Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

Alle anmeldelser (489)
Sortér efter:
Else G. Gruppe Denmark, 23. april 2016
Else G.
God beliggenhed, fine værelser, god morgenmad, professionel og venlig betjening. Kan anbefales.
Kenneth S. Par Denmark, 5. april 2016
Mette
6,7
Super lækker hotel
Pia L. Gruppe Denmark, 4. april 2016
Dejligt hotel
5,3
Rolige omgivelser og stadig centralt.
Johan D. Par Denmark, 6. marts 2016
rigtig godt, tæt på mange ting

morgenmad, venligt personale og nærhed til transport
Særdeles godt
Lis S. Gruppe Denmark, 3. december 2015
Superophold

Personalet, beliggenhed, morgenmad
Super jeg ville til enhver tid anbefale til min omgangskreds at et ophold er en dejlig, venlig imødekommende oplevelse. Kommer gerneihen 😄
Made H. Par Denmark, 25. november 2015
ingen varme på værelse iskoldt og intet blev gjort

morgenmaden er fantastisk tjenerne er venlige og arbejdsom
6,3
havde to værelser et til min mor og et til min kæreste og jeg, min mors værelse var iskoldt ved ankomsten og der blev intet gjort ved det i de to overnatninger vi var der. Batterierne til fjernbetjeningen til tv var der ikke noget strøm på. på badeværelset havde de glemt håndsæbe det fik jeg dog senere da jeg gjorte dem opmærksom på det. om aften kl 20(saunaen lukker kl 22) købte vi to poletter til 10 € til saunaen men da vi kom ind og havde betalt var saunaen ikke tændt og var iskold. da vi skulle hjem fortalte vi dem det hele igen men de beklagede bare og gav os regningen på parkering på 18 € i døgnet vi betalte men mener hvis dette er et fire stjernet hotel kunne de som minimum godt have sagt parkeringen gav de som plaster på såret men nej
Ole H. Par Denmark, 19. oktober 2015
Fint gotel
7,7
No
Tim S. Familie med små børn Denmark, 16. oktober 2015
Godt hotel når belastningen ikke er for stor.

Roligt område, mulighed for parkering, store værelser.
8,3
Generelt en rigtig god oplevelse. Dog faldt serviceniveauet både i receptionen og i restauranten når der var mange gæster. Der burde laves rygeområde, så alle rygerne ikke står lige foran indgangen. Men gode store værelser med top klasse rengøring.
Arne J. Familie med ældre børn Denmark, 14. oktober 2015
Pænt Hotel

Gode værelser, god morgenmad, fin belligenhed.
8,7
Det var godt ophold hvor alt fungerede fint.
Rasmus J. Gruppe Denmark, 21. september 2015
3,7
1 - 10 af 44 anmeldelser Næste side
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz BerlinLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - ReceptionLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Pub/LoungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - GæsteværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BadeværelseLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - RestaurantLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Kaffebar/CaféLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - BuffetLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - FitnessrumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet indefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Rekreative FaciliteterLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - LuksusloungeLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - MøderumLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Hotellet udefraLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - OmgivelserLeonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz Berlin - Omgivelser

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C01