotel. Kort afstand til Centrum og rigtig flinkt personale.
Margit B. Par Denmark, 15. marts 2013
Dejligt hotel til prisen.

God beliggenhed. Gode værelser. Ro ved poolen. Høflig personale.
7,3
Eli J. Par Denmark, 15. februar 2013
Udmærket hotel.

Placering tæt på stranden i forholdsvis rolige omgivelser
9,3
Værelset var nydeligt og havde hvad man havde brug for. Et lille irritationsmoment var at der på TV var mange kanaler kun på russisk, det ville være smart om man kunne vælge sprog. Et andet og større irritationsmoment var bruseren, der var umulig at indstille. Selv efter meget omhyggelig indstilling, var der kun 2 temperaturer, nemlig for koldt og for varmt. Bortset fra dette virkede alt tilfredsstillende. Rengøringen var ok. Morgenmaden bestod af en del thairetter, men vi savnede bacon og pølser til vores spejlæg. Kaffen var ikke god, the'en udmærket. I receptionen kunne vi låne nye håndklæder til strandbrug hver dag, en god ting. I receptionen var personalet venlige og hjælpsomme. Med venlig hilsen
Margit B. Par Denmark, 22. marts 2012
God beliggenhed i forhold til by og strand

Stort udvalg i morgenbuffet
7,3
Vi havde bestilt pick up transfer, idet vi kunne bestille dette samtidig med bestilling af hotel, men vi blev ikke hentet. Vi havde bestilt værelse om vand, det fik vi ej heller.
Tip om Shopping: Du kan købe de fleste ting billigere hos strandsælgerne, og du behøver derfor ikke gå på marked.
Erik M. Par Denmark, 21. februar 2012
Godt hotel til rimelig pris

Beliggende kun 3 min fra bedste strand
jeres kommentarer til følgende bedes tilsendt mig: jeres tilbud oplyste om ca. 50% rabat på hotelprisen og få værelser tilbage. jeg har også booked fra 21-25 februar, jvf. booking til en pris af dkr.1.653,-. derefter har jeg selv direlte booked yderligere 4 dage direkte på hotellet og der var værelser nok til en pris af dkr. 1,528,-, altså billigere end hos jer med påstået 50% rabat, og dette var hotellets normal pris nemlig bath pr. nat. jeg føler at i har ført falsk reklame og snyt mig med jeres tilbud. er alle jeres tilbud på samme vilkår? en forklaring imødeses snarest!!!
Tom H. Rejsende alene Denmark, 20. januar 2012
Rigtig godt hotel

god service
nok det bedste hotel jeg har boet på i tahiland hvad angår service og beliggenhed. tæt på alt og dog fredeligt. super super service a alle på hotellet, god morgen mad fin poll på tappen af hotellet. kan anbefales til både enlige og familier med børn.
Jan V. Rejsende alene Denmark, 17. december 2011
Godt hotel dejlige værelser

Tæt på strand
Bemærk må ikke tage en med på rummet uden merpris. Men var venlig at oplyse denne mulighed. Morgenmaden var ikke det store hit. Ligger super tæt på stranden og nattelivet. Bestemt et hotel jeg kan anbefale og kommer der helt sikket igen næste gang jeg skal til phuket.
Jens O. Par Denmark, 2. december 2011
Godt hotel med fin morgenmad

Aspery ligger i gå afstand til byen og stranden
8,3
Velfungerende hotel, fin velkomst og hurtig tildeling af værelse. Stort og pænt værelse.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - GæsteværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - BadeværelseAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - SwimmingpoolAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - ReceptionAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - FaciliteterAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Hotellet udefraAspery Hotel Phuket - Lobby

AS-AGWEB-3C07