eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Heritage Hotel

Roxas Boulevard corner EDSA, Pasay City, Pasay Lufthavnsområde, Manila, Filippinerne (Se kort)

Book nu!

Heritage Hotel Manila - Hotellet udefra Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Lobby Heritage Hotel Manila - Reception Heritage Hotel Manila - Pub/Lounge Heritage Hotel Manila - Buffet Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Swimmingpool Heritage Hotel Manila - Luksuslounge Heritage Hotel Manila - Dansesal Heritage Hotel Manila - Dansesal Heritage Hotel Manila - Dansesal Heritage Hotel Manila - Udsigt Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse
Heritage Hotel Manila - Gæsteværelse Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Suite Heritage Hotel Manila - Luksuslounge Heritage Hotel Manila - Luksuslounge Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Restaurant Heritage Hotel Manila - Swimmingpool Heritage Hotel Manila - Fitnessrum Heritage Hotel Manila - Fitnessrum Heritage Hotel Manila - Fitnessrum
Område: Pasay Lufthavnsområde Antal værelser: 450

7,0
Alle anmeldelser (5348)
Sorter efter:
Michael W. Par Denmark, 17. maj 2014
Tæt på lufthavn og shopping

Komfort, indtjekning, lufthavsservice.
6,7
Vi fik en yderst behaglig modtagelse. Værelset var stort og rent. Internetforbindelsen var ikke super hurtig, men acceptabel. Vi oplevede at afløbet i badet var stoppet til og jeg bad dem om at udbedre fejlen, mens vi var væk fra værelset. Da jeg tog det næste bad fandt jeg ud af at de ikke havde renset afløbet. Der var en stor buffet i restauranten men vi oplevede at kun nogle af grøntsagerne var friske. God rødvin. Vi har prøvet flere værelsestyper på dette hotel og der kan forekomme en del støj fra den nærliggende vej. Hotellet er ellers et dejligt hotel med gode senge og renlige værelser. Vi vælger altid at benytte dette hotel, da det er placeret praktisk, med korte afstande til lufthavnen (30 min) og Mall of Asia (10 min). Hotellet har privat shuttle til lufthavnen for ca. 900 peso. Der er gratis shuttle til Mall of Asia.
Rasmus S. Familie med små børn Denmark, 20. september 2013
Super hotel tæt på lufthavn og Mall of Asia.

Lokation, morgenmad, shopping.
8,7
Godt hotel med super morgenmadsbuffet, lækre rum, samt pool, gym og hurtigt internet.
Flemming P. Rejsende alene Denmark, 9. september 2012
Godt hotel god beliggenhed

God betjening
Tæt på lufthavn, har været her før og vil bruge hotellet igen, kun utilfreds med swimmingpool meget nedslidt , og omgivelser snavset
Flemming P. Rejsende alene Denmark, 7. september 2012
Dejligt hotel god beliggenhed men støj fra vejen

God morgenmad
Dejligt hotel men slidt, ligger centralt pes i taxa så er man i centrum eller storcentrers , jeg vil benytte hotellet igen
Kurt L. Par Denmark, 4. januar 2010
god oplevelse

venlig betjening tæt på Asian Mall Gode lyse værelser - pool - tæt på lufthavn
Hotellet giver et bedre indtryk end man forventer. Utrolig venlig og hjælpsom personale og betjeningen er hurtig, venlig og effektiv. hotellet virker nyrenoveret og værelserne dejlige store og lyse, ligesom udstyret på værelserne er i top. tv, strygejern, minibar, skabsplads osv plus stole og arbejdsplads er der. Shuttle bus service til Asian Mall er et plus og er man til spil osv. er casiono tæt på - og er man til afslapning er pool området et dejligt sted at gøre dette.
Tip om Shopping: dejlig tæt på Asian Mall hvor der er mange mærkevarerbutikker med atraktive priser. Biograf, spisesteder osv.
Billy T. Rejsende alene United States of America, 26. august 2014
GOOD HOTEL

STAFF IS EXCELLENT
8,7
GREAT
Godefridus H. Familie med små børn Netherlands, 25. august 2014
Good hotel not to expensive

swimming pool close to moa staff
3,3
Good
Kenneth M. Par Canada, 25. august 2014
Great Stay

Location, food, service.
As always the hotel staff are giving us great service. The food great and the service is the best,
Soh P. Forretningsrejsende Singapore, 21. august 2014
Value for money during promotion period

Near airport, shopping mall and restaurant
6,7
I used to stay at this hotel since years ago. Everything are good except the rooms are a little too old (need renovation). It good location to move around where food, Pub, shopping mall are nearby. This it rip is the best ever I stay here at the price I had paid which include breakfast and free Wifi.
Hussain M. Forretningsrejsende Malaysia, 19. august 2014
SIMPLY NICE

FREE SHUTTLE TO MALL OF ASIA,SHOPPING,VALUE FOR MONEY
5,7
SIMPLY NICE

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Heritage Hotel ManilaHeritage Hotel Manila - Hotellet udefraHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - ReceptionHeritage Hotel Manila - Pub/LoungeHeritage Hotel Manila - BuffetHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - SwimmingpoolHeritage Hotel Manila - LuksusloungeHeritage Hotel Manila - DansesalHeritage Hotel Manila - DansesalHeritage Hotel Manila - DansesalHeritage Hotel Manila - UdsigtHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - LuksusloungeHeritage Hotel Manila - LuksusloungeHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - SwimmingpoolHeritage Hotel Manila - FitnessrumHeritage Hotel Manila - FitnessrumHeritage Hotel Manila - FitnessrumHeritage Hotel Manila - OmgivelserHeritage Hotel Manila - OmgivelserHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - DansesalHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - RestaurantHeritage Hotel Manila - GolfbaneHeritage Hotel Manila - LuksusloungeHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - LobbyHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - GæsteværelseHeritage Hotel Manila - ReceptionHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - SuiteHeritage Hotel Manila - Suite

AS-AGWEB-3B01