Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Estrela Do Mar Beach Resort

Near Babreshwar Temple, Khobra Vaddo Calangute Bardez, Baga, Goa, Indien 403516 (Se kort)

Book nu!

Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Pub/Lounge Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Restaurant Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Restaurant Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Restaurant Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Restaurant Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Swimmingpool Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Swimmingpool Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Swimmingpool Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Swimmingpool Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Hotellet udefra Estrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse
Beliggenhed: Baga Antal værelser: 175

6,4
Alle anmeldelser (186)
Torben M. Par Denmark, 25. januar 2011
God beliggenhed, dårligt hotel

Hotellets standard er meget ringe, værelserne lugter af fugt og med tydelige spor af skimmelsvamp. Visse steder er der hul i taget, som er dækket af med plast. Problemer med lugt fra kloakkerne, åbne kloakker inde på hotelområdet. Også kloaklugt på nogle af værelserne. Pool meget snavset. Morgenmadsbuffeten er meget ringe, baked beans og hvidt brød, ingen kaffe, ingen frugt eller juice. Meget uprofessionel betjening i receptionen, tager ikke hensyn til hvilket værelse der er booket, men tildeler per automatik det ringeste der er ledigt.
Lita R. Gruppe Denmark, 8. april 2010
Estrela do Mar, Goa

rart personale, stranden lige om hjørnet
7,3
vi blev først placeret i et værelse, der var dårligere standard end det vi havde bestilt. Da vi påpegede dette, blev vi straks flyttet til et andet, større værelse, som til gengæld var fugtigt, og stank af kloakvand. Vi havde bestilt twin beds, det lykkedes os aldrig at få dette under et 20 dage langt ophold. Næste dag blev vi igen flyttet til et værelse på 1. sal, som var ok under de givne omstændigheder, og det lykkedes os også på 3. dagen mod betaling at fremskaffe et lille køleskab, som vi havde bedt om, da vi havde medicin som skulle på køl... Room servicen på hotellet er fremragende, den kører døgnet rundt, og kortet er stort og varieret. Personalet er som før nævnt flinke alle som een, men der er en del sprogvanskeligheder, når man forsøger sig på engelsk. Alt i alt havde vi det dog rart og fredsommeligt, da først de mindre bagateller blev rettet ind.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Det tibetanske marked ved Calanchute Beach er et besøg værd. En tur til Goas hovedstad med bus koster 12 Rupies pr. person og tager ca. 40 min.
Kalpesh M. Familie med ældre børn India, 1. marts 2014
Great Ambience and value for money

location, breakfast, friendly staff
9,3
Sunil S. Familie med små børn India, 28. februar 2014
3 days of absolute peace in a wonderful place

great location, good restaurants & lovely rooms
9,7
I with my wife & daughter thoroughly enjoyed our 4 nights stay here. Absolute peace,close to beach ..u can walk there whenever u want and two restaurants, serving very good food. Would love to come back in future...
Chandan T. Par India, 24. februar 2014
Bad

Nice location,good food,hygienic
5,7
Stay was much better if the check in timings are upto the mark,We have to wait 2 hours for the room.
Saravanan N. Gruppe India, 28. januar 2014
Stay was plesant, resort location is very good.

Right on beach, beach view restaurant, comfort
7,7
Staff always tries to extract money, we dint get the room we booked, they told it will be changed but it never happened. Restaurant food are over priced, if we order food from room it will be charged more for each item. Pest control is poor for a beach resort, we had a cockroach and Centipede visit us at night, it will be dangerous for kids and babies.
Manish T. Familie med små børn India, 23. januar 2014
Great.

Close to Beach, Close to Beach, Close to Beach
7,3
It was fine, except that we booked beach cottage & got upgraded to Swiss cottage. This we got to know only when we checked in at the Hotel.
Shahnawaz S. Familie med små børn India, 20. januar 2014
ok it is ok staff should be cooperative toilet in

nice location good connectivity nr to beach
Ok swiss cottage flushing ewc very poor wrong design fr toilet
Dilip G. Familie med små børn India, 16. januar 2014
Overall nice stay

Location, Rooms, Cleanliness
Overall Very pleasant stay and not any serious issue while stay in this hotel.
Ganesh S. Familie med små børn India, 8. januar 2014
Good one

location to beach
6,7

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Estrela Do Mar Beach Resort GoaEstrela Do Mar Beach Resort Goa - GæsteværelseEstrela Do Mar Beach Resort Goa - GæsteværelseEstrela Do Mar Beach Resort Goa - GæsteværelseEstrela Do Mar Beach Resort Goa - GæsteværelseEstrela Do Mar Beach Resort Goa - GæsteværelseEstrela Do Mar Beach Resort Goa - Pub/LoungeEstrela Do Mar Beach Resort Goa - RestaurantEstrela Do Mar Beach Resort Goa - RestaurantEstrela Do Mar Beach Resort Goa - RestaurantEstrela Do Mar Beach Resort Goa - RestaurantEstrela Do Mar Beach Resort Goa - SwimmingpoolEstrela Do Mar Beach Resort Goa - SwimmingpoolEstrela Do Mar Beach Resort Goa - SwimmingpoolEstrela Do Mar Beach Resort Goa - SwimmingpoolEstrela Do Mar Beach Resort Goa - Hotellet udefraEstrela Do Mar Beach Resort Goa - Gæsteværelse

AS-AGWEB-3A01