Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Grand Sunset Hotel

Karon Beach Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Se kort)

Book nu!

Grand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool Grand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool Grand Sunset Hotel Phuket - Hotellet udefra Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Reception Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant
Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Restaurant Grand Sunset Hotel Phuket - Hotellet udefra Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Gæsteværelse Grand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool Grand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool Grand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool
Område: Karon Antal værelser: 54

Alle anmeldelser (566)
Sorter efter:
Christine L. Gruppe Denmark, 2. februar 2015
Dejligt sted

Flink personale, tæt på lækker strand og roligt om natten
Havde tre overnatninger her. Dejligt sted med fin morgenmadsbuffet. Ligger dejlig tæt på stranden, shoppingmuligheder og mulighed for at bade i hotellets pool. Der var generelt ikke særlig mange turister i Karon, da vi var der, men meget tyder på, at der normalt er rigtig mange rusiske turister. Alt i alt dejligt ophold.
Per S. Par Denmark, 10. december 2014
God beliggenhed for stranden

Rengørings holdet altid smilende - beliggenhed - pool på taget
Vi fik et pænt og rent værelse med lidt havkik. - Morgenmaden var ikke noget at råbe hurra for, der var et meget lille udvalg. - Vi havde ikke varmt vand, da det kun var i enkelte perioder og kun få minutter og gjorde opmærksom på det flere gange, uden at det blev bedre og det var først efter 10 dage, at vi blev tilbudt nyt værelse. - Det var ikke et specielt smilende eller service mindet personale i receptionen og man var heldig, hvis de kiggede og hilste på en, når man kom ned fra værelset eller på vej ind udefra. - Der kunne godt have været parasoller ved solsengene ved poolen, da man kun kunne ligge kort tid af gangen i den skarpe sol og ikke mindst efter, at der slet ikke er solsenge og parasoller på stranden.
Tina K. Par Denmark, 15. februar 2013
Dejligt Hotel

Venlig og imødekommende personale
9,3
Vi kan klart anbefale grand Sunset Hotel, som ligger kun et stenkast fra stranden. Hotellet ligger i gå afstand til alting, hvis man ikke ønsker at gå kan tuk tuk findes på ethvert gadehjørne. Personalet på hotellet er søde og oprigtig interesseret i ens velbefindende, værelserne er rigtig gode ( vi havde et på ca. 45 kvm), rengøring var i top, strandhåndklæder udleveres/byttes i receptionen hver dag. Vi kommer gerne igen
Tip om Hoteldetaljer: På Hotellet findes der alle former for massage, manicure, pedicure, ansigts behandlinger osv. dette er meget billigt.
Joan T. Par Denmark, 15. februar 2013
Dejligt Hotel

Ligger i rolige omgivelser med kort afstand til strand og centrum
9,3
Meget fin betjening med sødt og smilende personale. Vi opholdt os på hotellet i samtlige 3 uger, og var fuldt ud tilfredse med dette, og kommer gerne tilbage.
Ricco A. Rejsende alene Denmark, 12. december 2012
Små værelser, kedelig udsigt

Lækker pool, ok morgenmad
5,7
Hotellet ligger ca. 200 m fra stranden, værelserne er små men nye og lækre, kedelig udsigt hvis man bor på den 'forkerte' side lige ud til en vej med trifikstøj til følge. Poolen er lækker, placeret på taget, der findes en bar på tagetagen med begrænset udvalg. Morgenmaden er ok, varierede varme retter hver dag.
Tip om Restaurant: Der ligger mange restauranter i områder, men det er de rene turistfælder, alt for dyre og ikke værd at spise på - lej en scooter og kør lidt rundt i området så finder man hurtigt lækre mere autentiske restauranter.
Joern B. Par Denmark, 12. marts 2012
Meget lækker hotel med en rigtig god betjening

Hotellet ligger 75m fra vandet og er helt nyt. Store gode og lyse værelser i High Tech stil.
9,7
Dette hotel kan vi varmt anbefale. Det er taget i brug i sept. 2011 og er derfor skinnende nyt og lækkert. Alt var i high tech stil. Rigtig gode værelser med et godt aircondition anlæg. Store fladskærms TV i både soverum og opholdsrum. Flot rengøring og betjening. Dejlig swimmingpool på taget med en flot udsigt.
Tip: Hotellet ligger centralt ca midt på Karon Beach. Der er rigtig mange muligheder for shopping og restaurantbesøg lige uden for døren. Hotellet er et rigtig godt valg.Vi kan varmt anbefale det.
Sergio I. Par Denmark, 27. januar 2012
God service og luksus værelse

Personalet ville gøre alt for én, pæne og moderne værelser og luksus møbler både på værelse og ved pool
vi var virkelig glade for at bo på dette hotel og blev opgraderet så havde pludselig 40 kvadratmeter i stedet for 25, luksus. personalet er det sødeste og mest hjælpsomme vi har oplevet i thailand - de kom endda og besøgte mig på hospitalet da jeg blev indlagt efter opholdet. det eneste minus ved dette sted var, at når vi kiggede ned fra vores altan lignede det en losseplads - synd når alt andet bare var i top!
Tip om Restaurant: Der er både meget fine og lidt dyre restauranter og så også billige, hvor du kan få en hovedret for ca. 18 danske kr. Så der er noget for enhver i dette område.
Mishael L. Par Philippines, 12. maj 2015
worth your money

great location, value for money, friendly staff
7,3
enjoyed our stay at the hotel. clean room, comfortable bed. the beach is just across the street. wifi is good. you can also use the laptops at the lobby if you need to. the food was a bit pricey compared to the options you have just a few steps outside the hotel. the staff are friendly and very helpful. no umbrellas at the pool and the pool needed cleaning. other than that everything else was fantastic.
Lynn F. Rejsende alene Canada, 6. maj 2015
Great little hotel, great value for money

clean, close to beach, great value
8,7
Staff was very pleasant. Checked in late and left early AM so didn't get the full experience. I would go back to take full advantage of the hotel (especially the roof top pool).
Daniel Z. Rejsende alene Australia, 6. maj 2015
Happy days

It was clean, air con was tops, no hassles at all
7,7
Was great, honestly nothin to complain about at all.........would stay again

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Grand Sunset Hotel PhuketGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - Hotellet udefraGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - ReceptionGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - RestaurantGrand Sunset Hotel Phuket - Hotellet udefraGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - GæsteværelseGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - SwimmingpoolGrand Sunset Hotel Phuket - Swimmingpool

AS-AGWEB-3C05