Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Centre Point Pratunam Hotel

6 Soi 15 Petchburi Road, Rajthevee, Pratunam, Bangkok, Thailand (Se kort)

Book nu!

Tidligere navn : Centre Point Petchburi Hotel

Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Børneklub Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Børneklub Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet indefra Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Badeværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Swimmingpool Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Fitnessrum Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Gæsteværelse
Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business Center Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Have Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Have Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Lobby Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Restaurant Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Luksuslounge Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraktioner i nærheden Centre Point Pratunam Hotel Bangkok - Transport i nærheden
Område: Pratunam Antal værelser: 266

Alle anmeldelser (3955)
Sorter efter:
Poul F. Par Denmark, 27. marts 2014
Centralt, god morgenmad

Tæt på shoppingcentre, stor morgenmad, balkon
Vi blev opgraderet til 29 etage, hvilket betød en kæmpe balkon med fantastisk udsigt. Det havde vi ikke de første par gange vi boede her, men det var en stor oplevelse og vi spiste på balkonen hver dag med udsigt til downtown Bangkok. Morgenmaden er meget omfattende, ikke meget brød (og ingen ost), men gode internationale retter og en æggestation, der laver friske omeletter. Beliggenheden er nok det bedste - masser af gode massagesteder i nærheden og det ligger lige ved gode shoppingcentre. Pantip og Platinum er gode og skal besøges, men de gode handler kan nemmest findes på gaden og i centrene overfor Pantip og Platinum Mall. Det eneste vi manglede var et sted at tørre vores tøj, som vi havde vasket i lejlighedens vaskemaskine - og så var vi ikke så begejstrede for fitness-centret (men poolen var god). Vi kommer igen og bliver en måned næste gang, hvis vi kan finde et godt tilbud på deres værelser.
Anders H. Par Denmark, 21. februar 2014
Ganske ok hotel

Stort værelse
6,7
Ganske ok hotel, dog larmede aircondition så meget, at man ikke kunne sove. Forsøgte flere gange at få det lavet men uden held..
Astrid R. Familie med små børn Denmark, 9. januar 2014
Fint og børnevenligt hotel

Store værelser, legerum
Godt hotel. Store værelser. Fint børnerum. Godt fitness center. Familieværelser
Inge B. Par Denmark, 18. februar 2013
store værelser - god beliggenhed

dejligt hotel med sødt venligt personale, der er alt hvad man skal bruge
9,3
Det var 2. gang vi boede på dette hotel, og alt virker fint og godt, dejligt shopping område.
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 6. februar 2013
Centralt beliggende store værelser

Beliggenhed, morgenmad ved poolen, gratis wiki, store værelser
8,3
Jeg har tidligere opfordret til rigtige dyner, det var kommet ved mit sidste ophold
Tip om Restaurant: Ones upon a time på soi 19 er en meget hyggelig restaurant
Inge B. Par Denmark, 12. juni 2012
godt hotel - store værelser - god beliggenhed

fornuftig pris - tæt ved sky train
9,3
Dejligt hotel med venligt personale, og så er området et supergodt shoppingområde
Helle S. Par Denmark, 20. marts 2012
Dejligt hotel lige hvor det hele sker

fantastisk roligt - skøn morgenmad
Det er et fantastisk venligt personale - lækre værelser -supergod morgenmad alt i alt skønt hotel uden larm
Kenneth T. Par Denmark, 4. marts 2012
Rigtig god beliggenhed til shopping

Altan ud mod Petchburi Rd
9,7
meget venligt personale, og hjælpsomme. ingen problemer med sen udtjekning kl 18- mod betaling selvfølgelig. mulighed for at blive længere og få opbevaret bagage og tage bad i fitness rum.
Tip om Shopping: Ligger i det bedste område for shopping.... ( hvis man ikke går efter original vare og "rigtige" butikker. Platinium Mall ligger lige overfor + alle de andre gader og passager. Hvor der er en ledig plads er der en bod.
Jan F. Forretningsrejsende Denmark, 15. august 2011
skøn beliggenhed store værelser med lille altan

frit internet, store værelser, hyggelig morgenmad
7,7
skøn beliggenhed store værelser med lille altan. frit internet, store værelser, hyggelig morgenmad. brug ikke taxier udenfor hotel, gå ud på gaden i stedet for.
Tip: brug ikke taxier udenfor hotel, gå ud på gaden i stedet for.
Mr.Oceanarthur M. Forretningsrejsende Denmark, 5. august 2011
Centre Point Petchburi Hotel

sevice
en lidt dyr glas plade til en smpel microwawe ovn. 1500 thb. ele ovnen koster faktisk mindre i tesco lotas. men pyt, da liz er meget venlig og sod,,
Tip om Restaurant: god mac d

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Centre Point Pratunam Hotel BangkokCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BørneklubCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BørneklubCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Hotellet indefraCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - BadeværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - SwimmingpoolCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - FitnessrumCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - GæsteværelseCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Business CenterCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HaveCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - HaveCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LobbyCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - RestaurantCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - LuksusloungeCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Attraktioner i nærhedenCentre Point Pratunam Hotel Bangkok - Transport i nærheden

AS-AGWEB-3B08