eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Luksuslounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikke Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærheden Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefra Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant
Område: Mongkok Antal værelser: 487

6,8
Alle anmeldelser (2194)
Sorter efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Sio H. Familie med små børn Malaysia, 20. december 2014
Location a bit far from MTR

friendly staff
Far from MTR. Not convenience If you are travel with older and children. Although hotel do provide shutter bus to monkok but the drop off point is not near to MTR station and it not provided return way. Walking distance is very far, roughly 1km from hotel to MTR.
Rebecca K. Familie med små børn Singapore, 17. december 2014
Great holidays stay in Hong Kong

LOCATION, FOOD & SHOPPING
We had an enjoyable 6 days in Hong Kong. The weather is so cold. We really love it. The location of the hotel is great too. Food is just a stone away. Shopping(Ladies Street) is about 15 minutes walk. They provide transport to & fro Tsim Sha Tsui which we really enjoy taking it. Is so convenient. We will definitely be back next year to enjoy the coldness!
Poi N. Par Malaysia, 16. december 2014
Strategic Location

Comfortable, delicious food, strategic location
Sok H. Familie med små børn Singapore, 15. december 2014
Reasonable hotel

clean room, free shuttle, pool and gym
7,3
Shopping is about 15 minutes walk. They provide transport to & fro Tsim Sha Tsui which is convenient. Heated pool during cooler months is nice.
Chirapha R. Par Thailand, 15. december 2014
its a bit far from MTR

good room . quiet and good price
Valerie T. Gruppe Singapore, 14. december 2014
good hotel

room, shuttle bus and gym
8,3
it was an awesome stay at metropark. the shuttle bus service was very good for tourists.
Ap G. Rejsende alene Singapore, 14. december 2014
Comfy n spacious

There is free shuttle bus to Mongkok n TST. Also there is free shuttle bus to airport express station. Hotel room is spacious.
7,3
I stayed 4 nights n staffs are polite. So far so good.
Syeila M. Familie med små børn Malaysia, 13. december 2014
Holiday in hong kong

nica room, free transportation and friendly staff
Good and comfort.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LuksusloungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikkeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærhedenMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant

AS-AGWEB-3C01