eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

75 Waterloo Road, Mongkok, Hongkong (Se kort)

Book nu!

Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Badeværelse Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Swimmingpool Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Fitnessrum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum
Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Luksuslounge Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Faciliteter Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikke Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Møderum Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Lobby Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærheden Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefra Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant Metropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant
Område: Mongkok Antal værelser: 487

6,8
Alle anmeldelser (2121)
Sorter efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
George A. Forretningsrejsende Australia, 28. oktober 2014
Value for Money in Kowloon!

Good accomodation, excellent breakfast and friendly staff
Wen P. Par Malaysia, 25. oktober 2014
good

clean,spacious,convenience
7,3
Ahmed A. Forretningsrejsende Maldives, 18. oktober 2014
Superb hotel

provides free sim, close to public transport and close to shopping areas
6,7
Archie L. Forretningsrejsende Malaysia, 18. oktober 2014
Good

Clean, location, quiet
Hotel is clean, room is comfortable, at night is quiet, location is near MTR, & shopping area
Nilufar D. Par Canada, 18. oktober 2014
Good Stay at Metropark Hotel

Value for dollar in HK, clean, reasonably quiet area in HK
8,7
Metropark Kowloon was one of the "nicer cheaper" hotels in HK that had clean rooms and clean washrooms. After staying in another similarly priced hotel, we realize that Metropark Hotel is a great choice at this price point.
Lee P. Par Singapore, 7. oktober 2014
Good location standard HK hotel

Good location, free shuttle service, comfortable room
8,3
The room is of standard HK hotel size, small if compared to other countries, but is of reasonable sizing for HK. Our room is made up everyday with fresh towels & bed made up. The hotel is located in the middle of Mongkok, walking distance to the nearest MTR & very near to all the shopping areas in Mongkok. It also provides free shuttle bus services to TST & Mongkok every 30mins. Theres many good restaurant all around the hotel and 2 convenient shops also. Overall, a good stay. Definitely will come back to this hotel if in HK again.
Wong Y. Par Singapore, 6. oktober 2014
clean and comfortable room

clean friendly good location
8,3
the place is newly renovated and the room is nice. staffs are friendly and helpful. hotel give free sim card for our phones that allow us to use free local calls n data for 1 week. awesome services.
Siew B. Rejsende alene Singapore, 6. oktober 2014
Inconvenience location

Free wifi, room clean and friendly staff
6,7
Average,Room is clean and spacious

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LuksusloungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikkeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærhedenMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Hotellet udefraMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Restaurant

AS-AGWEB-3A08