arrow-up-icon Optjen point på din eksisterende bonusordning!
Tilbage til hotelinfo

• Mad/spisning 7,2

Willy H.
13 maj 2014
Dejligt hotel
Nær ved strand, stille og rolige omgivelser, tæt ved restauranter og handelsmuligheder.
Pæne og rene værelser, dejligt venligt personale, omgivelserne blev pænt vedligeholdt af gartnerpersonalet, swimmingpools blev støvsuget dagligt og var indbydende, dog lidt malurt i bægeret, der var for mange russere og koreanere, begge folkeslag har svært ved opføre sig ordentlig og tage hensyn til andre.

Erik P.
21 april 2014
Dejligt højtliggende hotel i udkanten af Kata.
swimmingpoolen, morgenmadshotel og tæt på stranden
Dejligt hotel med fantastiske swimmingspools, højtliggende og i udkanten af Kata.Der er ikke langt til stranden. Morgenmaden er fin! Hvis vi skal til Kata igen, bliver det dette hotel.

Henrik R.
05 april 2012
God til prisen
Swimmingpool, taet paa strand, god aftenliv og natur
Swimmingpool, taet paa strand, god aftenliv og natur. Kommer der gerne igen naste gang vi skal til phuket

Henrik R.
04 april 2012
Udmaerket hotel til pengene
Stort vaerelse, swimmingpool
Vi boede der i 4 dage - hottelet har hoej standard, med gode store vaerelser og god udsigt fra alle. Betjening er ok. Husk at bestille med morgenmad - det er ret dyrt at ekstra betale Bath pr person. Agodas priser med morgenmad er kun ca bath ekstra, saa det er meget billigere. Kommer igen naeste gang vi skal til phuket

Susan A.
15 marts 2012
ikke et særlig godt hotel
beliggenhed
jeg havde booket 14 dage på dette hotel, men tjekkede ud efter 2 dage, da de ikke levede op til den annoncering der er beskrevet på hotel oplysninger. telefon virkede ikke, room service ku de ikke tilbyde, fjernsynet virkede ikke og aircondition var også defekt. Ved henvendelse til receptionen fik jeg at vide at det ville blive ordnet med det samme, det blev det ikke jeg fik at vide fra andre gæster der havde været der i flere dage at de havde samme problem men at deres stadig ikke var lavet.

poul A.
22 oktober 2009
Serene Resort Phuket
God service og tæt på stranden
For meget larm fra gaden.Ikke handicapvenligt på grund af mange trapper.Vil gerne værre "grønne" men alle håndklæder blev skiftet hver dag på trods af de ikke blev lagt til vask.
Personalet er yderst imødekommende og serviceminded. Interiør er ganske fint. Meget børnevenligt og god morgenmads buffet. Special arangementer med god mad og god service. Værelserne var vel udstyret.God rengøring hver dag - dog blev alle håndklæder skiftet selvom vi ikke bad om det . Det er jo ikke intentionen i de grønne agendaer.Men alt ialt havde vi et dejligt ophold på Serene Resort Phuket selvom det var slut på regntiden.

isvaran S.
Malaysia
25 juli 2016
Little getaway
Nice hotel with excellent staff

Tracy K.
Australien
13 juli 2016
Good value for money
Good location, friendly staff, nice buffet breakfast

Isaac M.
Israel
11 juli 2016
Clean, Good breakfast, Nice staff, Nice pool, Pleasant stay.
Great staff..great rooms...good breakfast buffet..close to everything. Staff does everything to please...highly recommmend.

Arun S.
Indien
10 juli 2016
Very friendly and affordable
Stay was more or less fine; difficulties were manageable too. difficulties faced - Drinking water supply to rooms were limited; 2 bottles per day; that too in glass bottles (with a warning msg - if broken, fine would be added to bill ..!) - almost 1 hr 15 min required to reach hotel from Airport and while returning too; Positive findings:- 1. Rooms & common places were quite neat & clean 2. Staff is quite friendly & co-operative. 3. Breakfast is decent 4. Lot of small shops, restaurants, money changers are available with 5 mins walkable distance