eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Deevana Patong Resort & Spa

43/2 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse
Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gæsteværelse Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Swimmingpool Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Fitnessrum
Område: Patong Antal værelser: 215

Mad/spisning
Alle anmeldelser (1947)
Sorter efter:
Tom J. Familie med ældre børn Denmark, 26. november 2013
Smukt sted, høj serviceniveau, dejlige pools

høj serviceniveau, dejlige pools, Morgen buffet,
8,3
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er meget service minded, et sted jeg helt sikker ville komme igen til
Britt W. Par Denmark, 7. april 2012
Smukt sted, høj serviceniveau

Centralt, men meget rolig beliggenhed,
7,7
Det er dejlige værelser, men ikke hyggeligt indrettet. Jeg har været gæst i en anden afdeling af hotellet, som var langt smukkere. Skøn morgenbuffet, meget service fra personalet. Vi skulle først rejse om aftenen og vi fik stillet et ældre værelse til rådighed, som vi kunne bade og klæde om i. Bagagen var i receptionen om eftermiddagen. Der var en del kontrol og skulle lægges depositum baht for nøglekort, 500 for extra paraply.
Nour E. Rejsende alene Denmark, 2. marts 2012
Dejligt hotel

Ren
Det er et godt hotel for afslapning, er både for familien og par. meget stille området i patong, Der kan anbefales. Personale er service minded
Mads K. Par Denmark, 2. februar 2012
Flot hotel, med dejlige pools

Lækre pools
4,3
Vi havde nogle fine dage i Patong. Hotellet ser rigtig flot ud, og er rigtig lækkert i "den nye del". vi havde desværre fået et værelse i den gamle del, og vi blev noget skuffet. Værelset lignede ikke det på billederne, værelset var lille, ingen billeder eller noget, gammelt, lille og dårligt indrettet badeværelse. Ligeledes var personalet i receptionen meget snobbede. Det virkede lidt som om vi ikke var "noget" nu vi kun havde bestilt et "billigt" værelse. Vi spurgte efter en taxa til lufthavnen, den skulle de have 1000 bath for, plus vi skulle betale for hun ringede! Vi gik over på den anden side af gaden og bestilte en anden til 500 bath. Ligeledes var de ikke meget for at hjælpe med forskellige attraktioner og tog desuden merpris end alle andre steder. Positive ting: Der var 3 forskellige pool områder, der alle var rigtig gode!
Louise A. Par Denmark, 19. juni 2009
flot hotel

flotte værelser, sødt personale, stor meget ren jacuzzipool til værelserne hvor man bestiller det
8,7
godt hotel, rimelige priser, god beliggenhed
Saikumar K. Familie med ældre børn India, 30. september 2014
Enjoyed our stay

Location, Choice of room , Access to beach and shopping area
9,3
We fully enjoyed our stay and the room was clean and spacious for our stay. We enjoyed using the swiming pool. Hotel provided us prompt service to book for outdoor activities and taxis for airport transfers.
Bonnita C. Familie med ældre børn Australia, 28. september 2014
Enjoyed our stay.. Staff were very friendly

Staff.. Service and location
6,7
We had a lovely time.. Was not disability friendly as had no escalator for elderly or with an injury/disability.. Apart from this.. We had a nice time..
Jasem A. Familie med små børn Yemen, 21. september 2014
good

price
Tida R. Par Australia, 18. september 2014
Hidden Gem

Location, value for money and the beautiful hotel
9,7
Jackie M. Par Australia, 1. september 2014
Hidden Gem

The gardens , the location , rooms & staff
Awesome loved it

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Deevana Patong Resort & Spa PhuketDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GæsteværelseDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FitnessrumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SwimmingpoolDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MøderumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MøderumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MøderumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MøderumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - MøderumDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteterDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LobbyDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotellet udefra

AS-AGWEB-3B07