eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Manila Airport Hotel

99 PAL Drive Airplane Village Brgy Vitalez NAIA I Complex, Parañaque, Manila, Filippinerne 1705 (Se kort)

Book nu!

Manila Airport Hotel Manila - Kaffebar/Café Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Hotellet udefra Manila Airport Hotel Manila - Lobby Manila Airport Hotel Manila - Butikker Manila Airport Hotel Manila - Omgivelser Manila Airport Hotel Manila - Omgivelser Manila Airport Hotel Manila - Omgivelser Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse
Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Mad og drikke Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Hotellet udefra Manila Airport Hotel Manila - Restaurant Manila Airport Hotel Manila - Gæsteværelse Manila Airport Hotel Manila - Restaurant
Område: Parañaque Antal værelser: 50

Johnny P. Rejsende alene Denmark, 11. marts 2014
Overnatning tæt på lufthavnen

Lå kun 300 meter fra terminalen
Boye J. Par Denmark, 25. januar 2014
Lille værelse, støjende aircon. flink personnale

beliggenhed, gratis shuttel-bus, flink personale
5,3
boede der kun få timer, kan derfor ikke udtale mig yderligere. I Manila by er der ikke noget for mig overhovedet.
Per G. Rejsende alene Denmark, 21. januar 2014
Enkelt, praktisk og godt

Tæt på lufthavn og god behandling
7,7
Værelserne trænger nok snart til en renovering. (Bruser sad løst i vægen, maling skaller et par steder osv. Men ikke så det gjorde så meget. Der var meget pænt rent alle steder og personalt var meget smilende og imødekommende. Har allerede sent en anbefaling til et par venner der driver hotel/resort nord på. De kunne roligt anbefale Manila airport hotel til de af deres gæster der mangler 1 overnatning i Manila.
Angela B. Rejsende alene Philippines, 9. juni 2013
Det var ok men ikke særligt godt.

Det ligger tæt på lufthavn, 2-3 minutter gårtur. Behøver ikke at tage taxa.
6,7
Det ser gammel ud. Men det var rent nok. Min aircondition larmende meget har sovet dårligt. Sted er ok, men kan sikkert finde et bedre hotel og endnu billigere. Jeg tænker på, det koster meget fordi det ligger tæt på lufthavn men kvalitet er ikke god nok, desværre. Personale var hjælpsom.
Benny T. Par Denmark, 11. marts 2013
Bekvemt ophold sen tjek ud

Mulighed for sen tjek ud, godt værelse, butik og restaurent i nærheden
5,7
Behageligt ophold og venlig betjening samt gode udenomsfaciliteter
Klaus G. Par Denmark, 31. januar 2012
Brugt hotel taet paa lufthavnen

10 min koersel fra alle terminaler
5,3
vi valgte manila airport hotel i forbindelse med et mellemstop i manila. der var arrangeret gratis afhentning i lufthavenen, og da vi skulle flyve fra manila igen, blev vi igen gratis koert til lufthavnen. hotellet er meget brugt, og ikke i speciel god stand. der lugter muggent paa gangene, og vaerelserne er ikke til at prale af.
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Mall of Asia er den eneste sevaerdighed i Manila
Klaus G. Par Denmark, 20. januar 2012
Meget brugt hotel naer lufthavnen.

Taet paa lufthavnen.
3,7
Vi boede her i forbindelse med en transit rejse. Hotellet ligger taet paa lufthavnen (5-10 min). Hotellet er meget brugt, og i daarlig stand. Der lugter muggent i gangene.
Rudolf W. Par Netherlands, 19. august 2014
1give wrong villa then in other cr dint flush
3,3
Very bad 1give us a room fore disabeld persons then give us a other room cr was not flushing no free internet the charce us fore cleaning sheets because was some blood on i go there all the time not anny more dirty outside by villa no water in pool fore the money i paid was all poor never again
Daisy B. Rejsende alene Philippines, 15. august 2014
Worth the price!

Location was close to the city, perfect for sightseeing. Overall cleanliness of the hotel was pretty good for a busy city. Local dishes were a nice change from the ones I used to eat.
7,7
Elvie H. Rejsende alene Philippines, 12. august 2014
flight connection in manilla

Location, airport transfer, friendly staff.
8,3
Always convenient when connecting flights in Manilla, airport transfer on arrival and departure very convenient even at late or early hours, very friendly staff, location very Noisy counterpart of such proximity to airport, area near hotel not very friendly for solo women.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Manila Airport Hotel ManilaManila Airport Hotel Manila - Kaffebar/CaféManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - Hotellet udefraManila Airport Hotel Manila - LobbyManila Airport Hotel Manila - ButikkerManila Airport Hotel Manila - OmgivelserManila Airport Hotel Manila - OmgivelserManila Airport Hotel Manila - OmgivelserManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - Mad og drikkeManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - Hotellet udefraManila Airport Hotel Manila - RestaurantManila Airport Hotel Manila - GæsteværelseManila Airport Hotel Manila - Restaurant

Kundeanmeldelser - Manila Airport Hotel, Manila

AS-AGWEB-3A06