eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Bishop Lei International Hotel

4 Robinson Road, Mid-levels, Central, Hong Kong Central / Sheung Wan Område, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Bishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Suite Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Fitnessrum Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool
Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Business Center Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Swimmingpool Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Gæsteværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Badeværelse Bishop Lei International Hotel Hongkong - Restaurant Bishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikke Bishop Lei International Hotel Hongkong - Faciliteter Bishop Lei International Hotel Hongkong - Møderum
Område: Hong Kong Central / Sheung Wan Område Antal værelser: 227

Nikolaj L. Par Denmark, 28. juni 2014
Godt

Værelse, udsigten, personale
8,3
Ligger lidt væk fra mtr. Ca 15 min at gå. Ellers tag en taxa, koster kun 45 hk $
Lene D. Familie med ældre børn Denmark, 11. marts 2012
skøn beliggenhed med meget små værelser

Ligger tæt på rulletrappe som fører en ned til byen. God betjening på hotellet.
7,3
Værelser meget små. Kunne næsten ikke have kufferten på værelset. Manglede oplysning fra personalet at shuttlebus ikke kørte til lufthavnen, men til station hvor vi så kunne tage toget til lufthavnen
David M. Par Denmark, 17. maj 2010
Små værelser, men har en lille pool

Pool, tæt på rulletrappen.
Hotellet har en lille pool hvor man kan nyde solen lidt. Hotellet er beliggende tæt på rulletrappen der går igennem central forbi restauranter/metro/shopping malls og til færgen til Tsim Sha Tsui.
Roar H. Par Denmark, 20. marts 2010
Udmærket ophold

Beliggenhed, pris og service
Min kone og jeg havde to nætter i Hong Kong, og da min kone tidligere har boet hos på The Bishop Lei, valgte vi dette igen. Som udgangspunkt var vi lovet et værelse på 11 sal med havneudsigt, men da vi ankom forsøgte man at placere os i et værelse på 6 sal, hvilket dog blev ændret da vi påpegede fejlen. Værelset var pænt og rent, og det eneste minus ved det var, at det var komplet umuligt at åbne vinduerne så meget som en centimeter, samtidig med at der var byggeprojekt igang lige ved siden af hotellet - og poolen. Vi blev serviceret ganske udmærket, og vil formentligt benytte os af Bishop Lei igen.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Botanisk have og Zoo lige om hjørnet
Annette N. Par Denmark, 11. oktober 2009
Fantastiske rulletrapper

Rigtig nemt at komme til/fra hotellet via de fantastiske rulletrapper.
Jeg bestilte et 4 stjernet hotel.Det syntes jeg ikke dette hotel er.Det var dejlig, at der var et fitnesrum - omend meget lille - fantastisk med den også "lille" swimmingpool.Rent men meget småt.
Tip om Shopping: Fantastisk at bruge rulletrappen for at komme ned til byen og tilbage til hotellet.
Long N. Forretningsrejsende Vietnam, 20. september 2014
good for only sleep

simple room, clean, good staff
5,3
just sleep only
Mathew P. Rejsende alene India, 14. september 2014
Neat Value for Money Hotel

Awesome View from the room !! There's a zoo very close to the hotel a must visit !! and Lan Kwai Fong is just 800mtrs down the hill
7,7
It's about 1.5 - 2kms away from Central Station, since this being on the mid way of a hill don't think about walking to this place the uphill route is pretty steep. It's hard to climb the road, the uphill route has escalators built but no use in the midnight as the escalators are shut after 11pm. It's very close to Lan Kwai Fong street.
Thi T. Forretningsrejsende Vietnam, 12. september 2014
nice hotel

good location, clean hotel, good service
Nice stay, good location, good service!
Derek L. Par Singapore, 12. september 2014
A good base to explore Hong Kong.

Situated in a good location. Close proximity to many good local food. Near to pier and MTR stations.
8,3
Pleasant and memorable stay.
Kellie H. Par United States of America, 12. september 2014
a layover hotel, not bad

Location, location, location
5,3
I only wished that the pool stayed open later~ why not?

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Bishop Lei International Hotel HongkongBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - SuiteBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - FitnessrumBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Business CenterBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - SwimmingpoolBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - GæsteværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - BadeværelseBishop Lei International Hotel Hongkong - RestaurantBishop Lei International Hotel Hongkong - Mad og drikkeBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - MøderumBishop Lei International Hotel Hongkong - Transport i nærhedenBishop Lei International Hotel Hongkong - LobbyBishop Lei International Hotel Hongkong - FaciliteterBishop Lei International Hotel Hongkong - Hotellet udefraBishop Lei International Hotel Hongkong - Lobby

Kundeanmeldelser - Bishop Lei International Hotel, Hongkong

AS-AGWEB-3A05