Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Holiday Spa Hotel

Gov. M. Cuenco Avenue, Banilad, Lahug, Cebu City, Filippinerne 6000 (Se kort)

Book nu!

Holiday Spa Hotel Cebu City - Swimmingpool Holiday Spa Hotel Cebu City - Kaffebar/Café Holiday Spa Hotel Cebu City - Have Holiday Spa Hotel Cebu City - Swimmingpool Holiday Spa Hotel Cebu City - Hotellet udefra Holiday Spa Hotel Cebu City - Fitnessrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Fitnessrum Holiday Spa Hotel Cebu City - Spa Holiday Spa Hotel Cebu City - Butikker
Område: Lahug Antal værelser: 52

6,1
Alle anmeldelser (1448)
Sorter efter:
Line K. Par Denmark, 8. december 2012
Skønt hotel med god service og søde ansatte.

Dejligt stort værelse, med en skøn stor ren pool. Maden er god, og folk er rigtige venlige. Hotellet ligger godt hvis man gerne vil til centrum, ayala eller SM.
9,7
Hver gang jeg er på filippinerne, bor jeg altid på Holiday spa. Det er det hotel jeg opnår mest nydelse for pengene ved! Kan klart anbefales. Eneste minus, mange europærere med unge filippinske piger..
Kim G. Familie med små børn Denmark, 19. april 2012
God belikkenhed
6,7
Hotellet virker fint når man bestiller. Det viser sig dog at man skal betale for at have internet på værelset. Det fremgår ikke nogen steder på under bestillingen. Der er kun det samme morgen mad. Man kan ikke få andet end det stillet frem.
Conni A. Familie med ældre børn Denmark, 12. april 2012
Dejligt hotel og god betjening

Hyggeligt og rent hotel med venligt og smilende betjening
8,7
Vi har boet på hotellet i 9 dage, hvor vi har nydt både god betjening, sol og pool. Udmærket fitness center hører til hotellet. Hotellet ligger lidt tilbage fra trafikkeret vej og det gør at der er dejligt og roligt omkring hotellet. En ting vi manglede var et lille køleskab på værelset.
Inger A. Par Denmark, 10. november 2011
god hotel , venlig og hjælpsom personale

Ligger central, Super gode trænings/ fitnes muligheder
8,7
vi har overnattet ialt 9 dage og været meget tilfreds, meget venlig og hjælpsom personale.
Caroline I. Familie med små børn Philippines, 30. august 2015
Noisy

Location, value, spacious
Bathrooms were not that great! Needs to be cleaned. Noisy due to the club beside.
Robin P. Familie med små børn United Kingdom, 28. august 2015
Great Place to stay

swimming pool, big rooms, clean
8,3
Very good yet again, one of best value in Cebu
Hernan C. Rejsende alene Argentina, 22. august 2015
Nice hotel but little expensive

staff friendliness
6,3
Ok hotel to stay a couple of nights. No wifi during my whole stay (a week) on the rooms, only in the lobby.
Robin P. Par United Kingdom, 22. august 2015
Good hotel again

swimming pool, big rooms, clean
Xavier M. Par Spain, 15. august 2015
Very good hotel. Far from all

Cleanliness, staff, comfort.
7,3
Very good hotel with perfect conditions. It's a shame the location, far from the city and any mall: you have to took a taxi/jeepney for everything. Restaurant poor
Phillip R. Par Australia, 7. august 2015
nice quite place big beds big rooms

swimming pool , gym, food and drinks at a good price
7,7
i enjoyed my stay only thing was no fridge i wouid pay a little extra for the fridge

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Holiday Spa Hotel Cebu CityHoliday Spa Hotel Cebu City - SwimmingpoolHoliday Spa Hotel Cebu City - Kaffebar/CaféHoliday Spa Hotel Cebu City - HaveHoliday Spa Hotel Cebu City - SwimmingpoolHoliday Spa Hotel Cebu City - Hotellet udefraHoliday Spa Hotel Cebu City - FitnessrumHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - FitnessrumHoliday Spa Hotel Cebu City - SpaHoliday Spa Hotel Cebu City - Butikker

AS-AGWEB-3B06