Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Check Inn China Town

204-208 Soi Yaowarat 8, Charoen Krung Road Soi 14, Khet Samphantawongse, China Town, Bangkok, Thailand 10110 (Se kort)

Book nu!

Check Inn China Town Bangkok - Kaffebar/Café Check Inn China Town Bangkok - Altan/Terrasse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Indgang Check Inn China Town Bangkok - Hotellet indefra Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Altan/Terrasse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Indgang Check Inn China Town Bangkok - Badeværelse Check Inn China Town Bangkok - Badeværelse Check Inn China Town Bangkok - Faciliteter Check Inn China Town Bangkok - Reception Check Inn China Town Bangkok - Indgang
Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Restaurant Check Inn China Town Bangkok - Hotellet indefra Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse
Område: China Town Antal værelser: 34

6,4
Alle anmeldelser (1674)
Sorter efter:
Annette S. Par Denmark, 6. april 2014
Et pit stop til lufthavnen

Fri kaffe, et bad og en god seng
5,3
Ok
Tina N. Par Denmark, 8. januar 2014
Bekvemt

Beliggenheden, køleskabet, let ind- og udtjekning med Agoda-reservation
8,3
Claus R. Par Denmark, 30. marts 2012
Godt hotel og venlig personale

Centralt beliggende
God oplevelse at være på hotellet. Vi vil helt sikkert vende tilbage.
Susy Y. Par Denmark, 29. marts 2012
Lillet hotel med meget små værelser, men rent

Ligger godt hvis man skal rundt i China Town
4,3
taxa havde svært ved at finde hotellet som lå langt inde i en sidegade. vi betalte 500 bath for at chekke sent ud - men fik ikke ordnet værelse for de penge - ikke engang rene håndklæder!! bestilte taxa dagen før til lufthavnen og betalte. der kom ingen taxa efter vi havde ventet i 40 min. - personalet i receptionen forstod ikke problemet, men en flink inder hjalp os og fik fat i en anden taxa til os - tak for det. vi kunne ikke have boet der mere end de 3 dage, men man får hvad man betaler for !!
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Ligger godt til shopping i China Town
Anders T. Par Denmark, 24. januar 2012
god service

taet paa alt i china town
5,7
hotellet ligger inde i en lille gyde(lidt skummelt) men der er god service, rent og fint paa vaerslet, men husk man faar hvad man betaler for i thailand, saa varreslerne er meget smaa men der er alt hvad man skal bruge.
Tip om Shopping: Du skal min under 50 procent af den pris de starter med paa gaden.
Heidi M. Par Denmark, 20. november 2011
perfekt beliggenhed

chinatowns bedste side, den lokale beliggenhed
vi var rigtig tilfredste med opholdet pa hotellet. mest af alt fordi hotellet la saa perfekt, rummet lille men praktisk inrettet. dog havde vi problem med mus paa loftet.
Tip om Restaurant: spis pa gade restaurenten som ligge pa den lille gade op af hjornet ved ingangen til hotellet de har fantastiske retter til ingen penge
Stig R. Rejsende alene Denmark, 24. marts 2011
Fint med tekøkken i værelset, god beliggenhed.

Pris og betjening
7,7
Chinatown er i sig selv en oplevelse værd, og så er der kun gåafstand til Ratchawong pier, hvorfra man kan tage diverse flodsejladsbåde. Tur på floden og i kanalerne på den anden side kan anbefales.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Jernbanestationen Hua Lamphung er faktisk vældig spændende.
เมธา เ. Forretningsrejsende Thailand, 23. juli 2015
Only word is "Absolutely value my money".
9,3
Denne kunde har kun bedømt dette hotel og har ikke skrevet nogle kommentarer.
Gary W. Par United States of America, 12. juli 2015
great location

great location kitchenette and clean
Great value and can walk everywhere in chinatown. There is a supermarket nearby to buy food to prepare. Also lots of great street food
Steve C. Forretningsrejsende Malaysia, 8. juli 2015
Very good location at that

---

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Check Inn China Town BangkokCheck Inn China Town Bangkok - Kaffebar/CaféCheck Inn China Town Bangkok - Altan/TerrasseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet indefraCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - Altan/TerrasseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - BadeværelseCheck Inn China Town Bangkok - BadeværelseCheck Inn China Town Bangkok - FaciliteterCheck Inn China Town Bangkok - ReceptionCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - RestaurantCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet indefraCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse

Kundeanmeldelser - Check Inn China Town, Bangkok

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A08