Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Empire Hotel Hong Kong Wan Chai

Allan A. Forretningsrejsende Denmark, 22. oktober 2012
Tæt på messecenter

Ingen denne gang !
3,7
Ringe standard denne gang, var nød til at skifte værelse undervejs, fordi der kom lort ind i toilettet. Men det var åbenbart et generalt problem, for det skete også på det nye værelse, hvor room service iøvrigt glimrede ved ikke at have fyldt sæbe i nogen af de to dispensere.
Allan A. Forretningsrejsende Denmark, 23. april 2012
Godt hotel, med et god størrelse værelse

Central beliggenhed
Ligger helt perfekt i forhold til Convention Center,Star Ferry og MTR.
Per F. Par Denmark, 15. februar 2010
Ophold i Hong Kong

God morgenmad, pæne værelser
Vores indtryk var, at hotellet ligger i et lidt tvivlsomt kvarter. Der er ca. 20 min.'s gang til nærmeste undergrundsstation. Der er ingen shopping i nærheden. Selve hotellet er et standardhotel med standardværelser. Morgenmaden er fin og indtages i kælderen i et stort lokale.
Philip O. Rejsende alene Denmark, 6. september 2009
Topklasse

God pris -smukke værelser-god service
Jeg ankom til hotellet sent om aftenen, trods den sene ankomst var receptionen i fuld vigør. Alle smilede og var utrolig søde. Jeg fik opgraderet mit værelse selv om jeg aldrig bad om det, simpelthen bare god service over hele linien.Personalet topklasse.Da jeg skulle bruge læge under mit ophold blev der simpelthen brugt til på mig til at finde en klasse læge
Tip om Shopping: Spørg og du får topbetjening
Keven T. Par Australia, 30. april 2016
Not clean and bad hospitality
Daily cleaning was disappointing. Dirty
William F. Forretningsrejsende United States of America, 27. april 2016
Great hotel
5,7
The Staff is great, front desk team is very helpful. They always welcome me back each visit and do their best to accommadate my requests.
Kingson G. Forretningsrejsende United States of America, 24. april 2016
good overal
5,3
good overal
Sonia N. Par Canada, 24. april 2016
Stay
It was a good hotel. Not good Wi-Fi
Ma Y. Par Hong Kong, 23. april 2016
It's a last min reservation and everything is good
6,3
The location is good and you can easily get any sorts of night life just around the corner. Local restaurants are nearby.
Ryan M. Forretningsrejsende Canada, 19. april 2016
Close to Central and nightlife
6,7
Newly renovated hotel with GYM and small pool for laps. Best rate you will get in that wan chai location. Close to all the nightlife as well as $25 HKD taxi ride to airport Xpress Station.
1 - 4 af 4 anmeldelser
Empire Hotel Hong Kong Wan Chai HongkongEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - IndgangEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LobbyEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LobbyEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - IndgangEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LobbyEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LobbyEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LobbyEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - RestaurantEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - SwimmingpoolEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - SwimmingpoolEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - FitnessrumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LuksusloungeEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LuksusloungeEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - LuksusloungeEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - DansesalEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - DansesalEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - DansesalEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - DansesalEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - RestaurantEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - RestaurantEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - RestaurantEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - RestaurantEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - GæsteværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - BadeværelseEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - MøderumEmpire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Møderum

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A04