eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok

567 Ratchaprarop Road, Makkasan, Pratunam, Bangkok, Thailand 10400 (Se kort)

Book nu!

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Restaurant Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Møderum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Fitnessrum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter
Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Fitnessrum Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Hotellet indefra Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Faciliteter Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Spa Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Suite Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Suite
Område: Pratunam Antal værelser: 281

Alle anmeldelser (2528)
Sorter efter:
Ricco T. Par Denmark, 6. juni 2014
Generel rigtig god oplevelse

Service, pavilion og beliggenhed...
Opholdet var skønt, selve hotellet var en oplevelse i sig selv med en flot pavilion og venligt personale
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 24. februar 2014
Overraskende godt til prisen

Standarden, gratis internet, udendørs morgenmad
Perfekt, alt fungerede. Værelset var helt nyt, rent og pænt. Morgenmaden alsidig, kan indtages i dejlige omgivelser udendørs. Dejlig rooftop Restaurant og bar
Lone P. Familie med ældre børn Denmark, 17. februar 2014
super hotel, venligt personale

morgenmad, standard, personale
9,3
Flot hotel til fantastisk pris. Værelser i orden, super badeværelse med masser af vand i bruseren, god morgenbuffet. Beliggenhed midt i Pratunam god shopping, hvis det er i det område man ønsker at bo.
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 8. januar 2014
Dejligt, alt fungerede, vi savnede intet

God pris, Beliggenhed, bar og restaurant på toppen af hotellet der ovenikøbet var billig, mulighed for udendørs god morgenmad
Vi kommer i bangkok mindst 2 gange om året, vi er afhængig af en bestemt belliggenhed, vi har prøvet mange forskellige hoteller, dette er indtil videre vores yndlingssted for området. Og så var det ovenikøbet billigt. Standardværelset er ikke så stort, men man kan vel bare bestille et der er større.
Wickie W. Par Denmark, 27. september 2013
Super service

Super service. Rent, pænt og hyggeligt
Vi ankom til hotellet ved en 13 tiden. De kunne dog ikke finde vores agoda booking, som var foretaget dage i forvejen. Vi blev bedt om at tage plads i lobbyen hvor vi fik serveret en velkomstdrink. Efter Ca. 20 min kom en rigtig venlig receptionist og fortalte at pga ventetiden havde opgraderet os fra sup til deluxe. Personalet er virkelig venlige og vi følte os godt behandlet. Morgenmad er god, meget at vælge i mellem. der er dog ingen rigtig pool. Men der er de lækreste senge hvor man kan ligge og tage sol og dyppe fødderne i vandet, som dog ikke er særlig dybt. Ligger godt i forhold til shopping i både Paladium og Platinum mall. Og kun Ca 10 minutters gang fra city, hvor man kan købe ægte mærkevarer. Vi vil bestemt overveje dette hotel næste gang vi skal til Bangkok.
Tung Y. Gruppe Malaysia, 18. april 2015
Close to platinium mall

Location , staff
7,7
Location walking distance to platinium mall, centre world. Price for me consider high bit, no free brusher , staff manners good
Ling Y. Familie med ældre børn Malaysia, 15. april 2015
Nice stay n good location

The room; the bar and location
8,3
We was happy with the service and the facilities that provide .. Will recommend friend to stay there too
Dora T. Par Singapore, 13. april 2015
Classy and comfortable.

All the hotel staffs were very friendly! The breakfast buffet was delicious. Room is spacious and very comfortable
9,7
We had a great 5nights stay at the hotel. All the staffs in the hotel are very friendly making us feel comfortable. When we stepped into our room it was so comfortable like as if it was our own home. I would definately recommend this hotel to my friends who are going to bangkok.
Min Z. Forretningsrejsende China, 11. april 2015
A very hotel, good location, nice staff, delicious

Location,
Good location and newly renovated hotel
Pierre D. Par Canada, 7. april 2015
Pleasant stay!

Lovely decorated room , nice buffet, convenient location
Very nice! Would come back again!

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok BangkokCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - MøderumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FitnessrumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FitnessrumCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Hotellet indefraCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - ReceptionCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - BadeværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - ButikkerCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - ButikkerCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - BadeværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - BadeværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - GæsteværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SuiteCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - SpaCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - RestaurantCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - BadeværelseCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - FaciliteterCentara Watergate Pavillion Hotel Bangkok Bangkok - Gæsteværelse

AS-AGWEB-3C08