Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Nasa Vegas Hotel

44 Sukhumvit 71-Ramkhamhaeng Road, Suanluang (Airport Link - Ramkhamhaeng Station), Ratchadaphisek, Bangkok, Thailand 10250

Nye kundeanmeldelser

Lotte J. Rejsende alene Denmark, 27. januar 2016
Overvurderet

Tæt på Bts, tæt på Bts tæt på skylinen
Camilla C. Rejsende alene Denmark, 16. januar 2016
Billigt hotel, god beliggenhed i forhold til Metro

Beliggenheden og billigt værelse
5,7
Hotellet er gammelt, tapet hænger og gulvene er gamle og lidt ulækre (gulvtæpper). Det er ikke 3* standard efter min mening. Dog var det billigt, beliggenheden god i forhold til en metro ("Ramkhamhaeng", "Airport Rail Link", som også kører til lufthavnen, "Suvarnabhumi"). WiFi kostede 149 Bath for 24 timer. Vi købte og forsøgte at komme på to gange, men uden held. Fik pengene tilbage. Der var køleskab, aircondition (virkede dog ikke sidste dag), sæbe mm og rene pæne håndklæder.
Birgit A. Familie med ældre børn Denmark, 28. december 2015
Hotellets værelser er meget indelukket.

Værelserne var meget indelukket, de lugtede ikke ret godt, sengetøjet virkede klamt.
Berit A. Familie med ældre børn Denmark, 27. december 2015
God belligenhed

Beliggenhed, store værelser, god service
Fint ophold når man kun har et døgn i Bangkok. Vi havde 3 værelser og det ene værelse lugtede desværre meget jordslået. Morgenmaden var ok. Placeringen af hotellet er perfekt når man vil anvende skytrain til at komme rundt i Bangkok.
Dorthe P. Par Denmark, 27. november 2015
3 dage på Nasa Vegas.

Det er at toget går til flypladsen
3,7
Det var ikke så godt. Vi skulle have 3 overnatninger. Der blev ikke gjort rent eller byttet håndklæder. Vi skulle ud og have fat i rengøringspersonalet, og bede om at få gjort rent, tømt skraldespand og på toilettet, have rene håndklæder, mere toiletpapir. Dette er for dårligt når man skal have 3 overnatninger. Det er måske fordi de kun er vant til at folk kommer fra flypladsen, 1 overnatning, og så videre. Vi kommer ikke der igen.
Liv S. Par Denmark, 28. juli 2015
Godt hotel i forhold til prisen

beliggende lige ved en skytrain station
Fint ophold. Et lidt ældre hotel, men ganske fint til prisen.
Flemming J. Familie med små børn Denmark, 9. juli 2015
Familie ferie

Kunne annullere bestilling
5,7
2 stk. hovedpuder til 4 personer med 1 dobbeltseng Vores Hotel etage under 24 timers ombygning med larmende maskiner
Sven E. Rejsende alene Denmark, 14. maj 2015
Flot hjemmeside - nedslående virkelighed

1. beliggenheden - 2. tæt på Cityline - 3. nemt til nana plaza og lufthavn
Jamen, aircon temperaturen gjorde søvnen behagelig. Ellers ikke meget at skrive om. Et nedslidt rum med laset tapet og gamle pletter på gulvtæppet. Meget mørkt med en lille "fængselsvindue" der kun tillod enkle lysståler at trænge ind. Ingen Wifi forbindelse selvom jeg købte adgang til 24 timer for 150 thb. Blev mødt med en forklaring om, at der nok var problemer med min labtop. Jeg responderede med at sige, at den både virkede i Laos, cambodia, Thailand og i en Hilltripe village nord for Chaing Rai (thailand). Senere modtog jeg en undskyldning og fik at vide, at et tordenvejr havde forstyrret forbindelsen. En forstyrrelse der åbenbart varede hele dagen. Fik de 150 thb retur men måtte betale 60 thb for en halv times afbenyttelse af en PC i hotellets lobby (her var tordenvejret åbenbart krøbet udenom). Strange day indeed. Det var dog positivt at opleve en udmærket fitness afdeling til fri afbenyttelse. Ellers må jeg nok indrømme, at det nok var både første og sidste gang - for mit vedkommende - som gæst på Nasa Vegas. Sven Eugen Hansen
Preben G. Par Denmark, 13. januar 2015
ferie

beliggenhed beliggenhed beliggenhed
5,3
Liv S. Par Denmark, 9. december 2014
rigtig god til prisen

tæt på skyrtrain, god service fra personalet, pæne værelser
7,7
Helt fint hotel. Sødt og behjælpeligt personale. Værelserne har en fin størrelse og maden er god.
1 - 10 af 42 anmeldelser Næste side
Nasa Vegas Hotel BangkokNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - RestaurantNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - ReceptionNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet indefraNasa Vegas Hotel Bangkok - Møderum

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C03