eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Patong Bay Garden Resort

33/1 Thaweewongse Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet indefra Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet indefra Patong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet udefra Patong Bay Garden Resort Phuket - Swimmingpool Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Swimmingpool Patong Bay Garden Resort Phuket - Swimmingpool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Badeværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Badeværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse
Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Lobby Patong Bay Garden Resort Phuket - Omgivelser Patong Bay Garden Resort Phuket - Swimmingpool Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Bay Garden Resort Phuket - Udsigt
Område: Patong Antal værelser: 71

7,3
Alle anmeldelser (1312)
Sorter efter:
Per H. Par Denmark, 8. april 2013
dejligt centralt på patong beach

beliggenhed og stranden og centrum
det var et dejligt sted ( har været der flere gange før )tæt på alt på Phuket
Pernille N. Par Denmark, 9. marts 2013
God beliggenhed

Det ligger tæt på vandet
5,7
Udemærket hotel hvis man er ung og søger det vilde by liv, hotellet ligger i den festglade by patong. Vores værelse havde en terrasse lige ud til vejen og på den anden side stod en stor kølekompressor som larmede hele tiden om natten. Værelse 1228 skal man helst undgå.
Jesper P. Par Denmark, 7. december 2012
Udmærket hotel med fin beliggenhed

8,3
fin beliggenhed helt ned til stranden centralt i patong. Udmærket værelse med balkon, som dog var næsten ubrugelig p.g.a. beliggenhed op ad gavl. God morgenmad på restaurant hvor der er fin udsigt over hele Patongbugten. Købt til reduceret pris og dermed fin valuta for pengene.
Susan A. Gruppe Denmark, 30. november 2011

God beliggenhed
Hotellet ligger ret godt hvis man ønsker at bo i Patong med alle de muliheder der er, og noget mere larm end eks Kata, så ligger dette hotel ned til stranden men alligevel lidt fra al tumulten. Det er et ok mellemklasse hotel.
Susan A. Gruppe Denmark, 1. marts 2011
god belligenhed

beliggenhed
3,7
dejlig tøt på strand , og shopping lidt for meget larm et udpræget singlehotel
Tip om Sightseeing/Seværdigheder: Gibbonprojektet
Henriette H. Par Denmark, 2. juli 2010
Patong Bay Garden Resort

6,3
For så vidt et godt hotel med en god og central beliggenhed, ikke mindst at det ligger på stranden. Ingen information om at visse rum med balkon ligger sådan til at man ser lige ind i en væg med ventilation bare nogen få meter fra balkonen. Fik dog bytte efter 2 dage og fik så et med poolwiev. En del fugtproblemer på rum og deraf følgende dårlig indelugt. Et ok indtryk, men forbedringer på en del punkt ville dog være til det bedre.
Per H. Familie med ældre børn Denmark, 8. april 2010
overrasket

Placeringen direkte til stranden og byen på den anden side søde og rare og hjælpsomme selv om det næsten ligger til gade er der ingen eller meget lidt man kan høre gaden
8,7
vi var 2 voksne og 2 store drenge 23-19 år der var rig mulighed for shopping eller bare se på bylivet. Morgenmaden indtages nærmest på stranden i skyggen fra de mange træer og her kan man nyde udsigten over stranden i 180 graders vinkel , stranden var rigtig god ,ikke meget larm fra longtailbåde eller andre aktiviteter. det er rig mulighed for at spise på stranden. Jeg kan stærkt anbefale en aloe vera behandling hvor de skraber indholdet ud af bladene og på smøre det direkte på huden især hvis man har fået formeget sol. Jetscooter kan jeg ikke anbefale de som vi lejede hos forsøgte at få os til at betale 60000 bath. = 10000 kr fordi en ledning var faldet ned på den roterne aksel og kortsluttede elsystemet (så den ikke kunne starte igen) inde i jetscooteren men efter 20 min diskutering om skyld sagde vi ville ringe til turist politiet ( vi havde set de opsatte skilte på stranden) sagde han at vi kunne gå
Tip om Shopping: Husk der kan handles på alt mht. prisen
Hans K. Familie med ældre børn Denmark, 25. marts 2010
thailand hotel

fantastisk beliggenhed og en service med smil og venlighed
8,7
en dejlig oplevelse at tilbringe nogle dage på dette resort.service med smil og opmærksomhed fra alle ansatte ,det være lige fra taxa service til chefen.alle ydede en indsats for at gæsterne fik en dejlig følelse af at være velkomne på alle tider af døgnet,uanset hvilke små problemer de blev stillet overfor
Tip om Restaurant: mama moe en spadseretur værd
Maria K. Familie med små børn Denmark, 12. februar 2010
hyggeligt hotel lige ud til starnden

dejligt tæt på stranden, og bylivet, super venligt personale
9,3
Vi fik anbefalet dette hotel af anden dansk familie hjemme i dk. Og vi er meget tilfredse med opholdet. Vores familienavn stod på velkomst tavlen, så allerede der følte man sig velkommen. Venligt personale, der gerne givet et nap med, når man har børn.. Værelset lidt gammeldags, men altid rent og alt i fineste orden.Pool ren, og fedt at kunne gå lige ud til stranden, direkte fra hotellet..
Tip: hotellet ligger lige ud til gågaderne så der er rig mulighed for at shoppe, og handle lidt frokost..
Michael B. Par Denmark, 29. august 2009
dejlig hotel i Phuket

belligenhed, faciliteter
vi havde en overnatning på hotellet som virkelig var luksus, hotellet har en dejlig belligenhed tæt ved både by og lige ned til stranden. Restauranterne der er tilknyttet hotellet er gode, og laver meget lækkert mad for alles smag. værelset som vi havde var meget dejligt, med mange flotte detaljer. Personalet var flink og meget hjælpsomme.
Tip om Restaurant: Den italienske restaurant der er tilknyttet hotellet er fremragende

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Patong Bay Garden Resort PhuketPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet indefraPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet indefraPatong Bay Garden Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Bay Garden Resort Phuket - SwimmingpoolPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - SwimmingpoolPatong Bay Garden Resort Phuket - SwimmingpoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - BadeværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - BadeværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - LobbyPatong Bay Garden Resort Phuket - OmgivelserPatong Bay Garden Resort Phuket - SwimmingpoolPatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - GæsteværelsePatong Bay Garden Resort Phuket - Udsigt

AS-AGWEB-3B05