eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach

4/1,4 Leam Sai Road, Karon District, Amphur Muang, Kata, Phuket, Thailand 83100 (Se kort)

Book nu!

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Badeværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Udsigt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Faciliteter Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Udsigt Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Omgivelser Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Fitnessrum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Restaurant Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse
Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Gæsteværelse Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Swimmingpool Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Møderum Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Spa Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/Lounge Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby
Område: Kata Antal værelser: 143

Alle anmeldelser (1611)
Sorter efter:
Johnny J. Par Denmark, 26. august 2014
Lækkert hotel

Lækre store værelser, dejlig pool, virkelig god service
9,3
Vi havde en dejlig ferie og var der i 18 dage desværre med en del regn. Personalet er meget smilende og hjælpsomme og rengøring helt i top. Synes måske der er for mange træer så der er for meget skygge ved pool område og så tag de udsigten fra værelserne.
Mia K. Familie med små børn Denmark, 20. juni 2014
Luksus værelse God betjening Sødt personale

Servicen Maden 2 dejlige pooler
Hel igennem fantastisk Søde mennesker som er meget hjælpsomme
Jette C. Familie med ældre børn Denmark, 21. december 2013
dejligt og afslappende

god swimmingpool. dejlige værelser, god morgenmad
Kent K. Familie med små børn Denmark, 8. september 2013
Dejligt ophold

Dejligt personale,rolige omgivelser,tæt på strand
Jeg synes vi havde et helt igennem perfekt ophold og et godt professionelt personale Altid smilende og hjælpsomme Dejligt at stå op om morgenen til et stort internationalt Morgenmads buffet Vil bestemt tage dertil igen i fremtiden
John O. Par Denmark, 5. juni 2011
Overraskende godt hotel til prisen

lækkert design og meget behagelig indretning
9,7
Dejligt hotel beliggende på en lille bakke. En del trapper og turen op ad bakken gør ikke hotellet egnet for gangbesværede. Der er nogen bygge aktivitet på nabogrunden - denne var hørbar uden at være voldsom generedende (ved poolen). Dejligt med gratis wifi - skønt morgenbord med stort udvalg, der både giver mulighed for det sunde og mulighed for at prøve nye smagsindtryk. Meget imødekommende personale
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Hotellet ligger midt mellem Karon og Kata strandende, hvor Kata fremstod som den rene og lidt mere sofistikerede oplevelse. Karon flød med gæsters affald - men har flere tilbud i form af barer og aktiviteter. Mere byliv lige ved Karon stranden
Vivi G. Par Denmark, 22. marts 2010
Super dejligt hotel

Lækker værelse, dejlig pool, venlig personale, god restaurant.
Vores første tur til Thailand har været fuld af indtryk og det første vi fik var på hotellet hvor vi blev mødt af meget venlig og smilende personale, vi fik en dejlig modtagelse med friske blomsterranker og iskold juice. Vi fik en gennemgang af faciliteter og blev anvist til vores fantastiske værelse. Hotellet var for os en dejlig base, hvor vi hver dag fik vores dejlige morgenmad og når vi kom trætte hjem fra alle oplevelserne sidst på dagen, var det en fornøjelse at komme hjem til et værelse der var skinnende rent. Morgenmaden på hotellet var også en oplevelse, der var et stort udvalg af europæisk og amerikansk morgenmad og havde man lyst til at prøve det thailandske var der også et stort udvalg af dette. Vi spiste lunch og aftensmad et par gange på hotellet, det var også super og priserne matchede restauranterne i byen. Det eneste der mangler på hotellet er lidt underholdning, vi oplevede at der fredag aften var buffet med thailandsk seafood, men blev først opmærksom på det om eftermiddagen da det kun bliver annonceret i receptionen, vi talte med restaurant manageren herom og vi tror at det er noget der vil blive bedre.
Tip om Restaurant: Rico´s steak og pizza restaurant, super gode bøffer og pizza, når man trænger til andet end thai mad. Hotellet har en dejlig restaurant, hvor vi flere gange spiste thai mad.
Mojahed A. Rejsende alene Denmark, 16. marts 2010
godt hotel

Værelset var stort og meget god, samme med badeværelset.
7,7
Det var langt fra Phuket Lufthavn, cirka en times kørsel. Vi var lidt skuffede, da der ikke var nogen strand langs hotellet. Men den nærmeste strand, dvs Kata stranden var kun et par minutters gang fra hotellet. Vi var glade for, at Kata stranden var mindre overfyldt og var mere stille i forhold til Patong Beach. Der var et par swimmingpools på hotellet og puljer var placeret på to forskellige niveauer. Vi elskede puljer "design.
Ajeesh T. Familie med små børn India, 19. september 2014
nice resort for family

Staff behaviour, Security, Food
9,3
Very nice Resort, but this's located on the hill top.It's difficult to walk back to resort from beach with kids. Other than this all very good. The welcome treat was good. Didnt wait too long to check in.
Andrea T. Rejsende alene Australia, 16. september 2014
Impeccable service, great rooms, loved it!

Room style and facilities, excellent service and kindness, great buffet breakfast!
8,7
Fantastic, loved it!
Craig B. Rejsende alene United Kingdom, 12. september 2014
Great Hotel

Location, Room, Food
8,7
I stayed her for 4 nights just to get away from things and to relax.The room was superb very spacious and the bed very comfortable. I used room service a few times, it was quic and the food quality was very good.Breakfast was very good with a huge selection. The pool areas very very nice clean and ghood for relaxing. You have to pay 500 Baht extra for using the Sauna, steam room and jaquzi 30 min each at 500 baht = 1500 baht if you want to use them all. The extra charges should be documented on Agoda.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach PhuketAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - BadeværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UdsigtAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - FaciliteterAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - UdsigtAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - OmgivelserAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - FitnessrumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - RestaurantAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - GæsteværelseAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SwimmingpoolAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - MøderumAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - SpaAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Pub/LoungeAvista Phuket Resort & Spa, Kata Beach Phuket - Lobby

Kundeanmeldelser - Avista Phuket Resort & Spa, Kata Beach, Phuket

AS-AGWEB-3B04