eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Harolds Hotel

146 Gorordo Avenue, Corner Rosal Street, Lahug, Cebu City, Cebu, Filippinerne 6000 (Se kort)

Book nu!

Harolds Hotel Cebu - Hotellet udefra Harolds Hotel Cebu - Lobby Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Hotellet indefra Harolds Hotel Cebu - Altan/Terrasse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse
Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Gæsteværelse Harolds Hotel Cebu - Badeværelse Harolds Hotel Cebu - Restaurant Harolds Hotel Cebu - Restaurant Harolds Hotel Cebu - Restaurant Harolds Hotel Cebu - Restaurant Harolds Hotel Cebu - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu - Pub/Lounge Harolds Hotel Cebu - Restaurant Harolds Hotel Cebu - Dansesal
Område: Cebu City Antal værelser: 90

Thomas B. Par Denmark, 2. december 2012
Godt Hotel

super personale, God service
9,3
Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Vi ankom ved 12tiden og straks stod der folk klar til at åbne taxa døre og tage imod bagage, da vi kom ind til indtjekning spurgte jeg om vi havde udsigt over byen og om vi boede højt, hun tjekkede og sagde at vi havde udsigt over bjergene og at vi ikke boede så højt, men at hun lige ville tjekke mulighederne, det tog hende 2min og bum så var vi opgraderet til et deluxe room på toppen med udsigt over byen uden mer omkostning. Det hele spillede, hvis man skal sige noget negativt er det måske morgenmaden det er ikke den standard continental morgenmad som på europæiske hoteler men den går bestemt an..
Evy J. Gruppe Denmark, 29. december 2011
Et dejligt centralt Hotel, hvor alt var i top.

Alle var meget hjelpsomme, og det var i gaa afstand til det mega stor Ayala Center.
9,7
Min mand og jeg var meget tilfreds med dette Hotel, det laa centralt, og selve Hotellets service var rigtig god. Vaerelserne er paene store og modernet.
Tip om Shopping: Ayala mail, var saa stor at det tog os mere end en dag at finde rundt, men glem ikke terrassen, her er der utrolig mange restauraner hvor de servere ol, det er der nemlig ikke indendoere. Her kan du ogsaa ryge.
Robert G. Rejsende alene Luxembourg, 28. oktober 2011
super deal

zentral gelegen
kleines manko, frühsücksbuffet tolle qualität, grosse auswahl aber zuwenig personal am morgen
Ray J. Forretningsrejsende Philippines, 15. september 2014
Comfy beds

Rooftop bar, beds, and beds
7,7
Graeme S. Forretningsrejsende Australia, 12. september 2014
Top Hotel

Location and clean
9,7
very good as all times i have stayed there
Jm G. Rejsende alene Philippines, 8. september 2014
Great things about Harold's

Staff, value for money, guests can stay until morning without charge
Simply fabulous. My birthday was perfect
Al C. Gruppe Philippines, 6. september 2014
Clean and secure

Security cleanliness very friendly staff
9,3
It was magnificent. The staff are very nice.
Mark C. Par Australia, 3. september 2014
clean room,comfortable bed

good food,friendly staff and cleanliness
9,3
comfortable,friendly staff,fast check-in and check out,good food and etc......
Arnold M. Par United States of America, 1. september 2014
comfortable

accomodation, all staff worker are very nice and approachable, food are good
It was so nice very comportable to stay.
Abram G. Rejsende alene United States of America, 1. september 2014
I will stay again!

Space, glass wall bathroom, staff
Wonderful!

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Harolds Hotel CebuHarolds Hotel Cebu - Hotellet udefraHarolds Hotel Cebu - LobbyHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - Hotellet indefraHarolds Hotel Cebu - Altan/TerrasseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - GæsteværelseHarolds Hotel Cebu - BadeværelseHarolds Hotel Cebu - RestaurantHarolds Hotel Cebu - RestaurantHarolds Hotel Cebu - RestaurantHarolds Hotel Cebu - RestaurantHarolds Hotel Cebu - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu - Pub/LoungeHarolds Hotel Cebu - RestaurantHarolds Hotel Cebu - DansesalHarolds Hotel Cebu - DansesalHarolds Hotel Cebu - DansesalHarolds Hotel Cebu - DansesalHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - MøderumHarolds Hotel Cebu - Business CenterHarolds Hotel Cebu - Fitnessrum

AS-AGWEB-3A05