Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Coral Island Resort

48/13 Moo 9, Chaofa Road, Chalong, Coral Island, Phuket, Thailand 83130 (Se kort)

Book nu!

Coral Island Resort Phuket - Omgivelser Coral Island Resort Phuket - Strand Coral Island Resort Phuket - Omgivelser Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse
Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Gæsteværelse Coral Island Resort Phuket - Strand Coral Island Resort Phuket - Strand Coral Island Resort Phuket - Restaurant Coral Island Resort Phuket - Udsigt Coral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteter
Område: Coral Island Antal værelser: 64

Alle anmeldelser (362)
Sorter efter:
Karina J. Familie med små børn Denmark, 15. juli 2014
Totalt rædselsfulde på ressorter

At opleve coral iland uden turister om eftermiddagen aften
3,7
Gammel faldefærdig hytte. Mider løbende rundt på vasken i badeværelset. Kakerlakker på badeværelset og firben løbende rundt i sove værelset. Familieværelse kun forberedt til 3 personer på trods af det var booket til 4. Fik på trods af anmodning ikke flerer håndklæder før meget sent om aftenen da alle var gået i seng og vi blev banket op med håndklæder og wc papir som vi havde bedt om 6 timer forinden. På trods af klager over mider i badeværelse, blev der ikke gjort tiltag. Meget beskidt værelse med sort snubler og andet som blæste ud af air con. Da den blev startet. Madrasser om som var så gamle at fjenderne kom op igennem i den ene seng. Vi måtte sove to voksne og to børn i to enkelt mands senge da vores soveværelse var ubeboeligt. Alt i alt en meget uhumsk oplevelse.
Bjarne H. Par Denmark, 4. marts 2011
Dejlig beliggenhed, fint for 4 dage

Det bedste er beliggenheden tæt ved stranden med det klare vand
Dejligt tæt på Phuket. Tager ikke lang tid at komme derover. Vær dog opmærksom på tidspunktetfor billig transport med en trawelagent. Resortet tager overpriser! Betjeningen på resortet er ok, dog er receptionen ikke særlig venlig. Der er ikke mange levende koraller (skulle hedde Dead Coral Island, men hvis man snorkler lidt ud til kanten af revet, er der en del forskellige fisk.
Astrid A. Familie med små børn Denmark, 3. marts 2011
Travl strand med skrald og resort med kryb

Rolig resort efter turistskibe er taget afsted
Vi er en lille familien på tre, der tænkte at Coral Island lige var noget for os. Optimister som vi er reserverede vi fire dage, uden mulighed for afbestilling. Efter tre dage måtte vi tage afsted, der simpelthen var få få muligheder for adspredelse. Samtidig levede stranden ikke op til vores forventninger. Mange betonruiner langs stranden og meget skrald, som ingen tog ansvar for, levede ikke op til vores forestillinger om den "perfekte" strand. Dertil kommer at korallerne var tæt på døde. D var overdækkede at et grålig mudder. Der var dog få farver at se på, idet der var ok med småfisk og enkelte levende koraller.
Daeng N. Rejsende alene Thailand, 9. maj 2015
Very relaxing

Tbe beach front accommodation n peaceful
Verything was wonderful and soon i will be back.
Stephan G. Par Australia, 2. maj 2015
Awsame

Location ,beach and friendly staff
9,7
Had a wonderful time
Monika N. Familie med små børn Germany, 9. april 2015
Wonderful Place to relax beautiful Sunset :-))

Beachfront Roms were perfect :-)))
7,7
Relaxing and nature life pure!!! Perfect .... Just a bit crowded in the mornings when the boats arrive in morning time... But still wonderful... Chicken, fishfeeding and snorcheling...!!
Supreeya J. Familie med små børn Thailand, 6. april 2015
So many Chinese

beautiful beach
4,3
Beach beautiful but food there it's terrible salty breakfast also very bad.
Chris C. Rejsende alene Australia, 3. april 2015

Billy S. Rejsende alene Canada, 20. februar 2015
Away from the crowds

Location, beach, price
5,3
The lcation and beach were great. The staff was unhelpful and food service was poor

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Coral Island Resort PhuketCoral Island Resort Phuket - OmgivelserCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - OmgivelserCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - GæsteværelseCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - RestaurantCoral Island Resort Phuket - UdsigtCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - SpaCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - Sport og aktiviteterCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - Hotellet udefraCoral Island Resort Phuket - VillaCoral Island Resort Phuket - UdsigtCoral Island Resort Phuket - SwimmingpoolCoral Island Resort Phuket - StrandCoral Island Resort Phuket - Strand

AS-AGWEB-3C03