Tilbage til hotelinfo

RAMADA Hotel Berlin Alexanderplatz **** (Ramada Hotel Berlin Alexanderplatz)

Karl-Liebknecht-Street 32, Mitte, Berlin, Tyskland 10178 - Vis kort

• Værdi for pengene 8,3
  • Mad/spisning 7,7

Henriette F.
26 maj 2014
Super hotel! Tæt på shopping og transport!
Beliggenhed i top, værelsesstandard i top og super service.
Fantastisk ophold med lækkert hotel og super beliggenhed!

Jeanne J.
23 april 2014
Dejligt, centralt beliggende hotel og lækre værels
Værelset, renlighed og beliggenhed
Fantastisk beliggenhed, dog var jeg lidt skuffet fordi der blev nævnt der var spa, og det eneste der var, var ekstra bruser og sauna.. og internettet, man kunne ikke altid få x-antal internet koder som vi nu var på værelset.. Det synes jeg var ret skuffende, man skulle spørge flere gange også blev personalet lidt sure. Men skønt hotel, beliggenhed og værelserne/renlighed var i orden.

Brian B.
17 oktober 2013
Dejligt med god service.
Beliggenhed, godt værelse og god service.

Tine S.
21 august 2013
Lækkert
Flot værelse - lækkert med 2 toiletter - rent
Godt og en rigtig god oplevelse - lækkert hotel med rene og pænt indrettet værelser

Lise J.
30 juli 2013
fint centralt hotel, men for dyr morgenmad
gode senge, central beliggenhed, gode engelskkundskaber
Vi kunne let tilkøbe morgenmad den sidste dag, men var lidt skuffede. Der var enormt stresset og larmende i restauranten. For lidt plads mellem bordene og for lille udvalg af fx frugt til den forholdsvis høje pris.

Klaus S.
28 juni 2013
super ophold
pris,ydelse
Helt fint ophold, god standard til meget rimelige penge

Sari M.
30 maj 2013
Det var et rigtig behageligt hotel.
Beliggenhed, muligheder på hotellet, hotel standard.
Det var et dejligt hotel, med super beliggenhed. Men parker bag ved hotellet (udenfor), det er MEGET billigere end at holde i hotellets parkeringskælder.

kitty K.
13 maj 2013
luksus for få penge.
renlighed, dejligt personale, beliggenhed
Fantastisk og perfekt. Ligger godt i forhold til byens atraktioner og byliv generelt. Man er i gå afstand til det meste. Gode og sikre parkeringsmuligheder.

Brian B.
12 maj 2013
Særdeles godt hotel til pengene
Hurtig check in,god service,god morgenmad og go beliggenhed
godt og behageligt ophold med go service fra receptionen.....................

thomas P.
08 august 2012
fint hotel/ utrolig dårlig service i resturant
tæt på centrum
hotellet er fint og ligger tæt på centrum. masser af resturanter i nærheden. hotellets egen resturant er dog en anden sag, har aldrig fået ringere service en her. ankommer til resturant 30 min før køkken lukker og spørger pænt om man stadig kan få noget at spise. og svaret er ja. dog får vi aldrig en menukort, heller ikke efter at jeg igen har henvendt mig til personalet og bedt om en menukort. efter 1 times venten forlader vi denne utrolige dårlige service. mit tip. spis et andet sted.