Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Coconut Village Resort

Sortér efter:
Johan I. Gruppe Denmark, 14. april 2016
John
3,7
Mangler lidt af det hele
Dennis J. Familie med ældre børn Denmark, 1. marts 2015
Dejligt hotel

poolen og Pool baren og den gode service
8,7
Dejligt.
Jane V. Familie med ældre børn Denmark, 6. august 2013
Skuffende

Kan kun komme på en . Beliggenhed
6,3
Ikke værd at skrive hjem om. Elendige vakkelvorne senge. Det ene værelse stank af mug og kloak. Morgenmaden er den mest kedelige jeg endnu har set i Thailand. Ost havde de ikke. Bacon skulle du spørge efter og kun toastbrød hver dag. Poolen beskidt og gav en gang mellemørebetændelse. Ikke et hotel vi nogensinde skal bo på igen. Nyttigt tip! Pas på hvis du får lavet henna tattoo! Det smitter af på sengetøjet og de holder sig ikke tilbage for du skal betale for nyt!!
Mads K. Par Denmark, 20. januar 2012
Skoent hotel, dejlig beliggenhed!

Poolen var rigtig dejlig, og rigtig fine varelser.
dejligt hotel med en dejlig beliggenhed. rigtig venligt personale, der gerne hjalp. dog betalte vi 300 tb for at faa printet 2 stk a4 papir ud, saa det kan ikke anbefales. paa hotellet var der en lille tur-info butik. ham brugte vi meget, baade til at finde ud af diverse ting omkring selve patong, men ogsaa da vi skulle videre til phi phi var han meget behjalpelig. eneste minus var, at der om aftenen virkede meget lukket, trods man havde en fin bar og lys omkring poolen, der aldrig var taendt, var der helt doedt kl 19.00 men hotellet kan helt sikkert anbefales, og det er bestemt ikke sidste gang vi har brugt dette hotel.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Vi var inde at se Thai Boxing, hvilket var rigtig godt. Og der var hotellets info-hjaelp endnu engang flink at hjaelpe med billetter, og en taxa der kom og koerte os dertil, og hentede os igen (gratis).
Eila H. Rejsende alene Denmark, 30. oktober 2011
hyggeligt hotel tæt på det hele

dejlig pool og morgenmad
7,7
Hvis man ikke ønsker at bo midt alt kaos og dog tæt på alt, kan dette resort anbefales. Der var ca. 200 m til vandet. Jeg boede i et deluxe værelse, som helt ok til mit behov. Det skal dog nævnes, at mit værelse var lidt slidt men alt var rent og pænt. Morgenmad buffet var iorden, og alle smilte når man bad om hjælp.
Wilson C. Rejsende alene United Kingdom, 30. april 2016
Nice hotel for the budget traveler
5,7
Nice location but yet close enough to the nightlife. Lots of explore if you walk towards the seaside, plenty of restuarants, beer bars and massage place.
Feng N. Par Malaysia, 16. april 2016
birthday trip celebration
4,7
a bit disappointed with staff service upon arrival. we arrived hotel around 1200noon and requested if can arrange for early check in but been rejected by front counter staffs immediately without offer help like checking if there any room available on that day. Air-cond not cold and checked by house keeping staff, nothing getting better. We also found laundry service for this hotel but when we sending our dirty/ wet clothes to front office, they said they do not provide laundry service and get us send to others shop to wash. It's songkran festival and almost all of our clothes are wet yet we have to purchase new clothes just because hotel not able to provide laundry service as "service /facilities" show in hotel room.
Gerli M. Par Estonia, 4. april 2016
Loved it!
6,7
Great pool, clean rooms and very friendly staff.
Hemanth R. Gruppe United Kingdom, 28. marts 2016
Good
6,7
Very good staff, quiet and pleasant area..
Matthew P. Rejsende alene United Kingdom, 24. marts 2016
Decent hotel
5,3
Nice place to stay in Patong beach area . About 15-20 min walk from bangla road area , so a bit quieter which was nice , decent breakfast included , lovely pool area , would stay here again if in Phuket
1 - 5 af 5 anmeldelser
Coconut Village Resort PhuketCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Mad og drikkeCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - BadeværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Hotellet udefraCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Gæsteværelse

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B01