Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Best Western Hotel am Spittelmarkt

Louise V. Par Denmark, 3. februar 2016
Pænt og rent

Beliggenhed, service, renlighed
8,7
Vi havde et godt ophold på hotellet.
Matilde S. Familie med små børn Denmark, 11. juli 2015
Sommer2015

Godt men småt værelse. Hotellet havde en helt perfekt og central placering, hvorfra man kunne nå meget af det centrale Berlin til fods.
John J. Par Denmark, 22. marts 2015
Dejligt hotel

Ligger centralt, pænt og rent, hjælpsom personale
8,3
Julie P. Par Denmark, 18. april 2013
Rigtig fint hotel til dem der skal ud og se byen

Morgenmaden, rengøringsservicen, behjælpeligt personale
9,7
Vi havde en rigtig god oplevelse på dette hotel. Vi blev hjulpet og vejledt rigtig fint i receptionen, og værelset var af flot standard :-)
Anne R. Par Denmark, 17. april 2013
Behageligt

Nydeligt, rent, trygt
Sengen var lidt slidt, man kunne mærke fjeddene. Til gengæld var brusebadet skønt
Rikke P. Par Denmark, 17. april 2013
Smuttur til Berlin.

Rent, god morgenmads buffet, forholdsvis centralt
Susan V. Par Denmark, 6. januar 2013
Godt og centralt beliggende hotel

Central beliggenhed, super god morgenbuffet
Hotellet var centralt beliggende og havde en fin kvalitet. Morgenbuffetten til 9 Euro var særdeles god. Parkering af bilen var lidt dyr.
Tip om Hoteldetaljer: Centralt beliggende hotel med kort afstand til Domkirken, Under den Linden, Brandenburger Tor, Alexander Platz og Gerndarmmarkt. Pænt og ikke ret stort hotel. Super morgenbuffet.
Jesper N. Par Denmark, 3. januar 2013
Fine rene rum

Rigtig godt hotel när u-bahn
9,3
Hotellet har fine rene rum og ligger när u-bahn så man let kan tage sig til centrum. Vi gik meget da hotellet er i närheden af det meste.
Erik L. Par Denmark, 7. oktober 2012
Fint hotel tæt på bykernen

Meget fin service og venlig betjening
8,7
Da vi bookede via agoda hotelbookning (via internettet) mente vi bestemt, at vi havde booket 2 dobbeltværelser til ialt 4 voksne. Vi modtog en bekræftigelse på 2 business Room til ialt 2 personer. Vi rettede henvendelse til hotellet, som var venlige at "opgradere" til 2 dobbeltværelser á 2 personer, mod at betale 10 Euro ekstre per værelse per nat. Hotellet var uden skyld i bookningen, men vi følte os "taget ved næsen" af agoda hotelbookning.
Mikkel W. Familie med små børn Denmark, 28. juli 2010
Godt hotel med god beliggenhed

Super morgenmadsbuffet, pænt og rent.
9,7
Beliggenheden er nogenlunde centralt med ca. 15 minutters gang til Alexanderplatz. Lækker morgenmad til en 8-9 euro med alt, hvad hjertet kan begære. Samlet set et scoop til prisen. Eneste ulempe er larmen fra de mange byggerier i området, men vi var ikke så meget på hotellet i løbet af dagen, hvorfor det ikke generede os..
Tip om Restaurant: Husk at bestille plads i restauranten i Berliner Fernseherturm. Så springer i en 2 timers turist-kø over og kører direkte op i 210 meters højde, hvor der er reserveret bord. Ikke fantastisk mad, men fornuftige priser, god udsigt og en oplevelse værd...
1 - 10 af 10 anmeldelser
Best Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Hotellet udefraBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - RestaurantBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - DansesalBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Hotellet udefraBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Hotellet indefraBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Pub/LoungeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Hotellet udefraBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - OmgivelserBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Business CenterBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - IndgangBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Pub/LoungeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - ReceptionBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - LobbyBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - BadeværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - BadeværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Hotellet indefraBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - BadeværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Mad og drikkeBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - RestaurantBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - RestaurantBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - RestaurantBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - BadeværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - BadeværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - GæsteværelseBest Western Hotel am Spittelmarkt Berlin - Strand

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A01