eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Bishop Lei International Hotel

4 Robinson Road, Mid-levels, Central, Hong Kong Central / Sheung Wan Område, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Bishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool
Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Business Center Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Badeværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum
Område: Hong Kong Central / Sheung Wan Område Antal værelser: 227

Nikolaj L. Par Denmark, 28. juni 2014
Godt

Værelse, udsigten, personale
8,3
Ligger lidt væk fra mtr. Ca 15 min at gå. Ellers tag en taxa, koster kun 45 hk $
Lene D. Familie med ældre børn Denmark, 11. marts 2012
skøn beliggenhed med meget små værelser

Ligger tæt på rulletrappe som fører en ned til byen. God betjening på hotellet.
7,3
Værelser meget små. Kunne næsten ikke have kufferten på værelset. Manglede oplysning fra personalet at shuttlebus ikke kørte til lufthavnen, men til station hvor vi så kunne tage toget til lufthavnen
David M. Par Denmark, 17. maj 2010
Små værelser, men har en lille pool

Pool, tæt på rulletrappen.
Hotellet har en lille pool hvor man kan nyde solen lidt. Hotellet er beliggende tæt på rulletrappen der går igennem central forbi restauranter/metro/shopping malls og til færgen til Tsim Sha Tsui.
Roar H. Par Denmark, 20. marts 2010
Udmærket ophold

Beliggenhed, pris og service
Min kone og jeg havde to nætter i Hong Kong, og da min kone tidligere har boet hos på The Bishop Lei, valgte vi dette igen. Som udgangspunkt var vi lovet et værelse på 11 sal med havneudsigt, men da vi ankom forsøgte man at placere os i et værelse på 6 sal, hvilket dog blev ændret da vi påpegede fejlen. Værelset var pænt og rent, og det eneste minus ved det var, at det var komplet umuligt at åbne vinduerne så meget som en centimeter, samtidig med at der var byggeprojekt igang lige ved siden af hotellet - og poolen. Vi blev serviceret ganske udmærket, og vil formentligt benytte os af Bishop Lei igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Botanisk have og Zoo lige om hjørnet
Annette N. Par Denmark, 11. oktober 2009
Fantastiske rulletrapper

Rigtig nemt at komme til/fra hotellet via de fantastiske rulletrapper.
Jeg bestilte et 4 stjernet hotel.Det syntes jeg ikke dette hotel er.Det var dejlig, at der var et fitnesrum - omend meget lille - fantastisk med den også "lille" swimmingpool.Rent men meget småt.
Tip om Shopping: Fantastisk at bruge rulletrappen for at komme ned til byen og tilbage til hotellet.
Louis M. Par France, 29. september 2014
Nice but small rooms

Location, staff, cleanliness
I stayed 3 nights at Bishop Lei and it's truly a nice hotel. It's expensive, but then again I have the feeling accomodation in Hkg is definitely not cheap. The rooms are a bit small, but the harbour view is simply stunning. I think that it may be the best value for money for that kind of view in the area. I didn't test the swimming pool nor the breakfast but the staff is really nice thoughtful and helpful, the rooms are clean and relatively modern, but the matress really sucked... Waaay too hard, I'm having back pain now! If you are planning on walking around think again, the area is super steep but fear not, most taxi drivers will know the hotel or at least the area, even if you don't speak Cantonese. Also, there is a convenient bus stop literally at the hotel door so you always have that option too. Overall I'd give it a good 7,5 as Agoda reviews, I think it deserves it.
German S. Forretningsrejsende Germany, 28. september 2014
Price

Bus stop
very good
Bernhard B. Forretningsrejsende Germany, 27. september 2014
Bishop Lei Hong Kong Hotel

Location, Comfort, Bus Connection
9,3
Stay like always very good , no complain
Rigin D. Forretningsrejsende Philippines, 26. september 2014
best priced hotel

location, room ambiance, internet speed
9,7
it is highly recommended. staffs were very helpful plus location is the best. though we found the room small. it is great for business travellers.
Warunthorn P. Par Thailand, 26. september 2014
Great value

Service, comfort and location
9,3
Fantastic

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Bishop Lei International Hotel HongkongBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Business CenterBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - BadeværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Transport i nærhedenBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby

Kundeanmeldelser - Bishop Lei International Hotel, Hongkong

AS-AGWEB-3B06