Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Coconut Village Resort

Alle anmeldelser (716)
Sortér efter:
Dennis J. Familie med ældre børn Denmark, 1. marts 2015
Dejligt hotel

poolen og Pool baren og den gode service
Dejligt.
Jane V. Familie med ældre børn Denmark, 6. august 2013
Skuffende

Kan kun komme på en . Beliggenhed
6,3
Ikke værd at skrive hjem om. Elendige vakkelvorne senge. Det ene værelse stank af mug og kloak. Morgenmaden er den mest kedelige jeg endnu har set i Thailand. Ost havde de ikke. Bacon skulle du spørge efter og kun toastbrød hver dag. Poolen beskidt og gav en gang mellemørebetændelse. Ikke et hotel vi nogensinde skal bo på igen. Nyttigt tip! Pas på hvis du får lavet henna tattoo! Det smitter af på sengetøjet og de holder sig ikke tilbage for du skal betale for nyt!!
Mads K. Par Denmark, 20. januar 2012
Skoent hotel, dejlig beliggenhed!

Poolen var rigtig dejlig, og rigtig fine varelser.
dejligt hotel med en dejlig beliggenhed. rigtig venligt personale, der gerne hjalp. dog betalte vi 300 tb for at faa printet 2 stk a4 papir ud, saa det kan ikke anbefales. paa hotellet var der en lille tur-info butik. ham brugte vi meget, baade til at finde ud af diverse ting omkring selve patong, men ogsaa da vi skulle videre til phi phi var han meget behjalpelig. eneste minus var, at der om aftenen virkede meget lukket, trods man havde en fin bar og lys omkring poolen, der aldrig var taendt, var der helt doedt kl 19.00 men hotellet kan helt sikkert anbefales, og det er bestemt ikke sidste gang vi har brugt dette hotel.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Vi var inde at se Thai Boxing, hvilket var rigtig godt. Og der var hotellets info-hjaelp endnu engang flink at hjaelpe med billetter, og en taxa der kom og koerte os dertil, og hentede os igen (gratis).
Eila H. Rejsende alene Denmark, 30. oktober 2011
hyggeligt hotel tæt på det hele

dejlig pool og morgenmad
7,7
Hvis man ikke ønsker at bo midt alt kaos og dog tæt på alt, kan dette resort anbefales. Der var ca. 200 m til vandet. Jeg boede i et deluxe værelse, som helt ok til mit behov. Det skal dog nævnes, at mit værelse var lidt slidt men alt var rent og pænt. Morgenmad buffet var iorden, og alle smilte når man bad om hjælp.
Jeevanantham K. Par India, 5. januar 2016
Nice stay

Close to beach, nice room, breakfast is good
7,7
Nice - Enjoyed stay in coconut village
Barnabas V. Par Singapore, 10. december 2015
Worth the money. Not far from beach.

Room. Location. Price
8,7
It was good. Jus like what I wanted for my holiday. Really happy. Will recommend my Frens to book this hotel. And if I ever come to Phuket it will be this hotel only.
Anthony W. Par United Kingdom, 5. december 2015
Coconut village

The pool ,the staff,and location
8,7
Aright stayed there numerous times never any problems.
Yasar H. Rejsende alene United Kingdom, 24. november 2015
Very good hotel

Good location friendly staff, good swimming pool
8,3
Very good
Stephen M. Rejsende alene Australia, 21. november 2015
Coconut Village

Proximity to beach, staff and nice breakfast.
8,3
Craig B. Rejsende alene Canada, 14. november 2015
Ok resort on near beach

location, room size, nice pool area
7,3
This hotel is just ok. Rooms are not thoroughly clean. Bathrooms and fixtures are quite grimey. Tap and shower faucets have never been cleaned and are disgusting. Water smells like sulphur when showering. Maps and some other documents in room only in Chinese and Russian, English seems standard at most other places in Thailand. Room doors seem especially flimsy and easy to gain access especially on the ground level pool rooms. Room safes are not actually bolted down, so someone can just walk away with the safe. Pool area is nice but the pool is small and not open in the evening.
1 - 4 af 4 anmeldelser
Coconut Village Resort PhuketCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Mad og drikkeCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - Kaffebar/CaféCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - SwimmingpoolCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - StrandCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - BadeværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Hotellet udefraCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - GæsteværelseCoconut Village Resort Phuket - Gæsteværelse

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B04