arrow-up-icon Optjen point på din eksisterende bonusordning!
Tilbage til hotelinfo

• Værdi for pengene 7,2
  • Mad/spisning 7,0

8,3 Karin K.
01 marts 2012
god beliggenhed. fantastisk morgenmad.
teressen på 22 etage
rent og pænt. taxaservice fungere fint.der er masse af små boder i chinatown hvor man kan købe alt mellem himmel og jord. Der er levende musik 2 steder på hotellet.Tag en drink på 25 etage og få en fantastisk vue over Bangkok.

7,7 Jeanette N.
20 april 2010
Et stykke væk fra gaden (22 etaqe)
Centralt placeret. Personalet kunne deres kram og var meget behjælpelig med specielle ønsker, taxa mv Hotellets etage med thaimassage var en "himmelsk oplevelse". Hotellets motionsrum var ligeledes super.
Man ser, at hotellet er af ældre dato. Personalet ved morgenmaden, så ud som om de havde været på vagt det meste af natten (trætte) men jeg kender jo heller ikke deres arbejdstider. Værelsesoversigten ved bestilling kunne måske forbedres, det er lidt svært at gennemskue hvilke værelser der fx.har altan.
Belært af trafikken fra Hua Hin til Bangkok, sidste år i forbindelse med Sokran festlighederne, ville tage nogle dage før til Bangkok. Vi måtte vælge mellem trafik eller demonstrationer. Man føler sig velkommen fra 1. møde med hotellet. Os der bor ved landjorden og selv om vi havde prøvet højderne i Bangkok før, giver det et sug i maven, når gardinet trækkes fra og byen / floden viser sig - både dag og nat. På grund af muligheden for at løbe ind i nævnte demonstrationer, forblev vi mest på hotellet(4 dage) Vi fandt hurtigt ind i hotellets rytme. Tak til hotellets, personale, specielt taxichaufføren der var ansat på stedet, samt massagedamerne.

8,3 birthe F.
25 marts 2010
Bangkok hotel
Beliggenhed i Bangkoks smørhul
Der er ikke noget specielt at kritisere.
Det er et meget fint hotel beliggende i Chinatown hvor det er meget spændende at mærke den hektiske puls der eksisterer i en asiatisk storby.Selve hotellet virker meget luksuriøst og med sky resturangen er det et hotel i særklasse til en meget rimelig penge.Et lille minus er den meget spartanske pool på et af de øverste etager.

5 charlotte C.
06 oktober 2009
ikke vaerd prisen
det ligger fint.
gammelt daarlig pool og slet ikke pengene vaerd.
vi var skyffede, poolen er naermest til grin, selve vaerelserne er ok, ikke noget saerligt. det er ikke et hotel vi vil komme tilbage til, der er saa mange gode hoteller i bangko, det meget bedre pris, det er slidt ig gammelt. vi har ikke noget positivt at sige ud over belligenheden.

8 Way H.
Singapore
09 juni 2016
Good location & within walking distance to eatery places
Location is superb, nearby is all wholesale market & many value for $$ seafood & Chinese Resturant are within walking distance to hotel. Will book again to stay.

7,6 Way H.
Singapore
09 juni 2016
Good location. Staff are polite & helpful

6,4 fu S.
Malaysia
08 juni 2016
Great location
Great location to hawker stall at yawarat street

10 Peter B.
Australien
03 juni 2016
Bangkok Stay
Excellent stay great location friendly staff including the hard working cleaning people. I will be back.Thanks Agonda Peter Australia

8 SIOKHAR L.
Malaysia
25 maj 2016
Good location
Worth for what you pay, location is good for food hunt during night time.

10 Peter B.
Australien
19 maj 2016
Great Stay in Bangkok 7 days.
Grand China Hotel ticks all my boxes for location in China Town the breakfast is just great ,all the staff I had dealings with go out of the way to be helpful and at times I needed it,large room great night view, just a tip for the beginners watch the tot tot parked up drivers at the location better to take a metered air-con taxi,Train station is close with bike taxi $60 Baht Lastly booking with Agoda has saved my $$$$$$$$$$$$ and are very trust worthy Peter Australia.