Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

Otto-Braun-Strasse 90, Friedrichshain, Berlin, Tyskland 10249 (Se kort)

Book nu!

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Restaurant Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Fitnessrum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Omgivelser Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Lobby Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative Faciliteter Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Reception Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Fitnessrum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefra
Område: Friedrichshain Antal værelser: 346

7,4
Alle anmeldelser (145)
Sorter efter:
Zaza M. Par Denmark, 10. maj 2015
Dejligt godt beliggende hotel.

Beliggenheden, morgenmadsbuffeten og værelset.
Vi overnattede 3 nætter på hotellet og var virkeligt tilfredse. Vi havde bestilt et stort deluxerum med en stor seng. Værelset var rigtigt fint indrettet og sengen var dejlig. Det eneste minus var at der er åbent badeværelse, så man kigger fra sengen lige ud i badet - lidt irriterende hvis man vil bade i fred eller den anden vil sove videre. Meget servicemindet personale og som er klar til at hjælpe med nærmest alt. Man kan få ekstra sengetøj mv. Meget dejlig morgenmadsbuffet som vi havde bestilt med i tilbuddet - ellers er den vist ret dyr. Hotellet ligger dejligt centralt og tæt på Alexander Plads med Tram M4 (sporvogn) lige uden for døren. Et minus var vores værelses placering på 1. sal idet vi vendte ud mod en parkeringsplads hvor der blev læsset varer med lastbil meget tidligt om morgenen, som vi blev vækket af. Vi kan dog klart anbefale dette hotel og har selv tænkt os at vende tilbage igen når vi næste gang skal til Berlin.
Anette W. Rejsende alene Denmark, 1. maj 2015
Behageligt

beliggenhed komfort sengene
totalt velfungerende
Inge F. Par Denmark, 26. marts 2015
Dårlig indemiljø

Rent, morgenmaden og service
5,7
Hotellet reklamerer med allergi puder mm. Men væg til væg tæpperne, dårlig ventilation og kunststoffer, gav statisk elektricitet med hovedpine og svedeture til følge. Vi måtte lufte ud på værelset, starte aircondition , men når vi skulle passere kooridoreren blev vi dårlig tilpas af varmen og deraf følgende dårlig lugt.
Fuat T. Forretningsrejsende Denmark, 11. januar 2015

8,3
Jorgen E. Par Denmark, 16. september 2013
Godt hotel - centralt beliggende

Central beliggenhed, god morgenmad, godt værelse
8,7
Opholdet levede helt op til vores forventninger, og kan varmt anbefales andre, som ønsker et hotel med fokus på god service, renlighed og sans for detaljerne. I den kritiske afdeling er kun små ting som bedre brød, som dog sagtens kunne spises og bedre startinfo om hotellets faciliteter, herunder info om internetmulighederne samt fitnesscentret på syvende etage - men som sagt småting..
Terese M. Par Denmark, 27. august 2013
stille og afslappende

ro, rent og god mad
det var rigtigt dejligt, venlig personale, lydtætte vinduer og rengøring af sit værelse når det passede en.
Annette L. Rejsende alene Denmark, 6. august 2013
En dejlig oplevelse

God service - rent - venligt personale
9,3
Pænt og rent, god service, Fuldt tilfredsstillende. .......................................................................
Martin M. Familie med ældre børn Denmark, 3. august 2013
Fint hotel med venligt personale

Design, rent, flot
Opholdet var af positiv karakter. Havde to værelser, da vores to børn (12 og 15) var med. Værelserne var små, men rene og flot design. Vi havde specielt god brug af A/C, da Berlin var ramt af hedebølge. Drengene havde stor fornøjelse af motionsrummet, der var sparsomt udstyret, men der var hvad der var brug for. Til gengæld er der bestemt ikke ros for hotellets pc'ere og internet, som er under al kritik. Simpelthen elendigt!!!! Skal betale for internet, hvis du ønskede at bruge egne smartphones eller iPad. Hastigheden på de pc'erer, der var stillet frit til rådighed var ringe. Ikke godt nok på et hotel af deres niveau
Ann-Christina L. Par Denmark, 5. juli 2013
Ganske OK

beliggenhed, renlighed og pænt indrettet
Vi havde betalt på forhånd via en internet booking, men da vi ankom var der ikke plads til os den første nat af 3! Det var selvfølgelig først ritig irriterende, men de gjorde meget for at gøre det behageligt for os. De bookede os ind på Park Inn lige i nærheden og sendte os derned i en taxa. Det lå endnu tættere på Alexanderplatz, og var super lækkert. Vi fik et kanont lækkert hjørneværelse på 32. etage med fantastisk udsigt. Dette hotel var bedre, så vi havde slet ikke lyst til at komme tilbage. Men Leonardo var ganske fint. Dog forstår jeg ikke, da vi havde valgt hotellet ud fra beliggenhed og den skønne gård på billederne med terasse med loungemøbler, at de ikke sørger for at have hynder og puder i møblerne, så de ser indbydende ud. Dette resulterede i at ingen brugte det!
Pernille N. Familie med ældre børn Denmark, 4. juli 2013
Dejligt afslappende

personale, morgenmaden, renligheden
Dejligt ophold. Kunne måske godt have brugt fri internet...

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz BerlinLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - OmgivelserLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LobbyLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative FaciliteterLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - ReceptionLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefra

AM-AGWEB-4E06