eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Luksuslounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikke Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby
Område: Mongkok Antal værelser: 487

6,8
Alle anmeldelser (2302)
Sorter efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Pui Y. Rejsende alene Malaysia, 23. marts 2015
Cleanliness And Comfortable

Clean, comfortable and friendly staff
6,3
Overall is fine but the place is not accessible
Mah Y. Par Singapore, 21. marts 2015
Class hotel

Curtains, service and aircon
7,3
Very good stay. Able to slp well and very good condition. Jus not gd is location not really near mongkok area, more to yau ma tee. But overall a gd stay!
Leah F. Par Israel, 19. marts 2015
Great staff. Good location

Great staff. Good location.
9,7
Room had a little odor smell that wasnt good
Eberhard P. Par Canada, 15. marts 2015
Good hotel

Hotel is pretty much standard business hotel.
8,7
Everything was fine. Everything was professional, rooms clean beds good.
Stanley L. Par Singapore, 10. marts 2015
Good and comfy hotel

Services were good, room was spacious and value for money
7,3
Got a free upgrade to a family room as there are no more deluxe room available. Room was big and service was good. Free shuttle bus services makes it convenient and easy to go to mtr. Overall a good hotel and location
Rachelle D. Familie med små børn Philippines, 9. marts 2015
Great Hotel

Wifi, comfort, good location
Great
Lee S. Familie med ældre børn Singapore, 9. marts 2015
Small room but, 8-10mins walk to MTR.

Clean, airport shuttle bus at doorstep and amenities nearby
6,3
Overall good. But will chose other hotel.
Tan K. Gruppe Singapore, 8. marts 2015
Wonderful Staying!. Staffs performed Good attitude

Comfortable Best Enviroments & Attitudes.
Good, Great, Excellent, Perfect & Wonderful stayed in Metropark Hotel. Wish to come back again. Strong recommendation to our friends.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LuksusloungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikkeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærhedenMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse

AS-AGWEB-3A02