eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Check Inn China Town

204-208 Soi Yaowarat 8, Charoen Krung Road Soi 14, Khet Samphantawongse, China Town, Bangkok, Thailand 10110 (Se kort)

Book nu!

Check Inn China Town Bangkok - Kaffebar/Café Check Inn China Town Bangkok - Altan/Terrasse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Hotellet indefra Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Indgang Check Inn China Town Bangkok - Hotellet indefra Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Altan/Terrasse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Indgang Check Inn China Town Bangkok - Badeværelse Check Inn China Town Bangkok - Badeværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Faciliteter
Check Inn China Town Bangkok - Reception Check Inn China Town Bangkok - Indgang Check Inn China Town Bangkok - Møderum Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Restaurant Check Inn China Town Bangkok - Hotellet indefra Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse Check Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse
Område: China Town Antal værelser: 34

6,5
Alle anmeldelser (1492)
Sorter efter:
Annette S. Par Denmark, 6. april 2014
Et pit stop til lufthavnen

Fri kaffe, et bad og en god seng
5,3
Ok
Tina N. Par Denmark, 8. januar 2014
Bekvemt

Beliggenheden, køleskabet, let ind- og udtjekning med Agoda-reservation
8,3
Claus R. Par Denmark, 30. marts 2012
Godt hotel og venlig personale

Centralt beliggende
God oplevelse at være på hotellet. Vi vil helt sikkert vende tilbage.
Susy Y. Par Denmark, 29. marts 2012
Lillet hotel med meget små værelser, men rent

Ligger godt hvis man skal rundt i China Town
4,3
taxa havde svært ved at finde hotellet som lå langt inde i en sidegade. vi betalte 500 bath for at chekke sent ud - men fik ikke ordnet værelse for de penge - ikke engang rene håndklæder!! bestilte taxa dagen før til lufthavnen og betalte. der kom ingen taxa efter vi havde ventet i 40 min. - personalet i receptionen forstod ikke problemet, men en flink inder hjalp os og fik fat i en anden taxa til os - tak for det. vi kunne ikke have boet der mere end de 3 dage, men man får hvad man betaler for !!
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Ligger godt til shopping i China Town
Anders T. Par Denmark, 24. januar 2012
god service

taet paa alt i china town
5,7
hotellet ligger inde i en lille gyde(lidt skummelt) men der er god service, rent og fint paa vaerslet, men husk man faar hvad man betaler for i thailand, saa varreslerne er meget smaa men der er alt hvad man skal bruge.
Tip om Shopping: Du skal min under 50 procent af den pris de starter med paa gaden.
Heidi M. Par Denmark, 20. november 2011
perfekt beliggenhed

chinatowns bedste side, den lokale beliggenhed
vi var rigtig tilfredste med opholdet pa hotellet. mest af alt fordi hotellet la saa perfekt, rummet lille men praktisk inrettet. dog havde vi problem med mus paa loftet.
Tip om Restaurant: spis pa gade restaurenten som ligge pa den lille gade op af hjornet ved ingangen til hotellet de har fantastiske retter til ingen penge
Stig R. Rejsende alene Denmark, 24. marts 2011
Fint med tekøkken i værelset, god beliggenhed.

Pris og betjening
7,7
Chinatown er i sig selv en oplevelse værd, og så er der kun gåafstand til Ratchawong pier, hvorfra man kan tage diverse flodsejladsbåde. Tur på floden og i kanalerne på den anden side kan anbefales.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Jernbanestationen Hua Lamphung er faktisk vældig spændende.
Yapanee N. Gruppe Thailand, 7. juli 2014
Good place and easy to find a local food

Place food convenient
Find and easy going out.. Good place would be back
Ruttipol S. Gruppe Thailand, 22. juni 2014
Hotel is located in the heart of China town

3 mins walk to China town(Yaowarat) the paradise of food lovers which you can enjoy the food, dessert and fruit The room provides a small kitchen Internet acess both ground floor and inside your room
Great location to try a local food in Yaowarat until late.
Richard W. Rejsende alene United Kingdom, 19. juni 2014
A situated in the center of China Town

Location, Price, Friendly staff.
6,3
There is no night life in the China Town area and no pubs. But there is lots of shopping and cultural places to go.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Check Inn China Town BangkokCheck Inn China Town Bangkok - Kaffebar/CaféCheck Inn China Town Bangkok - Altan/TerrasseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet indefraCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet indefraCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - Altan/TerrasseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - BadeværelseCheck Inn China Town Bangkok - BadeværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - FaciliteterCheck Inn China Town Bangkok - ReceptionCheck Inn China Town Bangkok - IndgangCheck Inn China Town Bangkok - MøderumCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - RestaurantCheck Inn China Town Bangkok - Hotellet indefraCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - GæsteværelseCheck Inn China Town Bangkok - Gæsteværelse

Kundeanmeldelser - Check Inn China Town, Bangkok

AS-AGWEB-3C04