eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Grand Diamond Suites Hotel

888 Petchburi Road, Rajthevi, Pratunam, Bangkok, Thailand (Se kort)

Book nu!

Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badeværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Suite Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badeværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badeværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Badeværelse Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Swimmingpool Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Swimmingpool Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Swimmingpool Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessrum Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessrum
Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessrum Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Fitnessrum Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Spa Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Buffet Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant Grand Diamond Suites Hotel Bangkok - Restaurant
Område: Pratunam Antal værelser: 176

Micki C. Familie med små børn Denmark, 17. juli 2014
Det var ok.

Morgenmad. Svømmepolen. Mad
6,3
Det var fint. Venlig personale de var meget hjælpsomme
Astrid R. Familie med små børn Denmark, 12. februar 2014
Lækker morgenmadsresraurant, fin pool, god service

Morgenmadsbuffet, pool, store værelser
Lækkert hotel, lækker i gåafstand til shopping centre. Ok fitnessrum, venligt personale.
Peter B. Rejsende alene Denmark, 6. december 2013
Lidt for kort.

Værelset og Restauranten og butikkerne på Hotellet.
Det er et godt hotel og mit Værelse var stor Stue med køkken soveværelse og badeværelse med karbad samt 2 fladskærme og højtaler til ens smartphone.
Christer J. Par Denmark, 25. oktober 2013
God morgenmad, skuffende udsigt

MORGENMAD KLART DET BEDSTE JEG HAR OPLEVET,beliggenheden og servicen
8,3
et fint hotel, men en fantastisk morgenmaden den skal man have med hvis man bor her, til gengæld er prisen for værelset i overkanten og jeg ville ikke vælge dette hotel igen, Berkeley, som er 5 stjernet hotel har samme gode beliggenhed og bedre udsigt og er billigere, derfor blev vi skuffet da vi skulle give omkring 100 kroner mere for dette hotel pr nat. men stadig rigtig god service
Soren J. Familie med små børn Denmark, 23. april 2013
Godt til prisen

Central placeret. Masser af shopping. God morgen buffet.
Keld E. Par Denmark, 22. februar 2012
God beliggenhed i centrum af Bangkok

Store værelser
6,3
Det er første gang vi har boet på dett hotel, vi valgte Grand Diamond Plaza Suites Hotel, pga beliggenheden der er meget central i centrum af Bangkok. Hotellet er lidt slidt men rent og pænt. Stort udvalg med hensyn til morgenmad.
Hans J. Par Denmark, 19. januar 2012
Hotellet ligger perfekt for shopping

Morgen buffen er fantastisk her er alt
8,3
Venlig og hjælpsom personale,rengøring på værelset var perfekt,morgenbuffen var en oplevelse i sig selv. dejligt hotel vi kommer helt sikkert igen.
Tip: køb et endags kort til skytrain og kør Bangkok tynd for 120 THB
Niels J. Par Denmark, 5. marts 2011
skont hotel med god og central beliggenhed

meget god betjening
9,3
vi vil booke dette hotel igen neste ferie i Bangkok og omegn
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Hotellet ligger centralt til shopping bla. MGK centret samt Siam centret og near grand palace, der er ogsa mange gode resteauranter lige omkring hotellet
Christopher B. Familie med små børn Denmark, 29. april 2010
2 time at this hotel also a good experience

We stayed in a executive suite. Good big room with a balcony. Very clean and nice. Good breakfast. Good pool. Very central in bangkok
8,3
All in all a good stay. Very recormendable.
Tip om Shopping: For good shopping go to: -daytime: MBK -Evening: Patpong and Sum Lum Night Bazaar
Per H. Par Denmark, 2. marts 2010
meget for pengene

store værelser,god mad,god beliggenhed.
9,3
god beliggenhed,venlig personale,dejlig store værelser med store senge og et stort badeværelse,god morgenmad,i det hele taget umuligt at sige noget negativt om hotellet. vi havde glemt nogle værdifulde ting på værelset da vi rejste og da vi ringede og hørte om de var der,fik vi og vide at de var lagt til side til os, så da vi senere kom tilbage til bangkok,kunne vi bare komme ind og hente dem. virkelig god service.
Tip: gode små restaurenter tæt på hotellet

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Grand Diamond Suites Hotel BangkokGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadeværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SuiteGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadeværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadeværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - GæsteværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BadeværelseGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SwimmingpoolGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SwimmingpoolGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SwimmingpoolGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessrumGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessrumGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessrumGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - FitnessrumGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - SpaGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - BuffetGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - RestaurantGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Mad og drikkeGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Mad og drikkeGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Mad og drikkeGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - UdsigtGrand Diamond Suites Hotel Bangkok - Gæsteværelse

AS-AGWEB-3C03