Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay Lufthavnsområde, Manila, Filippinerne (Se kort)

Book nu!

Heritage Hotel Manila - Hotellet udefra Heritage Hotel Manila - Swimmingpool Heritage Hotel Manila - Swimmingpool Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Dansesal Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Golfbane Heritage Hotel Manila - Luksuslounge Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse
Heritage Hotel Manila - Reception Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite
Område: Pasay Lufthavnsområde Antal værelser: 450

Alle anmeldelser (6369)
Sorter efter:
Carsten L. Par Denmark, 1. februar 2015
Godt hotel.

Gode og rene værelser. Rigtig god betjening og venligt personale.
8,3
Rigtigt godt ophold.
Troels D. Rejsende alene Denmark, 26. august 2014
Old

Mad personalet
Michael W. Par Denmark, 17. maj 2014
Tæt på lufthavn og shopping

Komfort, indtjekning, lufthavsservice.
6,7
Vi fik en yderst behaglig modtagelse. Værelset var stort og rent. Internetforbindelsen var ikke super hurtig, men acceptabel. Vi oplevede at afløbet i badet var stoppet til og jeg bad dem om at udbedre fejlen, mens vi var væk fra værelset. Da jeg tog det næste bad fandt jeg ud af at de ikke havde renset afløbet. Der var en stor buffet i restauranten men vi oplevede at kun nogle af grøntsagerne var friske. God rødvin. Vi har prøvet flere værelsestyper på dette hotel og der kan forekomme en del støj fra den nærliggende vej. Hotellet er ellers et dejligt hotel med gode senge og renlige værelser. Vi vælger altid at benytte dette hotel, da det er placeret praktisk, med korte afstande til lufthavnen (30 min) og Mall of Asia (10 min). Hotellet har privat shuttle til lufthavnen for ca. 900 peso. Der er gratis shuttle til Mall of Asia.
Rasmus S. Familie med små børn Denmark, 20. september 2013
Super hotel tæt på lufthavn og Mall of Asia.

Lokation, morgenmad, shopping.
8,7
Godt hotel med super morgenmadsbuffet, lækre rum, samt pool, gym og hurtigt internet.
Flemming P. Rejsende alene Denmark, 9. september 2012
Godt hotel god beliggenhed

God betjening
Tæt på lufthavn, har været her før og vil bruge hotellet igen, kun utilfreds med swimmingpool meget nedslidt , og omgivelser snavset
Flemming P. Rejsende alene Denmark, 7. september 2012
Dejligt hotel god beliggenhed men støj fra vejen

God morgenmad
Dejligt hotel men slidt, ligger centralt pes i taxa så er man i centrum eller storcentrers , jeg vil benytte hotellet igen
Kurt L. Par Denmark, 4. januar 2010
god oplevelse

venlig betjening tæt på Asian Mall Gode lyse værelser - pool - tæt på lufthavn
Hotellet giver et bedre indtryk end man forventer. Utrolig venlig og hjælpsom personale og betjeningen er hurtig, venlig og effektiv. hotellet virker nyrenoveret og værelserne dejlige store og lyse, ligesom udstyret på værelserne er i top. tv, strygejern, minibar, skabsplads osv plus stole og arbejdsplads er der. Shuttle bus service til Asian Mall er et plus og er man til spil osv. er casiono tæt på - og er man til afslapning er pool området et dejligt sted at gøre dette.
Tip om Shopping: dejlig tæt på Asian Mall hvor der er mange mærkevarerbutikker med atraktive priser. Biograf, spisesteder osv.
Janice A. Par Philippines, 24. august 2015
Staycation

Location.. Food... Location
6,7
A "so" "so" hotel.. Kuya in the Pool Area is very nice and accommodating as compared to the girl in the reception area.. Not so helpful.. We've enjoyed our stay though :)
Cleotilde D. Par Philippines, 23. august 2015
A worth staying value for money hotel

Great Hotel with clean swimming pool, delicious buffet breakfast, central location
Great and comfortable... i'll surely go back...
Joe P. Familie med små børn Philippines, 22. august 2015
best hotel during our stay in manila

spacious
great!

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Heritage Hotel ManilaHeritage Hotel Manila - Hotellet udefraHeritage Hotel Manila - SwimmingpoolHeritage Hotel Manila - SwimmingpoolHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - DansesalHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GolfbaneHeritage Hotel Manila - LuksusloungeHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - ReceptionHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - Suite

Kundeanmeldelser - Heritage Hotel, Manila

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B04