Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Deevana Patong Resort & Spa

43/2 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Patong Beach, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Se kort)

Book nu!

Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet indefra Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Indgang Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Lobby Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Have Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefra Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Omgivelser Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Have Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Udsigt Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Udsigt
Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Faciliteter Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefra Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Legeplads Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Legeplads Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Restaurant Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Restaurant Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Restaurant Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikke Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Altan/Terrasse
Område: Patong Antal værelser: 225

Mad/spisning
Alle anmeldelser (2086)
Sorter efter:
Tom J. Familie med ældre børn Denmark, 26. november 2013
Smukt sted, høj serviceniveau, dejlige pools

høj serviceniveau, dejlige pools, Morgen buffet,
8,3
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er meget service minded, et sted jeg helt sikker ville komme igen til
Britt W. Par Denmark, 7. april 2012
Smukt sted, høj serviceniveau

Centralt, men meget rolig beliggenhed,
7,7
Det er dejlige værelser, men ikke hyggeligt indrettet. Jeg har været gæst i en anden afdeling af hotellet, som var langt smukkere. Skøn morgenbuffet, meget service fra personalet. Vi skulle først rejse om aftenen og vi fik stillet et ældre værelse til rådighed, som vi kunne bade og klæde om i. Bagagen var i receptionen om eftermiddagen. Der var en del kontrol og skulle lægges depositum baht for nøglekort, 500 for extra paraply.
Nour E. Rejsende alene Denmark, 2. marts 2012
Dejligt hotel

Ren
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er service minded
Mads K. Par Denmark, 2. februar 2012
Flot hotel, med dejlige pools

Lækre pools
4,3
Vi havde nogle fine dage i Patong. Hotellet ser rigtig flot ud, og er rigtig lækkert i "den nye del". vi havde desværre fået et værelse i den gamle del, og vi blev noget skuffet. Værelset lignede ikke det på billederne, værelset var lille, ingen billeder eller noget, gammelt, lille og dårligt indrettet badeværelse. Ligeledes var personalet i receptionen meget snobbede. Det virkede lidt som om vi ikke var "noget" nu vi kun havde bestilt et "billigt" værelse. Vi spurgte efter en taxa til lufthavnen, den skulle de have 1000 bath for, plus vi skulle betale for hun ringede! Vi gik over på den anden side af gaden og bestilte en anden til 500 bath. Ligeledes var de ikke meget for at hjælpe med forskellige attraktioner og tog desuden merpris end alle andre steder. Positive ting: Der var 3 forskellige pool områder, der alle var rigtig gode!
Louise A. Par Denmark, 19. juni 2009
flot hotel

flotte værelser, sødt personale, stor meget ren jacuzzipool til værelserne hvor man bestiller det
8,7
godt hotel, rimelige priser, god beliggenhed
Navienkumar R. Familie med små børn India, 27. august 2015
Great Value for Money & location

Value for Money , Location & staff attitude
We stayed on a family vacation at this resort, clean rooms and the service was good. Kids enjoyed the pool... a 7-10 mins walk to Patong beach, J Mall and good eat outs nearby. Value for the money paid. would recommend this place for anyone travelling with family.
Lida B. Par Australia, 25. august 2015
Relaxing good location hotel

Environment, location and breakfast
8,7
It was comfortable, relaxing and highly enjoyable. Positively recommended.
Jacqueline E. Par Australia, 13. august 2015
Disappointed visit

Pool pool pool
We did not get cold drinks on arrival and cold face washers we asked for a better white coffee mug we were told not allowed they were housekeepings we were not allowed to take toast back to our room so we brought our white mugs from our room each day for a desent cuppa
Johan N. Par South Africa, 4. august 2015
Pleasant stay

Location, staff very helpful and friendly, rooms comfortable.
Very pleasant stay and would recommend any time.
Renuka R. Par Canada, 26. juli 2015
Nice relaxed stay

Staff,location,breakfast
7,7
We had a good time during our stay at Deevana Patong Resort and Spa. Good location walking distance to beach, restraunts and shopping for those who are interested. The hotel rooms were spacious and staff attended to any request that were made. I only wish they provided free pick up and drop to the airport.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Deevana Patong Resort & Spa PhuketDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet indefraDeevana Patong Resort & Spa Phuket - IndgangDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LobbyDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - HaveDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefraDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - HaveDeevana Patong Resort & Spa Phuket - UdsigtDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - UdsigtDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefraDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LegepladsDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LegepladsDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Altan/TerrasseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/CaféDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/CaféDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Kaffebar/CaféDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Mad og drikkeDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - OmgivelserDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Fitnessrum

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B05