Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Hotel S8

Pernille P. Gruppe Denmark, 2. januar 2014
Lille værelse

Belligenhed, pool, rent
6,7
Da vi kom til hotel S8 havde de ikke det værelse vi havde reserveret klar. Vi blev dog indlogeret i et "familieværelse" i stedet, hvorefter vi dagen efter blev rykket til det deluxe værelse vi havde reserveret uger i forvejen. Begge værelserne var meget små og lugten på badeværelset var ikke behagelig. Vi havde lang tid i forvejen ringet og bedt om en ekstra opredning på værelset og fået at vide at det ikke var noget problem. Det var dog alligevel et problem da vi nåede frem, hvor receptionisten ikke troede på vi havde ringet, før vi viste vores opkaldslog. Vi endte med at sove 3 i en dobbeltseng, men alligevel forsøgte receptionisten at opkræve ekstra for værelset. Udover størrelsen på værelset og lugten på badeværelset var værelset fint. der var pænt og rent og det samme var hotellets pool. Belligenheden er perfekt for folk der gerne vil nye Kutas natteliv!
Ng W. Rejsende alene Malaysia, 3. januar 2016

Ian C. Par Australia, 30. september 2015
stayed here before

Location, facilities & staff
7,7
We have stayed here before @ we were more than happy to stay here again . Staff were great
Ian C. Par Australia, 23. september 2015
Pleasant stay with great locale

Locale is great @ the staff are friendly
Second time staying here & I will certainly be back again
Ian C. Par Australia, 15. september 2015
Great location to most things. Staff are ftiendly

....
Will definately stay here again
James R. Rejsende alene Australia, 14. august 2015
Great location, full of bed bugs

Location, price, staff
5,3
I will not stay at this hotel again. Friendly staff, great location, good price, but in one week 2 horrible bouts of bed bugs and very noisy. Construction next door and tiled floors that reverberated every internal noise.
Chou K. Rejsende alene Taiwan, 10. maj 2015
Overall, not bad

Price is acceptable and the location is not bad.
4,7
Wendy N. Rejsende alene Australia, 19. april 2015
too cheap to go

never had breakfast on paper plate
Impossible for taxi to find. First floor room is so close to reception. Massage parlour tried to shorten my massage to 1.15hrs when i paid for 1.5hours. Theres a differentent clock in massage reception to massage room. Bring a mobile for time keeping. Breakfast was served on paper plate.
1 af 1 anmeldelse
Hotel S8 BaliHotel S8 Bali - SwimmingpoolHotel S8 Bali - Hotellet udefraHotel S8 Bali - SwimmingpoolHotel S8 Bali - FaciliteterHotel S8 Bali - GæsteværelseHotel S8 Bali - GæsteværelseHotel S8 Bali - Hotellet indefraHotel S8 Bali - SwimmingpoolHotel S8 Bali - Altan/TerrasseHotel S8 Bali - SpaHotel S8 Bali - Spa

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B02