eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Bishop Lei International Hotel

4 Robinson Road, Mid-levels, Central, Hong Kong Central / Sheung Wan Område, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Bishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool
Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Business Center Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Badeværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum
Område: Hong Kong Central / Sheung Wan Område Antal værelser: 227

Nikolaj L. Par Denmark, 28. juni 2014
Godt

Værelse, udsigten, personale
8,3
Ligger lidt væk fra mtr. Ca 15 min at gå. Ellers tag en taxa, koster kun 45 hk $
Lene D. Familie med ældre børn Denmark, 11. marts 2012
skøn beliggenhed med meget små værelser

Ligger tæt på rulletrappe som fører en ned til byen. God betjening på hotellet.
7,3
Værelser meget små. Kunne næsten ikke have kufferten på værelset. Manglede oplysning fra personalet at shuttlebus ikke kørte til lufthavnen, men til station hvor vi så kunne tage toget til lufthavnen
David M. Par Denmark, 17. maj 2010
Små værelser, men har en lille pool

Pool, tæt på rulletrappen.
Hotellet har en lille pool hvor man kan nyde solen lidt. Hotellet er beliggende tæt på rulletrappen der går igennem central forbi restauranter/metro/shopping malls og til færgen til Tsim Sha Tsui.
Roar H. Par Denmark, 20. marts 2010
Udmærket ophold

Beliggenhed, pris og service
Min kone og jeg havde to nætter i Hong Kong, og da min kone tidligere har boet hos på The Bishop Lei, valgte vi dette igen. Som udgangspunkt var vi lovet et værelse på 11 sal med havneudsigt, men da vi ankom forsøgte man at placere os i et værelse på 6 sal, hvilket dog blev ændret da vi påpegede fejlen. Værelset var pænt og rent, og det eneste minus ved det var, at det var komplet umuligt at åbne vinduerne så meget som en centimeter, samtidig med at der var byggeprojekt igang lige ved siden af hotellet - og poolen. Vi blev serviceret ganske udmærket, og vil formentligt benytte os af Bishop Lei igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Botanisk have og Zoo lige om hjørnet
Annette N. Par Denmark, 11. oktober 2009
Fantastiske rulletrapper

Rigtig nemt at komme til/fra hotellet via de fantastiske rulletrapper.
Jeg bestilte et 4 stjernet hotel.Det syntes jeg ikke dette hotel er.Det var dejlig, at der var et fitnesrum - omend meget lille - fantastisk med den også "lille" swimmingpool.Rent men meget småt.
Tip om Shopping: Fantastisk at bruge rulletrappen for at komme ned til byen og tilbage til hotellet.
Daniel M. Gruppe United States of America, 29. marts 2015
Decent but some real negatives

Close to escalators
6,3
Bishop Lei is a decent option if you want to be in Central. The normal rooms are tiny, so would not advise anyone traveling more than solo, though the suite rooms are bigger. The hotel is close to Mid-levels escalators, but takes going down a hill to get there, so coming back up can be tough. There is nothing in way of eating options immediately around, so walking down into Soho is really the only choice.
Shengyang C. Rejsende alene Singapore, 26. marts 2015
Good Location Hotel located in Robinson Road

Free Shuttle Bus, Good View, Great Staff
8,7
I had a pleasant stay with Bishop Lei International and was given a free upgrade to a Harbor View Room which offered me unobstructed view located on a high floor. Really thankful for that, the hotel also provides timely shuttle bus every half hour from important locations in Hong Kong Island, as well as helpful staff providing timely information.
Carina G. Forretningsrejsende Philippines, 25. marts 2015
simple but correct hotel in good location

location, attentive staff, clean room
7,3
Good enough. Although located in Central area, it is not really walking distance to downtown unless you are willing to sweat it out being on a hill. For church going people it is great because right beside church.
Roger N. Rejsende alene United States of America, 22. marts 2015
One night stay

Staff, restaurant, cleanliness
8,7
Excellent, I had left my stick there one month ago and they had it for me when I returned.
William O. Rejsende alene United States of America, 19. marts 2015
My stay at the Bishop Lei

the staff, cleanliness and facilities, shuttle bus
My stay at Bishop Lei was very good. I am not qualified to say how this hotel compares to others in it's price range but thought it was pretty good. The rooms are small as to ;be expected in Hong Kong but clean and well appointed with a safe fridge excellent shower desk with plenty of charger plugs. The free WiFi works well and there is a business center with two computer terminals, printers, and fax. I was bumped from a flight and they were very accommodating in getting me an additional night. They are located mid level on Robinson road so you can walk DOWN to the central district easily. After a big dinner of brilliant Hong Kong food a taxi ride UP the hill for about 40HKD might be advisable unless you are in better shape than me.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Bishop Lei International Hotel HongkongBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Business CenterBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - BadeværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Transport i nærhedenBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby

Kundeanmeldelser - Bishop Lei International Hotel, Hongkong

AS-AGWEB-3C01