eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Nasa Vegas Hotel

44 Sukhumvit 71-Ramkhamhaeng Road, Suanluang (Airport Link - Ramkhamhaeng Station), Ratchadaphisek, Bangkok, Thailand 10250 (Se kort)

Book nu!

Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessrum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefra Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessrum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Lobby Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessrum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessrum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefra Nasa Vegas Hotel Bangkok - Restaurant
Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møderum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefra Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møderum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møderum Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gæsteværelse
Område: Ratchadaphisek

Alle anmeldelser (15329)
Sorter efter:
Preben H. Par Denmark, 1. december 2013
LUFTHAVNS HOTEL

Billigt. Lige ved Airport Link tog station. God seng.
7,7
Opholdet var fint. Nasa Vegas Hotel. Er et godt valg i Bangkok. Morgenmad buffe er god til en billig pris. Det er nemt at komme til Hotellet fra og til lufthavnen. Det er det billigste hotel i Bangkok, med 3 stjerner. Bestil i god tid. Agoda har altid den bedste pris. Vi har boet der 5 gange nu. Alt fungerer perfekt. Fra Airport Link toget mod Bangkok, er der en station til Metro Tog, der tager dig til Sky Train tog en station, eller hurtigt rundt i Bangkok.
Preben H. Par Denmark, 11. november 2013
DET BEDSTE OG BILLIGSTE LUFTHAVNS HOTEL

LIGGER LIGE VED TOGET TIL LUFTHAVNEN OG BANGKOK
8,3
Godt billigt hotel, med TV, badekar og bruser, varmt vand, gratis internet forbindelse, mini bar, rigtig god seng og lige ved tog station. Det bedste og billigste hotel i Bangkok. Kan anbefales da det er fin standart til prisen, bestil i god tid. Agoda er altid billigst! Vi har boet der mange gange, og kommer hurtigt rundt i Bangkok med toget. Det sparer penge og er meget hurtigt.
Henrik M. Rejsende alene Denmark, 24. oktober 2013
Okay til prisen - gammelt og slidt

Restauranten var okay, og der var Casino på hotellet
4,7
Det var gammelt og slidt og ikke noget jeg vil bruge penge på igen.
Dennis H. Par Denmark, 28. september 2013
Et godt og billigt hotel

Værelset, morgenmaden, tæt på lufthavnen
6,3
Bare ok, men synes ikke at der er så meget at se lige omkring hotellet
Theis K. Rejsende alene Denmark, 16. august 2013
VALUE FOR MONEY

God til prisen, god fitness og nemt at komme til lufthavnen
Nemt at komme til lufthavnen. Pænt og rent. God fintess. Lokalt område uden for mange turister. Det er et fint hotel taget prisen i betragtning!
Louise C. Rejsende alene Denmark, 6. august 2013
Kort ophold inden jeg skulle flyve videre.

Rene værelser, tæt på lufthavnen og hjælpsomt personale.
Jeg have to overnatninger inden jeg skulle flyve videre. Hotellet ligger tæt på lufthavnen, derfor faldt mit valg på det. det er ganske fint til prisen og personalet er meget søde, samt dygtige til engelsk. De hjalp mig med at få printet min flybillet. Ellers er der ikke meget at sige om området, det er langt fra shopping og metro.
Theis K. Rejsende alene Denmark, 6. august 2013
VALUE FOR MONEY

VALUE FOR MONEY, transport til lufthavnen og byen
7,3
Hotellet ligger meget tæt på toget der forbinder byen med lufthavnen. Det er et fint hotel taget prisen i betragtning! Godt fitness center.
Ulrik M. Par Denmark, 29. juli 2013
Billigt , god beliggenhed og god morgenmad.

Billigt, god beliggenhed og god morgenmad
6,7
Sødt personale gode til engelsk, måske var værelserne ikke er reneste men i forhold til prisen var vi tilfredse. Et minus var at det kostede 140 bath pr døgn vi ville have internet. 3 minutters gang fra cityline.
Lars O. Par Denmark, 14. juli 2013
godt og billigt hotel

tæt på lufthavnen og offentlig transport, rene og gode værelser og billigt!
7,3
Indcheckning var meget langsom, alt for mange personer der lavede alt muligt andet.
Theis K. Gruppe Denmark, 29. maj 2013
Hotel der er rigtig godt til prisen

Prisen, tæt på lufthavnen, fitness centeret
Har boet på hotellet fire gange og det er et rigtig fint hotel til prisen. Hotellet ligger under 100 meter fra toget til lufthavnen, og derfor ideelt hvis der ønskes en hurtig transport til lufthavnen.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Nasa Vegas Hotel BangkokNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - RestaurantNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet udefraNasa Vegas Hotel Bangkok - ReceptionNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - GæsteværelseNasa Vegas Hotel Bangkok - Hotellet indefraNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - MøderumNasa Vegas Hotel Bangkok - FitnessrumNasa Vegas Hotel Bangkok - Fitnessrum

AS-AGWEB-3B02