eller

Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

Patong Resort

208 Raj-uthit 200 Pee Road, Patong, Phuket, Thailand (Se kort)

Book nu!

Patong Resort Phuket - Hot tub Patong Resort Phuket - Strand Patong Resort Phuket - Møderum Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse
Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Gæsteværelse Patong Resort Phuket - Hotellet udefra Patong Resort Phuket - Hotellet udefra Patong Resort Phuket - Hotellet udefra
Område: Patong Antal værelser: 325

7,4
Alle anmeldelser (2181)
Sorter efter:
Phi T. Gruppe Denmark, 26. marts 2014
tæt på natteliv og diverse shopping + mad

pool, ren og udsigt til pool
9,3
god oplevelse og prisen for hotel er ok...................................................................
Kim D. Familie med ældre børn Denmark, 8. juli 2013
Et middel hotel , nærmere et 2 stjernet .

Der er ikke 3 gode ting !
5,7
Det er absolut ikke et hotel vi kommer på igen . Meget ensformigt morgen mad . Utrolig dårlig service fra personalet , vi manglede bade håndklæder 3 dage i træk , også selv om vi spurgte om dem . Man følte sig ikke velkommen på hotellet .Og internettet virkede stort set aldrigt : Lad være med at vælge dettte hotel hvis du SKAL bruge internet .Vi betalte for internet og klagede over det , ...de ville kigge på det , men intet skete .Det er ikke et 3 stjernet , nærmere et 2 stjernet , kan ikke anbefales .
Allan H. Par Denmark, 19. marts 2013
dårligt rengøring og værelser

beliggenheden personalet kan ikke finde mere godt.
3,3
1 jeg syntes ikke at det var et særligt godt hotel der var for mange problemer i forhold til de andre 5 gange jeg har været i patong. det started med da vi ankom at vi ikke kunne få det værelse som der var blevet bestilt, de ville have at vi skulle bo et andet sted den første nat og så flytte igen til et andet værelse dagen efter, hvem gider det så vi fandt ud af at det var et spørgsmål om rengøring. 2 på værelset var værdiboksen helt løs den kunne man tage under armen og gå med 3 rengøringen var enormt dårligt der blev gjort opmærksomt på det flere gange ind til jeg måtte tage telefonen og ringe til agoda i bangkok så skede der noget, blev kaldt til receptionen hvor vi fik et et bedre værelse som et plaster på såret så de sidste to uger boede vi så der men der var der også problemer, der var kakerlaker ikke særligt behageligt. 4 morgen buffeten var ellers ok de første 2 uger så var det slut så spiste vi cornflakes og yogurt. det var fordi at op til flere gange var så som pålæg fordærvet og lugtet surt, de kom og lugtede til det og smed det ud og det skete flere gange ikke godt nok. 5 liggestol ved swimmingpolle ved hovedbygningen, liggemadrassen var af stof og ikke af plastik det var uhygiejnisk for de var møg beskidte de blev aldrig tørret af fordi de var af stof, ikke godt nok når man tænker på hygiejnen. 6 men ellers var solen og varmen ok
Steen B. Par Denmark, 14. februar 2012
godt hotel, god morgenmadsbuffet, god beliggenhed

tæt på byen, tæt på stranden
8,7
vi boede her denne gang i 6 dage i februar. hotellet kører professionelt, alt er stort set ok. beliggenheden er tæt på "minefeltet", walking street, med dettes plusser og minusser, men også tæt på stranden. vi nød det, herunder også det tætbeliggende indkøbscenter, jungceylon. i forhold til det, vi havde oplevet før patong resort, var prisniveauet på hotellet dog noget voldsomt, over 800 kr. i døget, som var ca. det dobbelt af gennemsnittet de øvrige steder, vi var.
Tip om Shopping: Besøg Jungceylon og Robinson
Louise F. Par Denmark, 2. august 2011
Dejligt centralt

Værelserne i haven er rigtig dejlige. Gode pools og fantastisk morgenmad
8,7
Dog en del pensionister, men intet problem for os.
Susanne K. Par Denmark, 13. januar 2011
Central beliggenhed

God morgenmadsbuffet
Godt standard hotel med central beliggenhed i Patong - tæt på strand, shopping og natteliv.
Steen B. Par Denmark, 31. marts 2010
ophold i "minefeltet"

- central beliggenhed - dejlige værelser - god morgenbuffet - dejlig swimming-pool
8,3
Vi boede på hotellet i slutningen af marts, hvor temperaturerne var meget høje. Det er et dejligt hotel, og værelserne var dejligt store, fine badeværelser med separat brusekabine, og en fin altan. Morgenmadsrestauranten var meget alsidig, og en aftenbuffet med fisk var enestående. Eneste klagepunkt var den ekstremt høje musik, der visse aftener udgik fra swimming-pool området.
Tip om Shopping: besøg det nærliggende shopping-center, Jungceylon, meget flot og enormt stort.
Lars B. Gruppe Denmark, 14. marts 2010
Patong Resort

Særdeles centralt til alt. Gode store og rene pools. Masser af liggestole. God varieret morgenbuffet
et dejligt hotel med masser af plads,og venligt og smilene personale. hotellet står som 4 stjerner,er nok lige i overkanten,nok mere 3 stjerner. men med 28% rabat igennem agoda,passede pris og kvalitet. et hotel jeg bestemt gerne ville vende tilbage til
Tip: Brug de 3 ind og udgange der var på hotellet.
Allan L. Par Denmark, 25. februar 2010
Patong Resort - God belligenhed

Patong Resort har en god beliggenhed, især hvis man er til fest og farver. Værelserne i hovedbygningen er store.
Gode værelser, god betjening, Meget flinke og hjælpsomme personale. Morgenmaden flot arrangeret, og der mangler ikke noget. Det er synd der er tæpper på en del af værelserne. Det er en dejligt poolområde ved de 3 wing. Men liggestolene kunne godt trænge til at blive udskiftet. Der kan desværre forkomme en del larm om aftenen og de tidlige nattetimer, specielt fra Bangla Absolute Suite, som har lavet discotek på toppen af deres hotel. Men hvis man vælger at bo midt i centrum hvor der er gå afstad til alle kendte steder, må man også påregne larmen.
Micki C. Par Denmark, 5. oktober 2009
patong resort

der var en rigtig god service på hotellet. jeg sætter pris at der var pænt og rent.
6,7
jeg synes at hotellet var ok, men når man reklamer med flotte billeder på internettet så skal værelsene også være det samme som man ser på billedene.der var en god service og god mad. et lille minus ved hotellet, var at rengørinsdamerne kom for lidt toiletpapir på værelserne når de gjorde rent. der en dag hvor vi kom fra byen fandt jeg en kakkelak på toilettet, det var sgu ulækkert.
Tip om Natteliv: der var mange god restauraner lige nærheden. der var et gogt natteliv. der bestemt et sted hvor der spillet live-musik også lige nærheden

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

Patong Resort PhuketPatong Resort Phuket - Hot tubPatong Resort Phuket - StrandPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - GæsteværelsePatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - Hotellet udefraPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - MøderumPatong Resort Phuket - Pub/LoungePatong Resort Phuket - IndgangPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - Business CenterPatong Resort Phuket - IndgangPatong Resort Phuket - Hotellet indefraPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - Spa

AS-AGWEB-3A01