eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Deevana Patong Resort & Spa

43/2 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Patong Beach, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Udsigt Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Indgang Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Lobby Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Have Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefra Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Have Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Udsigt Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Udsigt
Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Faciliteter Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefra Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Legeplads Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Legeplads Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Restaurant Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Restaurant Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikke Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Altan/Terrasse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/Café
Område: Patong Antal værelser: 225

Mad/spisning
Alle anmeldelser (2027)
Sorter efter:
Tom J. Familie med ældre børn Denmark, 26. november 2013
Smukt sted, høj serviceniveau, dejlige pools

høj serviceniveau, dejlige pools, Morgen buffet,
8,3
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er meget service minded, et sted jeg helt sikker ville komme igen til
Britt W. Par Denmark, 7. april 2012
Smukt sted, høj serviceniveau

Centralt, men meget rolig beliggenhed,
7,7
Det er dejlige værelser, men ikke hyggeligt indrettet. Jeg har været gæst i en anden afdeling af hotellet, som var langt smukkere. Skøn morgenbuffet, meget service fra personalet. Vi skulle først rejse om aftenen og vi fik stillet et ældre værelse til rådighed, som vi kunne bade og klæde om i. Bagagen var i receptionen om eftermiddagen. Der var en del kontrol og skulle lægges depositum baht for nøglekort, 500 for extra paraply.
Nour E. Rejsende alene Denmark, 2. marts 2012
Dejligt hotel

Ren
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er service minded
Mads K. Par Denmark, 2. februar 2012
Flot hotel, med dejlige pools

Lækre pools
4,3
Vi havde nogle fine dage i Patong. Hotellet ser rigtig flot ud, og er rigtig lækkert i "den nye del". vi havde desværre fået et værelse i den gamle del, og vi blev noget skuffet. Værelset lignede ikke det på billederne, værelset var lille, ingen billeder eller noget, gammelt, lille og dårligt indrettet badeværelse. Ligeledes var personalet i receptionen meget snobbede. Det virkede lidt som om vi ikke var "noget" nu vi kun havde bestilt et "billigt" værelse. Vi spurgte efter en taxa til lufthavnen, den skulle de have 1000 bath for, plus vi skulle betale for hun ringede! Vi gik over på den anden side af gaden og bestilte en anden til 500 bath. Ligeledes var de ikke meget for at hjælpe med forskellige attraktioner og tog desuden merpris end alle andre steder. Positive ting: Der var 3 forskellige pool områder, der alle var rigtig gode!
Louise A. Par Denmark, 19. juni 2009
flot hotel

flotte værelser, sødt personale, stor meget ren jacuzzipool til værelserne hvor man bestiller det
8,7
godt hotel, rimelige priser, god beliggenhed
Ameya P. Par India, 29. marts 2015
Good One ...

location , cleanliness and good staff
8,3
Enjoyed .. would recommend anyone for same.
Gargine W. Par Malaysia, 13. marts 2015
good quality hotel

shopping, bar, food
Lap K. Par Australia, 3. marts 2015
Gem hidden away in Patong

Cleaniness, nature theme, location
9,7
Deevana Resort exceeded our expectations. The location is perfect, away from the busy beach front and enough distance away from Bangla but not too far from it. The resort reminded me of Bali how its all green unlike some concrete like hotels. The price was really good on Agoda, definitely will book again for my next trip.
Tsz H. Par Hong Kong, 20. februar 2015
poor
4,7
unhappy
Mitchell H. Rejsende alene Australia, 20. februar 2015
Deevana Patong is the place to be!

The staff are helpful and always greet you with a warm welcome and a smile! The location is perfect, not too far from the action, but far enough to avoid it! And the atmosphere is tropical and homely!
I'm a return guest and i'll return time and time again! Always a pleasure at Deevana Patong! The staff are amazing, the facilities and atmosphere are incredible and make ou feel like you have your own slice of paradise. The location is perfect distance from the action! The food is great, oh that morning buffet gets me everytime! Extremely happy guest and will return time and time again! A++++!!!

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Deevana Patong Resort & Spa PhuketDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - UdsigtDeevana Patong Resort & Spa Phuket - IndgangDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LobbyDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - HaveDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefraDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - HaveDeevana Patong Resort & Spa Phuket - UdsigtDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - UdsigtDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefraDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LegepladsDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LegepladsDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Altan/TerrasseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/CaféDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/CaféDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Fitnessrum

AS-AGWEB-3A07