Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok

567 Ratchaprarop Road, Makkasan, Pratunam, Bangkok, Thailand 10400 (Se kort)

Book nu!

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Hotellet indefra Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Reception Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/Café Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum
Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Fitnessrum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Lobby Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Fitnessrum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/Lounge
Beliggenhed: Pratunam Antal værelser: 281

7,5
Alle anmeldelser (1231)
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 24. februar 2014
Overraskende godt til prisen

Standarden, gratis internet, udendørs morgenmad
Perfekt, alt fungerede. Værelset var helt nyt, rent og pænt. Morgenmaden alsidig, kan indtages i dejlige omgivelser udendørs. Dejlig rooftop Restaurant og bar
Lone P. Familie med ældre børn Denmark, 17. februar 2014
super hotel, venligt personale

morgenmad, standard, personale
9,3
Flot hotel til fantastisk pris. Værelser i orden, super badeværelse med masser af vand i bruseren, god morgenbuffet. Beliggenhed midt i Pratunam god shopping, hvis det er i det område man ønsker at bo.
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 8. januar 2014
Dejligt, alt fungerede, vi savnede intet

God pris, Beliggenhed, bar og restaurant på toppen af hotellet der ovenikøbet var billig, mulighed for udendørs god morgenmad
Vi kommer i bangkok mindst 2 gange om året, vi er afhængig af en bestemt belliggenhed, vi har prøvet mange forskellige hoteller, dette er indtil videre vores yndlingssted for området. Og så var det ovenikøbet billigt. Standardværelset er ikke så stort, men man kan vel bare bestille et der er større.
Wickie W. Par Denmark, 27. september 2013
Super service

Super service. Rent, pænt og hyggeligt
Vi ankom til hotellet ved en 13 tiden. De kunne dog ikke finde vores agoda booking, som var foretaget dage i forvejen. Vi blev bedt om at tage plads i lobbyen hvor vi fik serveret en velkomstdrink. Efter Ca. 20 min kom en rigtig venlig receptionist og fortalte at pga ventetiden havde opgraderet os fra sup til deluxe. Personalet er virkelig venlige og vi følte os godt behandlet. Morgenmad er god, meget at vælge i mellem. der er dog ingen rigtig pool. Men der er de lækreste senge hvor man kan ligge og tage sol og dyppe fødderne i vandet, som dog ikke er særlig dybt. Ligger godt i forhold til shopping i både Paladium og Platinum mall. Og kun Ca 10 minutters gang fra city, hvor man kan købe ægte mærkevarer. Vi vil bestemt overveje dette hotel næste gang vi skal til Bangkok.
Caren S. Gruppe Philippines, 13. april 2014
New hotel, very good breakfast

Good breakfast, clean rooms, accomodating staff
9,7
This is a relatively new hotel so the rooms are very clean. Breakfast is very good. The manager at the reception area was very helpful in looking for a Thai restaurant that serves our favorite Thai food.
Jin W. Rejsende alene Singapore, 9. april 2014
Nice and Cosy

Food, nice and clean
Very pleased with my stay there. Just to bad that there's no swimming pool for relaxation.
Guoyuan C. Gruppe Singapore, 9. april 2014
Superb

Clean,attentive staff and well located
Chung W. Forretningsrejsende Malaysia, 6. april 2014
not bad

clean, comfortable and enviroment
7,3
Kirsten G. Par Germany, 6. april 2014
Best hotel I have ever seen

Clean, brandnew, white
9,7
Very confortable
Jiegang L. Par Singapore, 6. april 2014
Very pleasant stay.

Friendly & helpful hotel staff, big and clean room, good location near shopping areas
8,3
Enjoyed the stay very much. The staff made the stay a very comfortable one.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok BangkokCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Hotellet indefraCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - ReceptionCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Kaffebar/CaféCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FitnessrumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - LobbyCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FitnessrumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Pub/LoungeCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - UdsigtCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - LobbyCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Spa

Kundeanmeldelser - Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, Bangkok

AS-AGWEB-3A02