eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach

4/1,4 Leam Sai Road, Karon District, Amphur Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Se kort)

Book nu!

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Badeværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Udsigt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Faciliteter Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Udsigt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Omgivelser Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Fitnessrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Restaurant Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse
Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Møderum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/Lounge Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby
Område: Kata Antal værelser: 143

Sorter efter:
Mia K. Familie med små børn Denmark, 20. juni 2014
Luksus værelse God betjening Sødt personale

Servicen Maden 2 dejlige pooler
Hel igennem fantastisk Søde mennesker som er meget hjælpsomme
Jette C. Familie med ældre børn Denmark, 21. december 2013
dejligt og afslappende

god swimmingpool. dejlige værelser, god morgenmad
9,3
Kent K. Familie med små børn Denmark, 8. september 2013
Dejligt ophold

Dejligt personale,rolige omgivelser,tæt på strand
Jeg synes vi havde et helt igennem perfekt ophold og et godt professionelt personale Altid smilende og hjælpsomme Dejligt at stå op om morgenen til et stort internationalt Morgenmads buffet Vil bestemt tage dertil igen i fremtiden
John O. Par Denmark, 5. juni 2011
Overraskende godt hotel til prisen

lækkert design og meget behagelig indretning
9,7
Dejligt hotel beliggende på en lille bakke. En del trapper og turen op ad bakken gør ikke hotellet egnet for gangbesværede. Der er nogen bygge aktivitet på nabogrunden - denne var hørbar uden at være voldsom generedende (ved poolen). Dejligt med gratis wifi - skønt morgenbord med stort udvalg, der både giver mulighed for det sunde og mulighed for at prøve nye smagsindtryk. Meget imødekommende personale
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Hotellet ligger midt mellem Karon og Kata strandende, hvor Kata fremstod som den rene og lidt mere sofistikerede oplevelse. Karon flød med gæsters affald - men har flere tilbud i form af barer og aktiviteter. Mere byliv lige ved Karon stranden
Vivi G. Par Denmark, 22. marts 2010
Super dejligt hotel

Lækker værelse, dejlig pool, venlig personale, god restaurant.
Vores første tur til Thailand har været fuld af indtryk og det første vi fik var på hotellet hvor vi blev mødt af meget venlig og smilende personale, vi fik en dejlig modtagelse med friske blomsterranker og iskold juice. Vi fik en gennemgang af faciliteter og blev anvist til vores fantastiske værelse. Hotellet var for os en dejlig base, hvor vi hver dag fik vores dejlige morgenmad og når vi kom trætte hjem fra alle oplevelserne sidst på dagen, var det en fornøjelse at komme hjem til et værelse der var skinnende rent. Morgenmaden på hotellet var også en oplevelse, der var et stort udvalg af europæisk og amerikansk morgenmad og havde man lyst til at prøve det thailandske var der også et stort udvalg af dette. Vi spiste lunch og aftensmad et par gange på hotellet, det var også super og priserne matchede restauranterne i byen. Det eneste der mangler på hotellet er lidt underholdning, vi oplevede at der fredag aften var buffet med thailandsk seafood, men blev først opmærksom på det om eftermiddagen da det kun bliver annonceret i receptionen, vi talte med restaurant manageren herom og vi tror at det er noget der vil blive bedre.
Tip om Restaurant: Rico´s steak og pizza restaurant, super gode bøffer og pizza, når man trænger til andet end thai mad. Hotellet har en dejlig restaurant, hvor vi flere gange spiste thai mad.
Mojahed A. Rejsende alene Denmark, 16. marts 2010
godt hotel

Værelset var stort og meget god, samme med badeværelset.
7,7
Det var langt fra Phuket Lufthavn, cirka en times kørsel. Vi var lidt skuffede, da der ikke var nogen strand langs hotellet. Men den nærmeste strand, dvs Kata stranden var kun et par minutters gang fra hotellet. Vi var glade for, at Kata stranden var mindre overfyldt og var mere stille i forhold til Patong Beach. Der var et par swimmingpools på hotellet og puljer var placeret på to forskellige niveauer. Vi elskede puljer "design.
Wayne B. Familie med små børn Australia, 21. august 2014
Modern and comfortable

Kids club, modern room, staff
8,7
We enjoyed our stay at Avista, children enjoyed the kids club and wifi in the rooms worked well
Ong C. Par Singapore, 14. august 2014
perfect place for relax and chill

perfect location,clean and staff service
Almost everything was perfect in terms of everything we asked for,proximity to everything like beach,shop and restaurants.very comfortable room with seaview at balcany ,big bath tub big bed.however,few key things for improvement: 1.The limited room service menu (thai)means we have to go out of hotel for food which lead to point 2. 2.it is a pain to go up the steep slope to the hotel each time we go out of hotel to beach or food as the hotel only provide transportation at specific time daily. 3.I learnt about that we were not given welcome drink only on my 3rd day of stay when we noticed everyone else was given. 4. The thai staff in the pool bar provide poor service.not sure whether was it his deficiency in English or was it simply can't be bothered as i noticed those philipines staff provide much better service. Overall,it is still a good stay for our honeymoon.
Parveen K. Par Singapore, 12. august 2014
Amazing value for money!!!

I loved the rooms, the pools and they have the nicest staff!
Loved every bit of it!
Issam A. Par Morocco, 12. august 2014
Excellente

Room comfort, staff performance and the price
9,7
Excellente, willing to come back.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach PhuketAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - BadeværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UdsigtAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - FaciliteterAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UdsigtAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - OmgivelserAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - FitnessrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - RestaurantAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - MøderumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/LoungeAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby

AS-AGWEB-3B07