Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

New World Saigon Hotel

76 Le Lai Street, District 1 Ben Thanh Marked, Ho Chi Minh, Vietnam 70000 (Se kort)

Book nu!

New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Reception New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefra New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Swimmingpool New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Spa New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Fitnessrum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum
New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Møderum New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Dansesal New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Luksuslounge New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant New World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Restaurant
Område: District 1 Ben Thanh Marked Antal værelser: 533
Gratis trådløst internet

Tjek priser og tilgængelighed

Vi ønsker, at du betaler den lavest mulige pris for dit værelse. Hvis du har bestilt et hotelværelse gennem Agoda, og derefter viser os, at du kunne booke det samme værelse, på de samme datoer, til en lavere pris, der kan ses og bookes på en anden webside, vil vi enten matche denne pris eller slå den. Klik på dette link for at finde ud af mere.
Indtjekning:: Nætter: Udtjekning:

Alle anmeldelser (1622)
Sorter efter:
Helle L. Familie med ældre børn Denmark, 5. januar 2015
Fantastisk dejligt hotel.

Roomservice!! Poolområdet, tæt på centrum!!
Rigtig dejligt hotel - men 6. Etage lugter slemt og vi kunne se at der på loftet i vores værelser var store plamager - det ser ud som om der har været vandskade på 7. Etage. Men vi fik roomservuce til at lufte ud og det hjalp en lille smule på det. Vi fik også tilbudt 2 andre værelser men problemet var at tilbudne var på samme etage og samme lugt Men personalet tog det meget alvorligt og gjorde en masse for at vi følte os komfortabel. Der udover stod oven kage på værelset og personligt fødselsdagskort på min fødselsdag. Morgenmaden er en kæmpe oplevelse!!
Sophia N. Gruppe Denmark, 18. juli 2014
Super godt

Renlig, god service , god beliggelighed
Super godt .
Camilla E. Forretningsrejsende Sweden, 5. marts 2014
Bra läge och frukost nära city

Pool, frukost, läge
6,7
Bra, något slitna rum men fint gym och pool. Vore bra med en uppfräschning.
Sophia N. Gruppe Denmark, 9. juli 2013
super god service

søde personale, rene toiletter, en god pool
9,3
service har været så godt at jeg vil frem over vælge new world. når jeg rejser til saigon.
Torben R. Par Denmark, 29. november 2011
Super hotel med god beliggenhed

Executive etage som er super. Stort fittnes center
meget centralt beliggende hotel. vi havde en executive suite med masser af plads og alle bekvemmeligheder. servicen var helt i top. vi havde adgang til executive lounge, hvor der hver aften blev disket op med alverdens lækkerier. masser af mad og drikke. man kunne faktisk spise sig mæt. pool området er stort og man kan svømme baner i poolen. motionsrummet er helt fantastisk med masser af udstyr og muligheder. personalet er yderst hjælpsomme og service minded. hotellet ligger lige ved ben tranh markedet, hvor meget kan købes meget billigt.det er anden gang, at vi bor på hotellet, og bestemt ikke sidste.
Samuel N. Par Singapore, 1. juni 2015
Pretty good!

Friendly staff, decent lounge singer, near to night market
7,7
Chun B. Gruppe Malaysia, 24. maj 2015
Great location and helpful staffs.

Location of hotel is strategic, surrounding commercial area, you can good restaurant, shops, cafe or casino in walking distance.
8,3
Hotel room is clean, staffs are very helpful and the bed is very comfortable.
Chua C. Rejsende alene Singapore, 22. maj 2015
Nice to be back again

location, internet, food
7,7
As usual, I have no qualms about staying in this hotel. I have already lost count how may times have I been staying this hotel whenever I visit HCM
Zaleha O. Gruppe Singapore, 22. maj 2015
Excellent services

Services and hotel breakfast
9,7
Good, I will stay this hotel if I come again.
Vu L. Forretningsrejsende Australia, 17. maj 2015
Never disappointing

Location, Pool and Bed
8,3
This is the second time I've stayed here and it didn't disappoint again. The service is impeccable and the staff here are some of the best in Vietnamese hospitality. Location is fantastic. It's right next door to Chill Sky Bar, Saigon's best rooftop bar/club (in my opinion). Only negative comment I would like to make is aimed at their "Summer Pool Party". My friends and I had a great time at the pool party but I would've presumed that hotel guests should have first preference at the beach lounges. It's only fair that you look after your hotel guests before party guests.

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

New World Saigon Hotel Ho Chi MinhNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - ReceptionNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Hotellet udefraNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SwimmingpoolNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - SpaNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - FitnessrumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - MøderumNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - DansesalNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - LuksusloungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - RestaurantNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Mad og drikkeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Kaffebar/CaféNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/LoungeNew World Saigon Hotel Ho Chi Minh - Pub/Lounge

AS-AGWEB-3A08