Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Chanalai Romantica Resort

62 Kata Road, Tambol Karon, Muang, Kata, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

Tidligere navn : Tropical Resort

Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurant Chanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet indefra Chanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet indefra Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurant Chanalai Romantica Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Romantica Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Romantica Resort Phuket - Reception Chanalai Romantica Resort Phuket - Badeværelse Chanalai Romantica Resort Phuket - Omgivelser Chanalai Romantica Resort Phuket - Altan/Terrasse Chanalai Romantica Resort Phuket - Møderum Chanalai Romantica Resort Phuket - Swimmingpool Chanalai Romantica Resort Phuket - Restaurant Chanalai Romantica Resort Phuket - Badeværelse Chanalai Romantica Resort Phuket - Gæsteværelse Chanalai Romantica Resort Phuket - Badeværelse
Chanalai Romantica Resort Phuket - Gæsteværelse

Alle anmeldelser (800)
Sorter efter:
Tom J. Rejsende alene Denmark, 27. august 2013
Rimeligt, dårlig service,

Indgang til hotel, Tv på rummet, sengen,
6,3
Jeg ville fortælle at de havde en fejl i deres hotelfolder angående, at der stod i den at man kunne forlade hotellet kl. 15 men de sagde at man skulle ud kl. 14 da jeg viste dem folderen, blev de bare sure på mig ingen tak eller undskyldning.
Dorte G. Gruppe Denmark, 10. november 2011
God beliggenhed, fint værelse.

Godt værelse
Personalet kunne have været lidt mere imødekommende. Natportien kunne ikke tale engelsk.
Tip om Hoteldetaljer: Hvis du ikke har booket i forvejen, så tjek prisen på nettet.
Kjeld P. Par Denmark, 17. februar 2011
Dejligt hotel

Værelse med pool adgang
7,7
Hotellet ligger 5 minutters gang fra stranden, i centrum af Kata. Det eneste jeg syntes var irriteret ved hotellet, var at man kun kunne få 1 nøgle udleveret til sit værelse.
Ove J. Par Denmark, 11. januar 2010
Både og

Rigtigt gode Pool-Access værelser, beliggende centralt i skønne Kata. Meget rimelige priser for minibar og roomservice. Gode toiletforhold og velfungerende installationer i værelset. Meget venligt personale. Nye og flotte pool-møbler
6,7
Hotellet lider efter min meningen af to "sygdomme" som gør det til en "både og"-oplevelse. Det er et stort problem, at der ikke er en hyggelig bar eller restaurant hvor man falder i snak med hotellets andre gæster. Hotellet prøvede at lave musik, grill og fællesspisning, men der kom kun 2 gæster. Ingen gider sidde lytte til en rigtig dårlig musiker, samtidig med man sidder ud til en stærkt traffikeret og larmende vej. Dernæst ser det ud som om at man "brændte" al krudtet af da der skulle laves værelser under byggeriet af hotellet. Værelserne (Pool-Access) er meget-meget flotte (næsten til 5 stjerner), men resten af hotellet lider under sparekniven (har set ligeså gode forhold på 2- stjernet hotel). Jeg vil måske bo på dette hotel igen, men jeg ville aldrig booke et standartværelse, Pool-Access værelserne er et must hvis ikke man vil "slås" om en liggestol. Morgenmaden er DÅRLIG og hvis al det personale, som bliver brugt på at chekke om krydset bliver sat rigtigt på morgenmadskuponerne, brugte deres energi på, at severe gæsterne bedre morgenmad kunne det blive meget bedre. Men tilsyvende og sidst er det ledelsen af hotellet som bestemmer forretningsgangen. Jeg tror at hotellet virkelig kunne fortjene sine 4-stjerner hvis ledelsen forstod, at personalet er til for gæsterne og ikke deres kontrolapperat. Jeg er kun tilfreds med hotellet fordi jeg fik værelset til stærkt reduceret pris.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Man kan nu leje motorcykler MED forsikring hos www.eliteasia.org - det koster det dobbelte, men tilgengæld risiskerer du ikke at ende i fængsel hvis du bliver indblandet i et uheld og ikke kan betale.
Helle E. Familie med ældre børn Denmark, 28. december 2009
Gennemgående godt hotel

Størrelse på værelse er rummeligt og godt. Morgenmad suveræn og personalet smilende, hjælpsomt og høfligt. Høj hygiegne
Godt hotel med som ligger centralt ift strand og indkøb. Flotte og rummelige værelser i den eksklusive ende med stor balkon - her er det oplagt at se den smukke solnedgang. Morgenmaden er god med et stort udvalg til enhver gane. Personalet er hjælpsomme og smilende. Et hotel som jeg absolut kan anbefale til andre.
Tip om Hoteldetaljer: Billig internetadgang.
Adam W. Rejsende alene Australia, 3. juni 2014
relaxing

pool location room
i had a great stay in pool access room close to action and beach but still quiet nice hotel
Naraporn T. Gruppe Thailand, 12. maj 2014
Good room and service

Room style, service , location
5,7
I rather satisfy for room style and service. But the swimming pool is too dirty and car park is not enough.
Sirikhae S. Par Thailand, 4. maj 2014
Reasonable

Wide room, Easy a
6,3
David D. Rejsende alene Australia, 20. april 2014
Very relaxing and comfortable

The room pool and buffet breakfast
Very friendly and pleasant stay.Staff were obliging and friendly.Great atmosphere
Ronald H. Par United States of America, 9. april 2014
Great value & location

Location, price, room
8,7
It was very nice. Room and bathroom was very large and modern. Balcony was comfortable, with two lounge chairs, which overlooked the pool. About a 10 minute walk to the beach.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Chanalai Romantica Resort PhuketChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurantChanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet indefraChanalai Romantica Resort Phuket - Hotellet indefraChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurantChanalai Romantica Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Romantica Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Romantica Resort Phuket - ReceptionChanalai Romantica Resort Phuket - BadeværelseChanalai Romantica Resort Phuket - OmgivelserChanalai Romantica Resort Phuket - Altan/TerrasseChanalai Romantica Resort Phuket - MøderumChanalai Romantica Resort Phuket - SwimmingpoolChanalai Romantica Resort Phuket - RestaurantChanalai Romantica Resort Phuket - BadeværelseChanalai Romantica Resort Phuket - GæsteværelseChanalai Romantica Resort Phuket - BadeværelseChanalai Romantica Resort Phuket - Gæsteværelse

AS-AGWEB-3B07