Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Luksuslounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikke
Område: Mongkok Antal værelser: 487

6,8
Alle anmeldelser (2374)
Sorter efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Ng P. Rejsende alene Malaysia, 16. maj 2015

6,7
Ng P. Rejsende alene Malaysia, 15. maj 2015

7,3
Thelma N. Rejsende alene United States of America, 15. maj 2015
Pleasant stay & excellent service

The hotel is very clean & like home. The location is very close to shop & eat. All the staffs are very friendly & professional. I can't wait to stay at this hotel again on my next visit to Hong Kong.
It feels like home. All hotel staffs are very helpful to locate where I want to go for shopping and eating. The only thing I want to suggest is the hair dryer. There shouldn't have any time limit on drying the hair, especially I have long hair. Thirty seconds is not enough for my hair to dry. It should make it 3-5minutes for setting at least. Other than that... Everything is perfect. I can't wait to visit to that hotel again on my next visit to Hong Kong.
Pornnapha Z. Gruppe Thailand, 12. maj 2015
bb

clean and good
6,7
I has short stay there but OK if u look for shopping at Kowloon so is this hotel will be OK but if u like party just look for another side too
Tachin L. Forretningsrejsende United States of America, 10. maj 2015
Good Value in HK

Checkin Speed, Check out Speed and service
9,3
GOOD experience for me.
Chonlayut K. Forretningsrejsende Thailand, 9. maj 2015
It's good not far from business and shopping area

1. Near MTR
Penina M. Rejsende alene Kenya, 8. maj 2015
good

Good value...nice location
Sheng L. Familie med ældre børn Singapore, 7. maj 2015
Good

Price, room, clean

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

AS-AGWEB-3C07