Indtast dine datoer for at tjekke tilgængelighed og reservere dette hotel

RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** (Ramada Hotel Berlin Alexanderplatz)

Karl-Liebknecht-Street 32, Mitte, Berlin, Tyskland 10178 (Se kort)

Book nu!

RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Badeværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Restaurant RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Restaurant RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Spa RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse
RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Badeværelse RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefra RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Reception RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Lobby RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Restaurant RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Restaurant RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Restaurant RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Pub/Lounge RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Spa
Område: Mitte Antal værelser: 337

Alle anmeldelser (146)
Sorter efter:
Anja G. Par Denmark, 24. august 2015
Dejlig oplevelse

Morgenmaden, værelset, roen selv om det ligger midt inde i Berlin .
Vi havde et rigtig dejligt ophold og kommer meget gerne igen. Vi var dog lidt utilfredse med wifi standarden, hvor vi havde oplevelsen af at blive smidt af nettet når vi ikke brugte vores telefoner. Dette opleves som lidt frustrerende da man har brug for et sted hvor netforbindelsen til telefinerne bare virker.
Anne B. Par Denmark, 30. juli 2015
Godt ophold

Beliggenhed, indretning, morgenmaden.
7,3
Rigtig dejligt ophold på Ramada. Vi dog ku dog først checke ind kl 15, syntes vi var sent. Rengøringspersonalet havde glemt at tømme en fyldt toilet skraldespand, fra de forrige gæster på vores værelse. Vores madras var slidt så man lå lidt ujævnt. Ellers havde vi en go oplevelse.
Christian B. Par Denmark, 15. februar 2015
Super hotel med super beliggenhed

Beliggenheden, høj standard og fantastisk morgenmad
8,3
Kun possitivt at sige om hotellet
Per A. Familie med ældre børn Denmark, 18. oktober 2014
Tæt på perfekt

Rent, velbeliggende, velholdt/nyt
9,3
Alt fungerer perfekt. WiFi er unødigt besværligt. Prisen for parkering er rent optrækkeri.
Henriette S. Par Denmark, 25. maj 2014
Super hotel! Tæt på shopping og transport!

Beliggenhed i top, værelsesstandard i top og super service.
9,3
Fantastisk ophold med lækkert hotel og super beliggenhed!
Jeanne M. Gruppe Denmark, 20. april 2014
Dejligt, centralt beliggende hotel og lækre værels

Værelset, renlighed og beliggenhed
9,3
Fantastisk beliggenhed, dog var jeg lidt skuffet fordi der blev nævnt der var spa, og det eneste der var, var ekstra bruser og sauna.. og internettet, man kunne ikke altid få x-antal internet koder som vi nu var på værelset.. Det synes jeg var ret skuffende, man skulle spørge flere gange også blev personalet lidt sure. Men skønt hotel, beliggenhed og værelserne/renlighed var i orden.
Brian B. Par Denmark, 14. oktober 2013
Dejligt med god service.

Beliggenhed, godt værelse og god service.
Tine S. Gruppe Denmark, 11. august 2013
Lækkert

Flot værelse - lækkert med 2 toiletter - rent
8,3
Godt og en rigtig god oplevelse - lækkert hotel med rene og pænt indrettet værelser
Lise J. Par Denmark, 27. juli 2013
fint centralt hotel, men for dyr morgenmad

gode senge, central beliggenhed, gode engelskkundskaber
6,7
Vi kunne let tilkøbe morgenmad den sidste dag, men var lidt skuffede. Der var enormt stresset og larmende i restauranten. For lidt plads mellem bordene og for lille udvalg af fx frugt til den forholdsvis høje pris.
Klaus S. Par Denmark, 25. juni 2013
super ophold

pris,ydelse
8,7
Helt fint ophold, god standard til meget rimelige penge

Book nu!

Skynd dig - begrænset antal!

RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - BadeværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurantRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurantRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - SpaRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet udefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - GæsteværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - BadeværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - ReceptionRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - LobbyRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurantRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurantRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - RestaurantRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Pub/LoungeRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - SpaRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - SpaRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MøderumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MøderumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MøderumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MøderumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Hotellet indefraRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - MøderumRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - BadeværelseRAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** Berlin - Gæsteværelse

Agoda.com er en del af The Priceline Group - verdens førende inden for online rejser og relaterede services.

AS-AGWEB-3C06