Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

Sortér efter:
Lis S. Gruppe Denmark, 3. december 2015
Superophold

Personalet, beliggenhed, morgenmad
Super jeg ville til enhver tid anbefale til min omgangskreds at et ophold er en dejlig, venlig imødekommende oplevelse. Kommer gerneihen 😄
Made H. Par Denmark, 25. november 2015
ingen varme på værelse iskoldt og intet blev gjort

morgenmaden er fantastisk tjenerne er venlige og arbejdsom
6,3
havde to værelser et til min mor og et til min kæreste og jeg, min mors værelse var iskoldt ved ankomsten og der blev intet gjort ved det i de to overnatninger vi var der. Batterierne til fjernbetjeningen til tv var der ikke noget strøm på. på badeværelset havde de glemt håndsæbe det fik jeg dog senere da jeg gjorte dem opmærksom på det. om aften kl 20(saunaen lukker kl 22) købte vi to poletter til 10 € til saunaen men da vi kom ind og havde betalt var saunaen ikke tændt og var iskold. da vi skulle hjem fortalte vi dem det hele igen men de beklagede bare og gav os regningen på parkering på 18 € i døgnet vi betalte men mener hvis dette er et fire stjernet hotel kunne de som minimum godt have sagt parkeringen gav de som plaster på såret men nej
Ole H. Par Denmark, 19. oktober 2015
Fint gotel
No
Tim S. Familie med små børn Denmark, 16. oktober 2015
Godt hotel når belastningen ikke er for stor.

Roligt område, mulighed for parkering, store værelser.
8,3
Generelt en rigtig god oplevelse. Dog faldt serviceniveauet både i receptionen og i restauranten når der var mange gæster. Der burde laves rygeområde, så alle rygerne ikke står lige foran indgangen. Men gode store værelser med top klasse rengøring.
Arne J. Familie med ældre børn Denmark, 14. oktober 2015
Pænt Hotel

Gode værelser, god morgenmad, fin belligenhed.
8,7
Det var godt ophold hvor alt fungerede fint.
Rasmus J. Gruppe Denmark, 21. september 2015
3,7
Britt J. Par Denmark, 13. september 2015
Smukt og komfortabelt hotel

Renlighed, Beliggenhed, Sengene
9,7
Venligt personale, hvor den ene kunne dansk (hive5). Lækre renlige værelser, med virkelig god seng og endnu bedre dyner og puder :) Baren var også god - lækre drinks og fin mad... Beliggenheden 1 km fra Alexanderplatz kan man ikke klage over, godt nok er der ikke metro tæt på, men vi klarede os fint. Vi lejede cykler på hotellet, kan klart anbefales :)
Rene U. Par Denmark, 13. september 2015
Lever op til forventningerne

Højt serviceniveau, god morgenmad, fin beliggenhed
9,3
Super hotel til prisen
Klaus M. Familie med ældre børn Denmark, 23. august 2015
Har kun ros at fortælle om hotellet.

Rent,Super værelser,God service.
9,3
Godt
Flemming J. Par Denmark, 11. august 2015
Udemærket hotel lidt væk fra centrum

Pris, godt indrettet værelse og bad, køleskab og aircondition
7,7
Valgte Leonardo via Agoda, da vi ønskede at forlænge vores ophold i Berlin med en ekstra dag - og da vores hotel indtil da, ønskede ca. 50 euro ekstra oven i den pris vi havde betalt indtil da, så var det nemt at flytte ca. 3km længere væk fra Gendarmenmarkt, tæt på tv-tårnet ved Alexanderplatz, til kun 416kr for en nat. Indtjekningen var utroligt irriterende, idet den unge receptionist insisterende på, at hun gerne ville have/se en voucher fra Agoda, på trods af at jeg havde en bekræftelsesmail fra Agoda + at jeg kunne fremvise trækket fra mit kreditkort. Jeg blev ved med at fortælle, at booking af et værelse via en app på ens smartphone, ikke genererer andet end en bekræftelse via mail og at det jo ikke kan lade sig gøre, uden at hotellet har bekræftet bookingen overfor Agoda. Efter en del diskussion frem og tilbage fik jeg mit nøglekort, vel og mærke uden at fremvise en voucher(meget mærkelig oplevelse - første gang som kunde igennem Agoda). Ligeledes oplyste den unge dame, at valgte jeg ikke at booke morgenmad dagen før, men ventede til næste morgen, så ville morgenmaden koste 5 euro ekstra!!???(synes godt nok det er frækt at drive en sådan prispolitik overfor gæster, der måske ikke ved om de vil spise morgenmad før de tjekker ud af et hotel efter én nat) Nå, men den unge dame er jo bare ansat til at viderebringe hotellets forretningsregler, så der ryger helt sikkert en mail til hotellets ledelse om min oplevelse af ovenstående. Værelset var rigtig lækkert, ikke stort, men med det skal skal være; aircondition, køleskab, lækkert badeværelse med lidt lækker sæbe, lotion etc.(dog havde jeg bestilt et værelse med dobbeltseng og fik et med to enkeltsenge skubbet sammen - irriterende, idet de som regel glider væk fra hinanden). En detalje som jeg synes var et stort plus, var et tilbud, at hvis man f.eks. havde glemt nogle toiletsager, f.eks. barberskum, hygiejnebind etc., så kunne man henvende sig i receptionen og få udleveret dette, gratis - flot service.
1 - 10 af 39 anmeldelser Næste side
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz BerlinLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - ReceptionLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/LoungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BadeværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Kaffebar/CaféLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative FaciliteterLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - OmgivelserLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Omgivelser

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C08