Min konto (log ind)

Indtast dine datoer for at tjekke ledighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Reception Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Pub/Lounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Buffet Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Kaffebar/Café Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Suite Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Butikker Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet indefra Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum
Beliggenhed: Mongkok Antal værelser: 487

Mad/spisning
6,8
Alle anmeldelser (1887)
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Samantha F. Par United States of America, 17. april 2014
great

attentive staffs, cleanliness, prompt service
8,7
Good
Hooi S. Forretningsrejsende Malaysia, 13. april 2014
Nice and comfortable to stay

Convenient, comfort & safe
Overall no complain and satisfy
Tiwari U. Forretningsrejsende India, 10. april 2014
quite good

rate, service and location
reasonable hotel rate but not able to made any changes once you booked.
Huiling S. Forretningsrejsende China, 8. april 2014
Good Service

service ,location and food
7,3
My boss stay there for an business trip amd their stay was great .
Cherly C. Par Malaysia, 7. april 2014
Location is good but hotel very old style

Hotel centrally located + more for shopping + easy to public transport
Photo of wedsite is totally different when the time i step in to hotel room , facilities of this hotel has yearly and old style , but maintain still ok , looks clean and friendly staff , overall is good.
Harryanto K. Rejsende alene Indonesia, 2. april 2014
nice hotel with good service

quiet hotel, excellent service and reasonable price
7,7
luckily the room which i stay has wifi facility so its very convinience for me. the hotel aslo give shuttle service to Ladies market and Tsim Sha Tsui area, very excellent service. Hotel staff also very helpful. in overall, i'm recommend this hotel.
Jong C. Rejsende alene Malaysia, 1. april 2014
Good

Location Location Location
6,3
I picked this hotel just because of the location and price. First of all, the price is still acceptable, but the room is a little bit small tho. Location, considered as ok. Like 15mins walk to MK.
Xinyi H. Familie med ældre børn Singapore, 1. april 2014
Pleasant Stay

Location, Clean and Comfortable

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - ReceptionMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Pub/LoungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BuffetMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Kaffebar/CaféMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SuiteMetropark Hotel Kowloon Hongkong - ButikkerMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet indefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Rekreative FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - ReceptionMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefra

AS-AGWEB-3C04