eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Bishop Lei International Hotel

4 Robinson Road, Mid-levels, Central, Hong Kong Central / Sheung Wan Område, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Bishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool
Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Business Center Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Badeværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum
Område: Hong Kong Central / Sheung Wan Område Antal værelser: 227

Nikolaj L. Par Denmark, 28. juni 2014
Godt

Værelse, udsigten, personale
8,3
Ligger lidt væk fra mtr. Ca 15 min at gå. Ellers tag en taxa, koster kun 45 hk $
Lene D. Familie med ældre børn Denmark, 11. marts 2012
skøn beliggenhed med meget små værelser

Ligger tæt på rulletrappe som fører en ned til byen. God betjening på hotellet.
7,3
Værelser meget små. Kunne næsten ikke have kufferten på værelset. Manglede oplysning fra personalet at shuttlebus ikke kørte til lufthavnen, men til station hvor vi så kunne tage toget til lufthavnen
David M. Par Denmark, 17. maj 2010
Små værelser, men har en lille pool

Pool, tæt på rulletrappen.
Hotellet har en lille pool hvor man kan nyde solen lidt. Hotellet er beliggende tæt på rulletrappen der går igennem central forbi restauranter/metro/shopping malls og til færgen til Tsim Sha Tsui.
Roar H. Par Denmark, 20. marts 2010
Udmærket ophold

Beliggenhed, pris og service
Min kone og jeg havde to nætter i Hong Kong, og da min kone tidligere har boet hos på The Bishop Lei, valgte vi dette igen. Som udgangspunkt var vi lovet et værelse på 11 sal med havneudsigt, men da vi ankom forsøgte man at placere os i et værelse på 6 sal, hvilket dog blev ændret da vi påpegede fejlen. Værelset var pænt og rent, og det eneste minus ved det var, at det var komplet umuligt at åbne vinduerne så meget som en centimeter, samtidig med at der var byggeprojekt igang lige ved siden af hotellet - og poolen. Vi blev serviceret ganske udmærket, og vil formentligt benytte os af Bishop Lei igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Botanisk have og Zoo lige om hjørnet
Annette N. Par Denmark, 11. oktober 2009
Fantastiske rulletrapper

Rigtig nemt at komme til/fra hotellet via de fantastiske rulletrapper.
Jeg bestilte et 4 stjernet hotel.Det syntes jeg ikke dette hotel er.Det var dejlig, at der var et fitnesrum - omend meget lille - fantastisk med den også "lille" swimmingpool.Rent men meget småt.
Tip om Shopping: Fantastisk at bruge rulletrappen for at komme ned til byen og tilbage til hotellet.
John M. Par Australia, 23. april 2015
Homely

Good value, good location, friendly staff
8,3
Comfortable and relaxed
Ariunjargal J. Forretningsrejsende Mongolia, 21. april 2015
Standard rooms are too small.

English speaking personnel
7,3
The service was ok. The condition of the hotel is good, but the standard rooms are too small. Beds in the standard double-bed rooms are not twin size beds. The beds are at most 60-70 sm wide.
Nikhil G. Forretningsrejsende India, 20. april 2015
good hotel

location and pickup and drop services
9,7
Very good stay
Gustavo G. Rejsende alene Venezuela, 5. april 2015
This hotel is not the best option
4,3
In my opinion this hotel shouldn't have 4 starts. The rooms are extremely small. The staff is not the most attentive, both times that i asked them how to get some places they just sent me to take a taxi. The location is close to LKF (famous bars area) but the hotel is in a fairly high mountain so it's not so easy to walk from there. The escalators help but only work in one direction so more than once time I had to walk. From the central station to the hotel there are around 30 min walking in the mountain.
Raymund R. Familie med ældre børn Philippines, 5. april 2015
Great Stay Upgraded to 1 Bedrooom Suite

Location,

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Bishop Lei International Hotel HongkongBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Business CenterBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - BadeværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Transport i nærhedenBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby

AS-AGWEB-3C04