Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Luksuslounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikke
Område: Mongkok Antal værelser: 487

6,8
Alle anmeldelser (2441)
Sorter efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Keen H. Par Singapore, 23. august 2015
Always stay here every time we visit HK

Location Clean and shuttle bus service
7,3
Location is near to favorite area. Lots of food and shopping. Clean and shuttle bus service.
Gary L. Par Australia, 16. august 2015
Good hotel & location. Rooftop pool a bonus

Pool,staff & the location
Pleasant.
Sue A. Rejsende alene Singapore, 11. august 2015
short stay

clean n tidy. convenient to go airport
6,7
Good stay at the hotel.
Edward R. Familie med små børn Australia, 10. august 2015
Far always from shop and mRT

Not really best about this hotel, but
5,3
Esther L. Familie med ældre børn Singapore, 10. august 2015
always staying at this hotel

cleaniness, staff performance, value for money
7,7
stay wad good. easy to access. many times staying at this hotel.
Esther L. Familie med små børn Singapore, 10. august 2015
always staying here

cleaniness, staff performance, valur for money
staying here many times. it was good overall
Shyu F. Par Malaysia, 10. august 2015
Metropark Hotel

Free shuttle bus service, Friendly staff, Few minutes walks away from the busy town
8,7
Joann M. Familie med små børn Philippines, 5. august 2015
Relaxing!

Staff, welcome fruits, shuttle service
Great!

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LuksusloungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikkeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærhedenMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C07