Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

New World Saigon Hotel

76 Le Lai Street, District 1 Ben Thanh Marked, Ho Chi Minh, Vietnam 70000 (Se kort)

Book nu!

New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Reception New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Fitnessrum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum
New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant
Område: District 1 Ben Thanh Marked Antal værelser: 533

Alle anmeldelser (1639)
Sorter efter:
Helle L. Familie med ældre børn Denmark, 5. januar 2015
Fantastisk dejligt hotel.

Roomservice!! Poolområdet, tæt på centrum!!
Rigtig dejligt hotel - men 6. Etage lugter slemt og vi kunne se at der på loftet i vores værelser var store plamager - det ser ud som om der har været vandskade på 7. Etage. Men vi fik roomservuce til at lufte ud og det hjalp en lille smule på det. Vi fik også tilbudt 2 andre værelser men problemet var at tilbudne var på samme etage og samme lugt Men personalet tog det meget alvorligt og gjorde en masse for at vi følte os komfortabel. Der udover stod oven kage på værelset og personligt fødselsdagskort på min fødselsdag. Morgenmaden er en kæmpe oplevelse!!
Sophia N. Gruppe Denmark, 18. juli 2014
Super godt

Renlig, god service , god beliggelighed
Super godt .
Camilla E. Forretningsrejsende Sweden, 5. marts 2014
Bra läge och frukost nära city

Pool, frukost, läge
6,7
Bra, något slitna rum men fint gym och pool. Vore bra med en uppfräschning.
Sophia N. Gruppe Denmark, 9. juli 2013
super god service

søde personale, rene toiletter, en god pool
9,3
service har været så godt at jeg vil frem over vælge new world. når jeg rejser til saigon.
Torben R. Par Denmark, 29. november 2011
Super hotel med god beliggenhed

Executive etage som er super. Stort fittnes center
meget centralt beliggende hotel. vi havde en executive suite med masser af plads og alle bekvemmeligheder. servicen var helt i top. vi havde adgang til executive lounge, hvor der hver aften blev disket op med alverdens lækkerier. masser af mad og drikke. man kunne faktisk spise sig mæt. pool området er stort og man kan svømme baner i poolen. motionsrummet er helt fantastisk med masser af udstyr og muligheder. personalet er yderst hjælpsomme og service minded. hotellet ligger lige ved ben tranh markedet, hvor meget kan købes meget billigt.det er anden gang, at vi bor på hotellet, og bestemt ikke sidste.
Soon L. Gruppe Singapore, 27. juni 2015
Great stay

Safe & Centrally located Hotel, Friendly and helpful frontline and backend staff, Comfortable and well upkeep hotel
9,7
Great 3 nights stay at New World Saigon Hotel. The overall service of the staff both backend and frontline staff are excellent, friendly and helpful. We (3 pax in 2 rooms) enjoyed our short stay there.
Jun W. Par Malaysia, 25. juni 2015
Excellent Hotel

Location,staff with good service and hotel so clean
8,3
Wonderfull trip with my wifey and the location pretty good.
Hao A. Familie med små børn Vietnam, 21. juni 2015
Good location , friendly staff

Location, Big room, Staff
Paul N. Forretningsrejsende United States of America, 20. juni 2015
Room is old and dated

Can't think of one
6,3
This hotel needs major update. The roomies old and smell. I think old carpet has lots to do with it. Bathroom is small and tight. The staffs working in lobby bar were lazy and busy chatting with each other instead of tending guests. The restaurant is disorganized
Mark L. Rejsende alene United States of America, 14. juni 2015
Review

Location. Food. Staff
9,3
Delightful

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

New World Saigon Hotel Ho Chi MinhNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - ReceptionNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - FitnessrumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Mad og drikkeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3B06