Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Harolds Hotel

146 Gorordo Avenue, Corner Rosal Street, Lahug, Camputhaw, Cebu City, Filippinerne 6000 (Se kort)

Book nu!

Harolds Hotel Cebu City - Lobby Harolds Hotel Cebu City - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu City - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu City - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu City - Restaurant Harolds Hotel Cebu City - Restaurant Harolds Hotel Cebu City - Restaurant Harolds Hotel Cebu City - Restaurant Harolds Hotel Cebu City - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu City - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu City - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu City - Restaurant Harolds Hotel Cebu City - Dansesal Harolds Hotel Cebu City - Dansesal Harolds Hotel Cebu City - Dansesal Harolds Hotel Cebu City - Dansesal
Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Møderum Harolds Hotel Cebu City - Business Center Harolds Hotel Cebu City - Fitnessrum Harolds Hotel Cebu City - Hotellet udefra
Område: Camputhaw Antal værelser: 90

Thomas B. Par Denmark, 2. december 2012
Godt Hotel

super personale, God service
9,3
Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Vi ankom ved 12tiden og straks stod der folk klar til at åbne taxa døre og tage imod bagage, da vi kom ind til indtjekning spurgte jeg om vi havde udsigt over byen og om vi boede højt, hun tjekkede og sagde at vi havde udsigt over bjergene og at vi ikke boede så højt, men at hun lige ville tjekke mulighederne, det tog hende 2min og bum så var vi opgraderet til et deluxe room på toppen med udsigt over byen uden mer omkostning. Det hele spillede, hvis man skal sige noget negativt er det måske morgenmaden det er ikke den standard continental morgenmad som på europæiske hoteler men den går bestemt an..
Evy J. Gruppe Denmark, 29. december 2011
Et dejligt centralt Hotel, hvor alt var i top.

Alle var meget hjelpsomme, og det var i gaa afstand til det mega stor Ayala Center.
9,7
Min mand og jeg var meget tilfreds med dette Hotel, det laa centralt, og selve Hotellets service var rigtig god. Vaerelserne er paene store og modernet.
Tip om Shopping: Ayala mail, var saa stor at det tog os mere end en dag at finde rundt, men glem ikke terrassen, her er der utrolig mange restauraner hvor de servere ol, det er der nemlig ikke indendoere. Her kan du ogsaa ryge.
Robert G. Rejsende alene Luxembourg, 28. oktober 2011
super deal

zentral gelegen
kleines manko, frühsücksbuffet tolle qualität, grosse auswahl aber zuwenig personal am morgen
Li Y. Par Taiwan, 9. februar 2016
Over the price!

Nice breakfast, good location,good bed
9,7
The staff is very nice ,and the location is very good near the Ayala mall,also the breakfast is good !
Armi G. Par Philippines, 23. januar 2016
Pleasant stay

Good location, corteous staff, great service
Pleasant stay. Goodl location. Good service. Friendly staff. Limited food choices in buffet. Room not well ventilated.
Edita A. Familie med ældre børn Philippines, 18. januar 2016
Moderate

Food, cleanliness,
7,7
Josie M. Familie med små børn Philippines, 17. januar 2016
Everything I hoped for and more

Staff members are very polite and friendly, well maintained rooms and convenient location
Vicente J. Familie med ældre børn Philippines, 15. januar 2016
The hotel was value for money.

Service, location, cleanliness
8,3
Dean K. Par United States of America, 12. januar 2016
Top Notch

Room comfort, professional staff, f
Miguelle M. Par Philippines, 5. januar 2016
Best hotel!

Room setup, location and staff assistance
Excellent!
1 - 3 af 3 anmeldelser

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Harolds Hotel Cebu CityHarolds Hotel Cebu City - LobbyHarolds Hotel Cebu City - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu City - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu City - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu City - RestaurantHarolds Hotel Cebu City - RestaurantHarolds Hotel Cebu City - RestaurantHarolds Hotel Cebu City - RestaurantHarolds Hotel Cebu City - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu City - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu City - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu City - RestaurantHarolds Hotel Cebu City - DansesalHarolds Hotel Cebu City - DansesalHarolds Hotel Cebu City - DansesalHarolds Hotel Cebu City - DansesalHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - MøderumHarolds Hotel Cebu City - Business CenterHarolds Hotel Cebu City - FitnessrumHarolds Hotel Cebu City - Hotellet udefra

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A07