Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Empire Hotel Hong Kong Wan Chai

33 Hennessy Road, Wanchai, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Tidligere navn : Empire Hotel
Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Indgang Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Lobby Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Lobby Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Indgang Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Lobby Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Lobby Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Lobby Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Restaurant Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Swimmingpool Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Swimmingpool Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Fitnessrum Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Luksuslounge Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Luksuslounge Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Luksuslounge Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Dansesal Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Dansesal
Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Dansesal Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Dansesal Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Restaurant Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Restaurant Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Restaurant Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Restaurant Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse Empire Hotel Hong Kong Wan Chai Hongkong - Gæsteværelse
Område: Wanchai Antal værelser: 363

Allan A. Forretningsrejsende Denmark, 22. oktober 2012
Tæt på messecenter

Ingen denne gang !
3,7
Ringe standard denne gang, var nød til at skifte værelse undervejs, fordi der kom lort ind i toilettet. Men det var åbenbart et generalt problem, for det skete også på det nye værelse, hvor room service iøvrigt glimrede ved ikke at have fyldt sæbe i nogen af de to dispensere.
Allan A. Forretningsrejsende Denmark, 23. april 2012
Godt hotel, med et god størrelse værelse

Central beliggenhed
Ligger helt perfekt i forhold til Convention Center,Star Ferry og MTR.
Per F. Par Denmark, 15. februar 2010
Ophold i Hong Kong

God morgenmad, pæne værelser
Vores indtryk var, at hotellet ligger i et lidt tvivlsomt kvarter. Der er ca. 20 min.'s gang til nærmeste undergrundsstation. Der er ingen shopping i nærheden. Selve hotellet er et standardhotel med standardværelser. Morgenmaden er fin og indtages i kælderen i et stort lokale.
Philip O. Rejsende alene Denmark, 6. september 2009
Topklasse

God pris -smukke værelser-god service
Jeg ankom til hotellet sent om aftenen, trods den sene ankomst var receptionen i fuld vigør. Alle smilede og var utrolig søde. Jeg fik opgraderet mit værelse selv om jeg aldrig bad om det, simpelthen bare god service over hele linien.Personalet topklasse.Da jeg skulle bruge læge under mit ophold blev der simpelthen brugt til på mig til at finde en klasse læge
Tip om Shopping: Spørg og du får topbetjening
Brett C. Par United Kingdom, 29. juni 2015
Great Location For Exploring The City

Location, Cleanliness and Secure
The hotel is excellently located for a traveller wishing to experience all that Hong Kong has to offer.
Sumana K. Par Thailand, 28. juni 2015
Empire Wanchai Hotel

Goog location, room clean, convenience to go anywhere
7,7
When I checked in, room on 15th floor have some smell which is inconvenience to breath but hotel staff have been changed us to 16th floor room which is no smell. Everything can handle well for this hotel.
Vanessa L. Par Hong Kong, 24. juni 2015
The room is dirty

Location is good!
3,7
The experience was disappointed! This was the second time i stayed in this hotel, i booked the same type of room. However, this time the room is small and dirty! Totally different from the picture! And the staff just said nth about this!
Heinz R. Forretningsrejsende Switzerland, 21. juni 2015
anaother time

location, newly built, clean
7,7
no Problem room this time smal
Steve B. Forretningsrejsende Australia, 21. juni 2015
Fair judgment

Shower bed quiet
Oka
Prakash S. Forretningsrejsende India, 21. juni 2015
Empire hotel. Great service and comfort.

Staff. Comfort and food
Great

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Kundeanmeldelser - Empire Hotel Hong Kong Wan Chai, Hongkong

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

HK-AGWEB-2H01