arrow-up-icon Optjen point på din eksisterende bonusordning!
Tilbage til hotelinfo

sven H.
15 maj 2015
Flot hjemmeside - nedslående virkelighed
1. beliggenheden - 2. tæt på Cityline - 3. nemt til nana plaza og lufthavn
Jamen, aircon temperaturen gjorde søvnen behagelig. Ellers ikke meget at skrive om. Et nedslidt rum med laset tapet og gamle pletter på gulvtæppet. Meget mørkt med en lille "fængselsvindue" der kun tillod enkle lysståler at trænge ind. Ingen Wifi forbindelse selvom jeg købte adgang til 24 timer for 150 thb. Blev mødt med en forklaring om, at der nok var problemer med min labtop. Jeg responderede med at sige, at den både virkede i Laos, cambodia, Thailand og i en Hilltripe village nord for Chaing Rai (thailand). Senere modtog jeg en undskyldning og fik at vide, at et tordenvejr havde forstyrret forbindelsen. En forstyrrelse der åbenbart varede hele dagen. Fik de 150 thb retur men måtte betale 60 thb for en halv times afbenyttelse af en PC i hotellets lobby (her var tordenvejret åbenbart krøbet udenom). Strange day indeed. Det var dog positivt at opleve en udmærket fitness afdeling til fri afbenyttelse. Ellers må jeg nok indrømme, at det nok var både første og sidste gang - for mit vedkommende - som gæst på Nasa Vegas. Sven Eugen Hansen

preben G.
15 januar 2015
ferie
beliggenhed beliggenhed beliggenhed

tom J.
04 december 2014
Ok for pengene
tæt på airport. station til airport. billigt
Hotellet er lidt slidt men ok

Torben S.
08 november 2014
Bo aldrig under 9.etage
Beliggenheden, morgenmaden, personalet
Lufthavnstoget kører i 6 etages højde. det larmer. slidt, larmende, men billigt rent og centralt

Dennis H.
06 november 2014
Overnatning
Beliggenhed ved lufthavn
Bare ok, var der kun en overnatning

Soren R.
05 november 2014
Billigt beskidt nedslidt lugtede
Pladsering pladsering pladsering pris

tom J.
24 oktober 2014
god service meget for pengene god morgenmad
service, billigt, gammelt men ok
Det var ok man får meget for små penge

Preben H.
06 december 2013
LUFTHAVNS HOTEL
Billigt. Lige ved Airport Link tog station. God seng.
Opholdet var fint. Nasa Vegas Hotel. Er et godt valg i Bangkok. Morgenmad buffe er god til en billig pris. Det er nemt at komme til Hotellet fra og til lufthavnen. Det er det billigste hotel i Bangkok, med 3 stjerner. Bestil i god tid. Agoda har altid den bedste pris. Vi har boet der 5 gange nu. Alt fungerer perfekt. Fra Airport Link toget mod Bangkok, er der en station til Metro Tog, der tager dig til Sky Train tog en station, eller hurtigt rundt i Bangkok.

Preben H.
14 november 2013
DET BEDSTE OG BILLIGSTE LUFTHAVNS HOTEL
LIGGER LIGE VED TOGET TIL LUFTHAVNEN OG BANGKOK
Godt billigt hotel, med TV, badekar og bruser, varmt vand, gratis internet forbindelse, mini bar, rigtig god seng og lige ved tog station. Det bedste og billigste hotel i Bangkok. Kan anbefales da det er fin standart til prisen, bestil i god tid. Agoda er altid billigst! Vi har boet der mange gange, og kommer hurtigt rundt i Bangkok med toget. Det sparer penge og er meget hurtigt.

Henrik K.
13 november 2013
Okay til prisen - gammelt og slidt
Restauranten var okay, og der var Casino på hotellet
Det var gammelt og slidt og ikke noget jeg vil bruge penge på igen.