Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Junior Guesthouse

21 Soi 1 Rachapakinai Rd. A.Muang, Gamle By, Chiang Mai, Thailand 50200 (Se kort)

Book nu!

Junior Guesthouse Chiang Mai - Badeværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - Business Center Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra
Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra Junior Guesthouse Chiang Mai - Restaurant Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Gæsteværelse Junior Guesthouse Chiang Mai - Badeværelse
Beliggenhed: Gamle By Antal værelser: 18

Stephan P. Par Denmark, 16. marts 2013
Dejligt og simpelt

Personalet, beliggendehed og værelset
7,7
Det er et eget venligt personale, som hjælper dig med ture og komme rundt i byen. Det ligger i et roligt område, og tæt på templer. Vi var meget tilfredse med vores ophold, vi tog også ekstra overnatninger
Emma L. Par Denmark, 4. marts 2013
Super gode dage! Søde folk og god beliggenhed.

Beliggenheden, super venligt personale, hotellets restaurant
8,7
Vi havde nogle rigtige gode dage ved Junior Guest House. Vi havde først booket 1 nat, for lige at se stedet an, og endte med at bo der i 9 dage. Værelserne var gode store, med wifi, fjernsyn og okay senge. Vi så enkelte kakerlakker men ellers var der pænt og rent. Personalet var rigtig søde og venlige. De var behjælpelige med alt og gjorde virkelig så man følte sig hjemme. De bookede blandt andet en trekkingtur til os, hvilket forløb uden problemer. Desuden var restauranten over alt forventning - både med hensyn til pris, service og kvalitet. Vi vil klart anbefale at bo hos Junior Guest House.
Diana S. Par Denmark, 21. august 2012
hjælpsomme, smilende og rare mennesker

god placering. pick up service fra lufthavnen
Intet at beklage. det hyggeligste hotel/guestjouse med gode rummelige værelser og varmt vand på badeværelset. de hjalp os med at booke aktiviteer og joker en del. samtidig kommer de med gode råd og får en til at føle sig hjemme. helt klart mere end pengende værd!
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Tag på sunday night market!
Christian L. Par Denmark, 10. maj 2012
Super guesthouse med sødt personale

Rent stort værelse
7,7
Guesthouset ligger ikke lige klods op af byens natbazar, men personalet er rigtig hjælpsomme og der er solstole og jacuzzi på taget
Tuncer D. Par Denmark, 30. marts 2012
Dejligt personale som ved hvad de snakker om

Hyggeligt at helt klart et sted jeg kunne komme igen
9,3
startede med at booke 2 naetter men de blev forlaenget med 8 naetter mere. Stedet er ok, lidt langt fra centrum, men man kan sagtens gaa ellers saa lej en motorbike. Men ikke langt fra mad. ligger mellem nord og vest port. Personalet er meget hjaelpsom. De har tidligere arbejdet som guider, saa de ved virkelig hvad de snakker om. Det bedste er at de ikke forsoger paa at saelge dig oplevelser som ikke er vaerd at bruge penge. Det synes jeg betyder rigtig meget. Hvis du overvejer at blive i laengere tid en forventet, saa giv dem besked hurtigst muligt. du kan nemt risikere at der ikke er flere ledige vaerelser. Billederne snyder lidt. Hoteller er faktisk paenere end det ser ud til paa billederne her paa agoda.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Der er saa meget at lave i Chiang Mai. 10 dage var ikke nok for mig. Tror jeg kunne have vaeret der i hele de 4 uger jeg var i Thailand. Det jeg mest anbefaler er elefant traening. Det er lidt dyrt, men pengene gaar faktisk til elefanterne, for de spiser ufattelig meget. Det har vaeret en af de bedste oplevelser i mit liv og det forandrer virkelig meget inde i en. Nyd massagen i Chiang Mai, for det er nok en af de billigste steder.
Joanna L. Rejsende alene United Kingdom, 5. april 2014
Great family run business

Staff, location, food
This is a budget hotel but the staff really make the stay a great one here, felt right at home in this quiet relaxed area. Short walk to the markets and centre of town. Great food at this hotel and overall good value for money.
Ben S. Rejsende alene United Kingdom, 24. marts 2014
Awesome!!!

The Staff! The Rooms! Jeff's home brewed whisky!
9,7
I never usually write reviews, but felt the need to make an exception for this place! I really can't fault it. The staff - mainly, Tata and Jeff - are two of the nicest hosts that I have met in my whole time travelling! They speak English fluently, which is always helpful, and will go well out there way to help you out. If your lucky, you may even get to try Jeff's home brewed whiskey! I would recommend this place to anyone and will be going back myself, should I ever return to Chiang Mai!
Kalia F. Par United States of America, 17. marts 2014
Best staff ever!

Friendly and helpful staff, clean room, good location
The staff at Junior are the nicest and most helpful I have ever met while travelling. They were very friendly and gave us many good tips for things to do and places to eat in the city, and they were never ever pushy. The room was comfortable, spacious and clean. Junior guesthouse staff made our stay in Chiangmai great!
Mei C. Rejsende alene Malaysia, 16. marts 2014
You paid what you get

staff, price, location
7,3
Cheap price + friendly staffs, wifi a bit slow and all equipment a bit old too.
Mei C. Rejsende alene Malaysia, 13. marts 2014
u paid what you get.. friendly staff

staff, price, location
7,3
Overall still okay..guest house staff very helpful to recommend some attractive place for us to go.. The equipment facilities a bit old but still value for money..

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Junior Guesthouse Chiang MaiJunior Guesthouse Chiang Mai - BadeværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - Business CenterJunior Guesthouse Chiang Mai - Business CenterJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - RestaurantJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - GæsteværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - BadeværelseJunior Guesthouse Chiang Mai - RestaurantJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet indefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet indefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hot tubJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefraJunior Guesthouse Chiang Mai - Hotellet udefra

AS-AGWEB-3C02