arrow-up-icon Optjen point på din eksisterende bonusordning!
Tilbage til hotelinfo

• Værdi for pengene 7,5
  • Mad/spisning 7,3

Keld J.
12 marts 2012
God beliggenhed i centrum af Bangkok
Store værelser
Det er første gang vi har boet på dett hotel, vi valgte Grand Diamond Plaza Suites Hotel, pga beliggenheden der er meget central i centrum af Bangkok. Hotellet er lidt slidt men rent og pænt. Stort udvalg med hensyn til morgenmad.

Hans A.
22 januar 2012
Hotellet ligger perfekt for shopping
Morgen buffen er fantastisk her er alt
Venlig og hjælpsom personale,rengøring på værelset var perfekt,morgenbuffen var en oplevelse i sig selv. dejligt hotel vi kommer helt sikkert igen.

Niels H.
15 marts 2011
skont hotel med god og central beliggenhed
meget god betjening
vi vil booke dette hotel igen neste ferie i Bangkok og omegn

Christopher B.
28 maj 2010
2 time at this hotel also a good experience
We stayed in a executive suite. Good big room with a balcony. Very clean and nice. Good breakfast. Good pool. Very central in bangkok
A little expencive. Balcony not so clean. The room could need an update.
All in all a good stay. Very recormendable.

Per H.
14 marts 2010
meget for pengene
store værelser,god mad,god beliggenhed.
kan ikke sige andet end alt var iorden.
god beliggenhed,venlig personale,dejlig store værelser med store senge og et stort badeværelse,god morgenmad,i det hele taget umuligt at sige noget negativt om hotellet. vi havde glemt nogle værdifulde ting på værelset da vi rejste og da vi ringede og hørte om de var der,fik vi og vide at de var lagt til side til os, så da vi senere kom tilbage til bangkok,kunne vi bare komme ind og hente dem. virkelig god service.

Michael A.
08 marts 2010
Gran Diamond Bang kok
Hotellet ligger godt lige midt i hvor der er natmarkede og butikscentre
ingen ulemper
Hotel Grand Diamond Bangkok ligger rigtigt godt taet på sky train, indkoebscentre, flodbåden og natmarkede ved Bayoke Hotel samt restauranter af alle slags. Vaerelset er rent og paent og personalet er venligt og imoedekommende.morgenmadsrestauranten er meget laekker med alt hvad hjertet begaeret.Swimmingpoolområdet er meget hyggeligt og paent med rimelig god plads.

Mikkel S.
29 september 2009
God lejlighed med god beliggenhed
Rigtig god plads i lejlighenden i forhold til traditionelle hotelværelser i samme priskategori. Pænt og rent hotel. Belligenheden er meget central.
hotellet kunne trænge til lidt renovering. Langsom elevator.
Her får man god belligenhed og god plads for pengene. Stor rummelig lejlighed der er godt møbleret - selvom nogle møbler er noget slidte. Hjælpsomt og serviceminded personale, som de fleste andre steder i Thailand. top belligenhed i centrum af Bangkok. Alt i alt får du meget for pengene her.

SIANG L.

Ray F.
Indonesien
28 juli 2016
Good location
Good location with shopping malls around.

SWEE L.
Singapore
27 juli 2016
Near markets, supermarket, shopping and airport rail
Beside platimun, massage open till 1am. walking distance to Big C, Central world, pratuman. 10-15min walk to train station to airport. Big room with basin, induction cooker and kitchen cabinet, 2 tv