eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

New World Saigon Hotel

76 Le Lai Street, District 1 Ben Thanh Market, Ho Chi Minh, Vietnam 70000 (Se kort)

Book nu!

New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Reception New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Fitnessrum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum
New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant
Område: District 1 Ben Thanh Market Antal værelser: 533

Alle anmeldelser (1595)
Sorter efter:
Helle L. Familie med ældre børn Denmark, 5. januar 2015
Fantastisk dejligt hotel.

Roomservice!! Poolområdet, tæt på centrum!!
Rigtig dejligt hotel - men 6. Etage lugter slemt og vi kunne se at der på loftet i vores værelser var store plamager - det ser ud som om der har været vandskade på 7. Etage. Men vi fik roomservuce til at lufte ud og det hjalp en lille smule på det. Vi fik også tilbudt 2 andre værelser men problemet var at tilbudne var på samme etage og samme lugt Men personalet tog det meget alvorligt og gjorde en masse for at vi følte os komfortabel. Der udover stod oven kage på værelset og personligt fødselsdagskort på min fødselsdag. Morgenmaden er en kæmpe oplevelse!!
Sophia N. Gruppe Denmark, 18. juli 2014
Super godt

Renlig, god service , god beliggelighed
Super godt .
Camilla E. Forretningsrejsende Sweden, 5. marts 2014
Bra läge och frukost nära city

Pool, frukost, läge
6,7
Bra, något slitna rum men fint gym och pool. Vore bra med en uppfräschning.
Sophia N. Gruppe Denmark, 9. juli 2013
super god service

søde personale, rene toiletter, en god pool
9,3
service har været så godt at jeg vil frem over vælge new world. når jeg rejser til saigon.
Torben R. Par Denmark, 29. november 2011
Super hotel med god beliggenhed

Executive etage som er super. Stort fittnes center
meget centralt beliggende hotel. vi havde en executive suite med masser af plads og alle bekvemmeligheder. servicen var helt i top. vi havde adgang til executive lounge, hvor der hver aften blev disket op med alverdens lækkerier. masser af mad og drikke. man kunne faktisk spise sig mæt. pool området er stort og man kan svømme baner i poolen. motionsrummet er helt fantastisk med masser af udstyr og muligheder. personalet er yderst hjælpsomme og service minded. hotellet ligger lige ved ben tranh markedet, hvor meget kan købes meget billigt.det er anden gang, at vi bor på hotellet, og bestemt ikke sidste.
Anders O. Forretningsrejsende Sweden, 17. april 2015
new world but old hotel

located beside a beautiful park, location is good, bustling area around the hotel
The rooms simply are old and not renovated to modern standard. Old carpets in the corridors that smell of old carpets. Check in required credit card registration as normal... however they turn the card and keep your cvr number too ! It means anyone can buy anything on internet with this information . . Breakfast buffet was good and plenty..but the omelette crunchy from eggshells inside.. Lots of smaller boutique hotels that gives more for the price and that are modern.
Syed N. Forretningsrejsende Singapore, 13. april 2015
sf sfs dfs df sdf

sdf sdf s
sf sf dsf sdf dsf dsf sdf sdf sdf sdf sdf sdf dsf dsf dsfs dfsdf sf sdf dsf sd
Matthew W. Rejsende alene United Kingdom, 12. april 2015
Great hotel in the middle of District 1

Amazing pool, quiet hotel in busy district, great staff
8,7
I had a very comfortable stay and praise the staff for their professionalism
Tuan D. Forretningsrejsende Australia, 10. april 2015
Room it don't seen five stars

Big and open
6,3
It ok
Goh Y. Forretningsrejsende Singapore, 8. april 2015
Comfortable stay

Comfortable stay, friendly staff, nice Japanese Tenpayaki restaurant
Staff is friendly. I was held in the queue when checking out, but was surprise a staff actually waited next to me and apologise profusely, even though its not her fault. Japanese Tenpayaki restuarant is really value for money.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

New World Saigon Hotel Ho Chi MinhNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - ReceptionNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - FitnessrumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Mad og drikkeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge

AS-AGWEB-3A01