Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Metropark Hotel Kowloon

6,8
Alle anmeldelser (2612)
Sortér efter:
Dorte B. Forretningsrejsende Denmark, 12. november 2012
Fint hotel, i stille område af Mongkok

Gå afstand til alt i Monkok området
7,3
Hotellet er fint - ok service. Jeg var forhindret i at ankomme, til den første overnatning fra 10 til 11 nov,- Jeg kontaktede Hotel Metropark 2 dage forinden for, at gøre opmærksom på, min ankomst blev den en dag senere. Hotel Metropark kunne ikke refunderer min værelset fra 10 til 11. nov. Da det administrativt kører igennem Agoda - Hvem skal jeg kontakte vedrørende dette?
John G. Forretningsrejsende Switzerland, 17. december 2009
Glimrende hotel

Fin stand, god service, fri internet, virkelig god value for money
7,7
Dette var mit første besøg til Hong Kong, så jeg var lidt spændt på standarden. Efter at have læst reviews på Agoda besluttede jeg mig dog til at prøve Metro Park Kowloon. Og jeg blev ikke skuffet. Jeg boede på Club-rooms (17th). Værelset var i god stand, pænt og rent. Jeg fik under mit ophold også roomservice, som også var virkligt godt.
Joy M. Par Philippines, 28. april 2016
Affordable and Clean
6,3
Metropark Hotel there is a shuttle bus that's why very Easy to find affordable and clean.
Francis K. Par Canada, 26. april 2016
Good value for money
5,7
We had a pleasant stay though short. Will come back at the end of this year for sure.
Mary H. Par Canada, 23. april 2016
good hotel
6,7
friendly staff
Ashish A. Forretningsrejsende India, 21. april 2016
Good Hotel
6,7
Really a value for money hotel. Clean and good rooms
Shir L. Rejsende alene Malaysia, 19. april 2016
Value for money
Clean, comfortable & safe! It's not a economic option but it's really value for money 👍
William C. Forretningsrejsende Singapore, 17. april 2016
We will recomand any business travelers
4,7
Room size is good in Kowloon
Janice J. Forretningsrejsende Malaysia, 16. april 2016
good!
Good stay, they provide a free data phone during the stay which was very convenient.
Therese C. Rejsende alene France, 13. april 2016
Clean and comfotable rooms , swimming pool ,free s
5,3
With an Octopus card,you can travel by metro,boat even pay in 7/11 or entrance racecourse bus(N°7 comes back from Star Ferry stops in front of hotel).Easy link to express train: Kowloon Station to airport with Shuttle K5
1 - 2 af 2 anmeldelser
Metropark Hotel Kowloon HongkongMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - BadeværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - SwimmingpoolMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FitnessrumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LuksusloungeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - FaciliteterMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Mad og drikkeMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - MøderumMetropark Hotel Kowloon Hongkong - LobbyMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Transport i nærhedenMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - RestaurantMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - GæsteværelseMetropark Hotel Kowloon Hongkong - Gæsteværelse

Agoda er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3A04