Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Chanalai Flora Resort

175 Koktanod Road, Kata, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

Tidligere navn : Tropical Serene Resort
Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Restaurant Chanalai Flora Resort Phuket - Restaurant Chanalai Flora Resort Phuket - Restaurant Chanalai Flora Resort Phuket - Restaurant Chanalai Flora Resort Phuket - Lobby Chanalai Flora Resort Phuket - Lobby Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool
Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Flora Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool
Område: Kata Antal værelser: 144

Alle anmeldelser (829)
Sorter efter:
Christian J. Par Denmark, 27. marts 2015
God beliggenhed

God beliggenhed, maden, poolen.
9,7
Dejligt hotel, venligt personale, god rengøring, gode grill spyd til kun 120 bath.
Kenneth P. Par Denmark, 7. marts 2015
3 stjerner

Udsigt,reception,pool
5,3
Morgenmaden var ikke så god, receptionen var helt i top, men værelset blev ikke rengjort hele tiden
Malene J. Familie med ældre børn Denmark, 13. januar 2015
Dejligt hotel, med super beliggenhed

Værelserne, terrassen,beliggenheden
Vi har været meget glade for at bo på hotellet, vi havde 2 fantastiske værelser med rigtig god udsigt. Stranden ligger under 5 minutters gang fra hotellet. Tæt på mange restauranter . Hotellets egen restaurant er også rigtig god, især buffet med lækre grillspyd til 120 bath
Willy H. Par Denmark, 6. maj 2014
Dejligt hotel

Nær ved strand, stille og rolige omgivelser, tæt ved restauranter og handelsmuligheder.
9,7
Pæne og rene værelser, dejligt venligt personale, omgivelserne blev pænt vedligeholdt af gartnerpersonalet, swimmingpools blev støvsuget dagligt og var indbydende, dog lidt malurt i bægeret, der var for mange russere og koreanere, begge folkeslag har svært ved opføre sig ordentlig og tage hensyn til andre.
Erik J. Familie med små børn Denmark, 19. april 2014
Dejligt højtliggende hotel i udkanten af Kata.

swimmingpoolen, morgenmadshotel og tæt på stranden
8,3
Dejligt hotel med fantastiske swimmingspools, højtliggende og i udkanten af Kata.Der er ikke langt til stranden. Morgenmaden er fin! Hvis vi skal til Kata igen, bliver det dette hotel.
Henrik R. Par Denmark, 2. april 2012
God til prisen

Swimmingpool, taet paa strand, god aftenliv og natur
9,7
Swimmingpool, taet paa strand, god aftenliv og natur. Kommer der gerne igen naste gang vi skal til phuket
Tip om Hoteldetaljer: Huak at bestille med morgenmad inkl. ellers er er meget dyrt 300 bath pr person
Henrik R. Par Denmark, 31. marts 2012
Udmaerket hotel til pengene

Stort vaerelse, swimmingpool
9,3
Vi boede der i 4 dage - hottelet har hoej standard, med gode store vaerelser og god udsigt fra alle. Betjening er ok. Husk at bestille med morgenmad - det er ret dyrt at ekstra betale Bath pr person. Agodas priser med morgenmad er kun ca bath ekstra, saa det er meget billigere. Kommer igen naeste gang vi skal til phuket
Tip om Restaurant: Husk at bestille med morgenmad - det er ret dyrt at ekstra betale 300 Bath pr person. Agodas priser med morgenmad er kun ca 100 bath ekstra, saa det er meget billigere.
Susan A. Rejsende alene Denmark, 2. marts 2012
ikke et særlig godt hotel

beliggenhed
5,3
jeg havde booket 14 dage på dette hotel, men tjekkede ud efter 2 dage, da de ikke levede op til den annoncering der er beskrevet på hotel oplysninger. telefon virkede ikke, room service ku de ikke tilbyde, fjernsynet virkede ikke og aircondition var også defekt. Ved henvendelse til receptionen fik jeg at vide at det ville blive ordnet med det samme, det blev det ikke jeg fik at vide fra andre gæster der havde været der i flere dage at de havde samme problem men at deres stadig ikke var lavet.
Poul A. Familie med ældre børn Denmark, 18. oktober 2009
Serene Resort Phuket

God service og tæt på stranden
Personalet er yderst imødekommende og serviceminded. Interiør er ganske fint. Meget børnevenligt og god morgenmads buffet. Special arangementer med god mad og god service. Værelserne var vel udstyret.God rengøring hver dag - dog blev alle håndklæder skiftet selvom vi ikke bad om det . Det er jo ikke intentionen i de grønne agendaer.Men alt ialt havde vi et dejligt ophold på Serene Resort Phuket selvom det var slut på regntiden.
Tip om Restaurant: Scweitsisk restaurant yderst til venstre på stranden - fantaskisk mad og service og perpekt udsigt over bugten.
Senami A. Rejsende alene France, 23. april 2015
Moyen

sea view, swimming pool, good staff
6,7

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Chanalai Flora Resort PhuketChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - RestaurantChanalai Flora Resort Phuket - RestaurantChanalai Flora Resort Phuket - RestaurantChanalai Flora Resort Phuket - RestaurantChanalai Flora Resort Phuket - LobbyChanalai Flora Resort Phuket - LobbyChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Flora Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Flora Resort Phuket - Swimmingpool

AS-AGWEB-3C06