Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

Otto-Braun-Strasse 90, Friedrichshain, Berlin, Tyskland 10249 (Se kort)

Book nu!

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Reception Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/Lounge Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Gæsteværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Badeværelse Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Restaurant Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Restaurant Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Buffet Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Kaffebar/Café
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Buffet Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Buffet Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Fitnessrum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Fitnessrum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Fitnessrum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefra Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative Faciliteter Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Luksuslounge Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Luksuslounge Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Luksuslounge Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Møderum
Område: Friedrichshain Antal værelser: 346

7,5
Alle anmeldelser (289)
Sorter efter:
Klaus M. Familie med ældre børn Denmark, 23. august 2015
Har kun ros at fortælle om hotellet.

Rent,Super værelser,God service.
9,3
Godt
Flemming J. Par Denmark, 11. august 2015
Udemærket hotel lidt væk fra centrum

Pris, godt indrettet værelse og bad, køleskab og aircondition
7,7
Valgte Leonardo via Agoda, da vi ønskede at forlænge vores ophold i Berlin med en ekstra dag - og da vores hotel indtil da, ønskede ca. 50 euro ekstra oven i den pris vi havde betalt indtil da, så var det nemt at flytte ca. 3km længere væk fra Gendarmenmarkt, tæt på tv-tårnet ved Alexanderplatz, til kun 416kr for en nat. Indtjekningen var utroligt irriterende, idet den unge receptionist insisterende på, at hun gerne ville have/se en voucher fra Agoda, på trods af at jeg havde en bekræftelsesmail fra Agoda + at jeg kunne fremvise trækket fra mit kreditkort. Jeg blev ved med at fortælle, at booking af et værelse via en app på ens smartphone, ikke genererer andet end en bekræftelse via mail og at det jo ikke kan lade sig gøre, uden at hotellet har bekræftet bookingen overfor Agoda. Efter en del diskussion frem og tilbage fik jeg mit nøglekort, vel og mærke uden at fremvise en voucher(meget mærkelig oplevelse - første gang som kunde igennem Agoda). Ligeledes oplyste den unge dame, at valgte jeg ikke at booke morgenmad dagen før, men ventede til næste morgen, så ville morgenmaden koste 5 euro ekstra!!???(synes godt nok det er frækt at drive en sådan prispolitik overfor gæster, der måske ikke ved om de vil spise morgenmad før de tjekker ud af et hotel efter én nat) Nå, men den unge dame er jo bare ansat til at viderebringe hotellets forretningsregler, så der ryger helt sikkert en mail til hotellets ledelse om min oplevelse af ovenstående. Værelset var rigtig lækkert, ikke stort, men med det skal skal være; aircondition, køleskab, lækkert badeværelse med lidt lækker sæbe, lotion etc.(dog havde jeg bestilt et værelse med dobbeltseng og fik et med to enkeltsenge skubbet sammen - irriterende, idet de som regel glider væk fra hinanden). En detalje som jeg synes var et stort plus, var et tilbud, at hvis man f.eks. havde glemt nogle toiletsager, f.eks. barberskum, hygiejnebind etc., så kunne man henvende sig i receptionen og få udleveret dette, gratis - flot service.
Camilla P. Gruppe Denmark, 5. august 2015
Klart en gentagelse

Renlighed, service, værelsesstandard
8,7
Perfekt. Det er anden gang i træk jeg benytter hotellet og det vil være mit valg næste gang lige så.
Asger E. Par Denmark, 3. august 2015
Mittelklassiges Hotel

Lage, Service, das Hotelbett
6,3
Gutes Hotel, aber leider haben wir nicht das Zimmerupgrade erhalten fuer das wir bezahlt und im Vorhinein gebucht hatten, sehr enttaescheund! Das Parken war ausserdem sehr teuer.
Alexander S. Par Denmark, 24. juli 2015
Godt hotelophold

Roomservice, faciliteterne og værelserne.
8,7
Det var et godt ophold. Vi havde lidt problemer ved checkin, hvor vi skulle vente en halv time, da værelset ikke var klar endnu, men receptionisten tilbød os gratis drinks i baren som undskyldning. Internettet var ikke helt godt og sprang af enkelte gange, så man var nærmest tvunget til at købe bedre internet på hotellet. Hele hotelværelset var delt op i to rum; et til seng, tv, håndvask, bad, skrivebord, minibar og det andet til et lille toilet. Her kunne de godt have haft inddraget badet og håndvasken i det andet rum. In overall, var det et godt hotel med mindre mangler. 3.5/5 får den fra min kæreste og jeg.
Paul T. Familie med små børn Denmark, 24. juli 2015
Dejligt hotel

God service, renligt & tjekket
7,3
Der var ingen problemer og værelset blev tjekket op hver dag.
Henrik P. Familie med ældre børn Denmark, 22. juli 2015
Godt hotel med central beliggenhed

store værelser, morgenbuffet, beliggenhed
Store rummelige værelser og virkelig god morgenbuffet. Kort gåafstand til Alexanderplatz.
Pil J. Par Denmark, 15. juli 2015
Super lækkert og komfortabelt ophold

Sengen! Karbadet! House keeping/renlighed :)
8,3
Vi fik god betjening fra start og gratis opgradering af værelse. Dejligt rummeligt værelse med dejlig stor seng og plads til at hænge ud/slappe af i sofaen. Også godt med et lille køleskab, så man selv kan købe lidt forfriskninger. Det var også lækkert at kunne tage et karbad! Renligheden er virkelig i top og alt var top ordnet, når vi kom hjem fra en tur rundt i byen. Det eneste minus er beliggenheden, som er central men ikke særlig hyggelig. Til gengæld er det hurtigt at komme til de hyggelige områder - Kastanienallee er ca. 25 min. gang fra hotellet. Der ligger også en helt ok asiatisk restaurant tæt på hotellet, som har fin mad til billige penge. Jeg anbefaler klart Leonardo Royal Hotel for komforten, men vælger nok en anden beliggenhed næste gang :)
Helle M. Par Denmark, 15. juli 2015
Super

Service, værelse og morgenmaden
9,3
Opholdet var i top. Eneste lille minus var betjeningen i baren.
Sara B. Par Denmark, 12. juli 2015
Lækkert hotel

Flotte værelse, god service og beliggenhed

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz BerlinLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - ReceptionLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/LoungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BadeværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Kaffebar/CaféLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative FaciliteterLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - OmgivelserLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Omgivelser

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A07